Bekijk originele versie : Wat doen jullie allemaal voor de islam???
Sweet_Yasmin
12-02-2004, 14:06
Wat doen jullie voor jullie geloof???
Sweet_Yasmin
12-02-2004, 14:14
Inshallah gaan alle moslims naar het paradijs
Origineel gepost door hasnilamour
alles om ALLAh tevreden te stellen want hij heeft mij het leven gegeven en zoveel mogelijk kennis over de islam leren en uitvoeren want kennis is heel belangrijk voor een gelovige.want zoals je weet is allah met de gelovigen en alleen die gaan naar het paradijs waar elke moslim naar streeft verder is het ook heel belangrijk dat je anderen ook aanspoort om de godsdienst binnen te treden echt kennis heel belangrijk.... :o
Als alleen de gelovigen naar `t paradijs gaan.....Wat gebeurd er dan met de miljoenen mensen op dit bolleke die nog nooit van Allah of de Koran hebben gehoord?
Origineel gepost door Tijn
Als alleen de gelovigen naar `t paradijs gaan.....Wat gebeurd er dan met de miljoenen mensen op dit bolleke die nog nooit van Allah of de Koran hebben gehoord?
allah oe a3lam,, dat wil zeggen dat alleen allah het weet.....ik neem aan dat je geen moslim bent of toch wel??
RisLaine
12-02-2004, 14:48
Dat Wil Gy Liever Niet Weten.. :D ..
...:staart:...
Origineel gepost door gizlain
allah oe a3lam,, dat wil zeggen dat alleen allah het weet.....ik neem aan dat je geen moslim bent of toch wel??
Ben geen Moslim nee ;)
....maar welke reden kan eenGod hebben om mensen niet hem hem te laten kennismaken? ps. en nou niet weer beginnen met "alleen Allah weet `t ;)
ChOcOtOfFfF
12-02-2004, 14:55
Ben geen Moslim nee ;)
....maar welke reden kan eenGod hebben om mensen niet hem hem te laten kennismaken? ps. en nou niet weer beginnen met "alleen Allah weet `t ;)
oh not again:jammer:
Origineel gepost door hasnilamour
:zwaai: allah leidt wie hij wil echt alleen wie hij wil dus tja er zijn zoveel tekenen gevallen voor alle mensen degene die erin geloven zeggen ja het is waar rewijl de andere zeggen nee het is allemaal bij geloof en onze voorouders geloofden er niet in dus waarom zullen wij erin geloven voor deze mensen is de hel klaar gemaakt......... ;)
99% is Moslim omdat zijn/haar ouders dit toevallig ook waren.......Lijkt me niet echt fair om mensen daarop te beoordelen, jij wel?
Origineel gepost door ChOcOtOfFfF
oh not again:jammer:
Kheb voor jou ook een mooie vraag :D
Wat is het nut van het leven in de hemel? (daar solliciteren de Moslims immers naar ;) )
Ben geen Moslim nee ;)
Sorry maar wil je de vraag wat duidelijker formuleren want ik begrijp niet goed wat je bedoelt... :)
Sorry maar wil je de vraag wat duidelijker formileren want ik begrijp niet goed wat je bedoelt... :)
ff van God Allah uitgaande:
Waarom heeft hij miljoenen mensen op dit bolleke geschapen die vervolgens nog nooit van hem of de Koran hebben gehoord?
Wat is het nut van het leven in de hemel? (daar solliciteren de Moslims immers naar ;) )
als je echt een duidelijke antwoord wil op al je vragen , dan raad ik je aan om de koran te lezen. Want al die vragen zijn niet in een paar woorden uit te leggen.... ;)
ff van God Allah uitgaande:
Waarom heeft hij miljoenen mensen op dit bolleke geschapen die vervolgens nog nooit van hem of de Koran hebben gehoord?
iedereen heeft wel eens van de islam gehoord en iedereen maak t die keuze voor zich zelf om de islam te volgen of niet. als iedereen zich daar een beetje in zou verdiepen dan zou je alles begrijpen waarvoor de islam is bedoeld.. :)
als je echt een duidelijke antwoord wil op al je vragen , dan raad ik je aan om de koran te lezen. Want die vragen zijn niet in een paar woorden ui te leggen.... ;)
Kheb best wel wat stukkies Koran gelezen....maar op de vragen die ik hier stelde heb ik in ieder geval geen antwoord gevonden. Kheb deze en andere vragen ook al meerdere keren aan Moslims gesteld (chocolademousse werd al moe van me zag ik ;) ), maar krijg keer op keer geen antwoord....en zeg nou zelf zijn `t zulke gekke vragen? Zou je zelf hier `t antwoord niet op willen weten?
ChOcOtOfFfF
12-02-2004, 15:07
je kan beter vragen wat is het nut van het leven hier op aarde :p
Allah aanbidden en vrezen en alle doorproevingen doorstaan.
Slaag je voor dit leven dan krijg je als beloning Insha Allah het paradijs waar je voor eeuwig beloond wordt voor jou goede daden.
slaag je niet dan zal als Allah dat wil de hel de eeuwige verblijfplaats zijn.
M.a.w: Stijdt je voor de zaak van Allah dan is het paradijs jouw prijs
Kom nou niet weer aanzetten dat het niet eerlijk is omdat 99% van de moslims dit zijn omdat hun ouders dit toevallig zijn en dat zoveel mensen nog nooit van de Islam hebben gehoord. Want geloven doe je vanuit je hart en niet omdat paps en mams dat toevallig zijn. En iedereen weet wat Islam is. Mensen met een Islamitische opvoeding of iemand die met een moslim getrouwd is komen alleen sneller in aanraking met de Islam dan bijv een christelijk echtpaar. Maar Allah heeft genoeg boodschappers gestuurd en De moslims en de Vertalingen van de Koran plus de wetenschap zijn over de gehele aarde verspreidt en iedereen weet het! Alleen ontkennen of verdiepen heel veel mensen zich hier niet in.
groeten Choco :zwaai:
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.