Bekijk originele versie : marokkaans consulaat
Oem_Ibrahim
07-10-2008, 20:09
Wie is hier werkzaam bij het marokkaans consulaat of kent er iemand die er werkt?? ik wil graag wat vragen.
Of is onlangs getrouwd bij t marokkaans consulaat?
lieve_meiske
08-10-2008, 12:46
Ik heb ook wat vragen:(
Weet je hoeveel getuigen je voor het trouwen bij de Marokkaanse consulaat nodig hebt, en ook of er vrouwelijke getuigen mogen getuigen?
Weet je hoeveel getuigen je voor het trouwen bij de Marokkaanse consulaat nodig hebt, en ook of er vrouwelijke getuigen mogen getuigen?
Je vader en nog iemand.
lieve_meiske
08-10-2008, 13:03
Je vader en nog iemand.
ik wou mijn beide ouders als getuige, maar ik hoorde van iemand dat ze jaren terug alleen mannelijke getuigen mochten getuigen:confused:
Beautiful_Eyess
08-10-2008, 13:06
één getuige per persoon...bij jou moet het wel je vertegenwoordiger zijn dus je vader of je broer..de getuigen moeten mannen zijn en in het bezit zijn van le card national/marokkaanse paspoort.
Beautiful_Eyess
08-10-2008, 13:07
ik wou mijn beide ouders als getuige, maar ik hoorde van iemand dat ze jaren terug alleen mannelijke getuigen mochten getuigen:confused:
klopt, de getuigen moeten mannen zijn, en je vader is genoeg..jij hebt maar één getuige nodig
lieve_meiske
08-10-2008, 13:14
één getuige per persoon...bij jou moet het wel je vertegenwoordiger zijn dus je vader of je broer..de getuigen moeten mannen zijn en in het bezit zijn van le card national/marokkaanse paspoort.
klopt, de getuigen moeten mannen zijn, en je vader is genoeg..jij hebt maar één getuige nodig
oh ok, súper bedankt!:sjans:!
Oem_Ibrahim
08-10-2008, 17:37
ik zal hier mijn vragen stellen:
Betreft het consulaat in brussel:
Ze zeggen het volgende; omdat je bij de belgische wet getrouwd bent met 2 getuigen waarvan 1 vrouwelijke getuigen, heb je maar 1 getuige hier nodig die die vrouwelijk getuige vervangt. en je hebt geen wali nodig. dus met andere woorden, mijn vader kan die vrouwelijke getuige vervangen door zelf als getuige op te treden and that's it..
ik geloof daar geen snars van. dus iemand die dit kan bevestigen???
Ik denk dat ik gewoon 2 getuigen nodig heb en 1 wali. wat denken jullie?
en wat voor papieren zijn er exactly allemaal nodig nou bij dit consulaat?
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.