Bekijk originele versie : HELP - Wat heb ik????
salaam alaikoum,
Ik voel mij de laatste tijd zo slecht. Steeds moe, heb geen zin om buiten te gaan, geen zin om het huishouden te doen, geen zin om voor mezelf te zorgen, geen zin om te bidden, geen zin om onder de mensen te komen gewoon NIETS.
Kan het zijn dat iemand sihr op mij toegepast heeft? Want dit is echt niet meer normaal! Hoe kan ik dit weten en hoe kan ik dit bestrijden?
bedankt voor jullie hulp :)
lala_oujdia
12-02-2004, 14:20
salaam oe3laikoem.
hoi.
de enige wat ik kan zeggen als het sihr is, is:
je moet de koran lezen met name soerat elbakarah. daar zijn er heel wat ajaat van sihr en als je een aanval voelt aankomen dan heb je sihr, ik hoop niet dat dat het geval is, want het is echt erg.
moehiem ik stuur je nog wel een pm met de soerat die je dagelijks moet lezen.
liefs en beterschap oujdia
sunshine08
12-02-2004, 14:27
dames dames niet meteen grijpen naar het ongrijpbare!
Niet alles in je leven is rooskleurig
dus als het goed gaat dan danken we allah en zoniet dan is het sihir?
Nee, nee neee
dat kan niet, misschien ben je oververmoeid, te veel stress
problemen werk, verantwoordelijk en dat had je niet toen je niet getrouwd was. Doe dingen die je leuk vind, richt je leven anders in.
Niet meteen denken sihir.
Al het goede komt van allah en al het slechte ook!
ChOcOtOfFfF
12-02-2004, 15:43
Origineel gepost door sunshine08
dames dames niet meteen grijpen naar het ongrijpbare!
Niet alles in je leven is rooskleurig
dus als het goed gaat dan danken we allah en zoniet dan is het sihir?
Nee, nee neee
dat kan niet, misschien ben je oververmoeid, te veel stress
problemen werk, verantwoordelijk en dat had je niet toen je niet getrouwd was. Doe dingen die je leuk vind, richt je leven anders in.
Niet meteen denken sihir.
Al het goede komt van allah en al het slechte ook!
:goedzo:gesproken
ChOcOtOfFfF
12-02-2004, 15:48
Sabr meid Insha Allah komt het wel weer goed... ;)
probeer wel om je gebed weer op te pakken Insha Allah. Je zegt dat je geen zin hebt, stel dat Allah geen "zin" heeft om jouw van zuurstof te voorzien? Zorg dat je niet in deze visuele cirkel blijft zitten, doe veel Doea`s en vraag Allah om hulp en probeer op je eigen tempo dingen weer een beetje op te pakken Insha Allah
sterkte meid
liefs Sou
he meid,
ik heb dat de laatste tijd ook, ik had het en nu komt het weer. gewoon dat geen zin hebben.
ik ben nu al in de klas een paar keer in huilen uitgebarst. en weet je wat het ergste is, dat ik onregelmatig bid nu. hiervoor bidde ik goed en nu lijkt het dat het echt in alles slecht gaat
>> islam school rijbewijs stage.
ik ben van plan om nu alles goed op te pakken en vooral met het bidden. want als ik bid dan voel ik me veel beter.
deze tip wil ik je dan ook geven >> gewoon bidden ou d3i ma rabbi.
ik dacht eerst dat het ook shir was want mijn andere zussen hebben precies hetzelfde gehad toen we van marokko af kwamen. ik weet niet wat het is. Ik weet het echt niet.
he lala_oujdia zou je mij die soerat ook willen mailen?
nou nog veel sterkte oe rabbi awankom a bnet.. :)
Leila1982
13-02-2004, 13:47
Geloof het of niet, het gaat wel over, je moet wel geduld hebben.
We zitten niet midden in een oorlog, hebben geen hongersnood en hoeven niet elke dag te werken voor een paar eurootjes.
We hebben een dak boven ons hoofd en ik denk niet dat je mishandeld wordt.
De meeste mensen beseffen eigenlijk niet hoeveel geluk wij hebben, want slechts 20 procent van de wereld heeft het leventje wat wij hebben, maar omdat wij niet beter weten denken we dat we zielig zijn.
heb gewoon geduld.
Je weet pas hoe gelukkig je bent als je met verdriet wordt geconfronteerd. Je zit in een dal, maar je moet eruit klimmen anders zak je steeds verder weg en dan heb je een depressie.
waarom als iemand zich niet goed voelt moeten we aan sihr denken???
ik begrijp wa je wilt zeggen das normaal hoor!! wij zijn ook maar mensen hé we kunnen ons ni altijd goed voelen hé iedereen heeft zijn ups en downs!da komt wel goed. inschallah!
groetjes hnina
ps probeer iets anders te doen in u leven ni altijd hetzelfde ritueel da zou u goed doen geloof mij!
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.