Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Tfoe Ik Haatt Dit>>>>>>>>.

Pagina's : [1] 2

missalhoeceima
12-02-2004, 13:23

lieve mensjes hebben jullie het ook , gaat je wekker af om 7.00 moet je opstaan denk ej tfoe man heb geen zin maar vooruit dan maar en ga je toch opstaan. douchen snel snel aankleden dan naar buiten denk je van ej lekker in mn autotje met ghae3 ghae3 je zoubida muziek naar school. je stap ej auto in lekker zitten je doet je sleutel erin en dan tfoeeeeeee hij wil niet starten dat klote ding :kwaad: dan maar weer je bed in met je kleren en al en pas tegen 2 uur opstaan,dit vind ik dus echt klote en kan er zo boos om worden :kwaad: ja sorry moest het even kwijt :zwaai:

durex
12-02-2004, 13:25
dan moet je een auto van boven bouwjaar 88 kopen :)

missalhoeceima
12-02-2004, 13:46
heb ik al :(

hayat17
12-02-2004, 13:47
ewa laat ej auto thuis zal ik zeggen en pas shie trein , of bus als je ov hebt,

missalhoeceima
12-02-2004, 13:50

ik kan niet meer tegen het openbaar vervoer, wallah echt smerig al die stinkende mensen in de bus en tram tfoe eughhhhh dan blijf ik liever thuis :D laats kwam er iejen vieze stinkende vent naast em zitten , tegen de tijd dat ik moest uit stappen viel ik bijna fleiuw en had echt ernstige kots nijgingen :zwaai:

Sweet_Yasmin
12-02-2004, 13:50
Heb ik nooit problemen mee gehad...

Resella
12-02-2004, 13:52
Wojo wat d8 je van buschaufeurs die nooit van okselfris hebben gehoord van de zomer was mn auto bij de garage en ik moest met de bus naar mn moeder en had geen zin om met mn kids zover achterin die bus te gaan zitten maar egt waar ik ging bijna over mn nek omdat die buschauffeur zo onder zn oksels stonk yeghhhhh egt ewwwwwlll

missalhoeceima
12-02-2004, 13:56
hahaha ja juist precie sdat bedoel ik, of van die hele dikke mannen die naats je komen zitten en ondertussne de helft van ej schoot in beslag nemen hahahaha wallah kan er niet tegen man ,zodra ik de bus in kom denk ik uitstappen nu nu nu nu nu wallag soms loop ik liever dan dat ik de bus pak denk tfoe je weet maar nooit wie er weer naast je komt staan of zitten, of als de bus weer een te scherpe bocht maakt en iedereen valt weer op je tfoe wallah kan er niet tegen denk dan blijf met je ****ing lichaam van me af :kwaad:

Resella
12-02-2004, 14:05
wat d8 je van die honden die ze ook weleens meenemen in de bus of tram pffffff zit dat beest naast je te hijgen nee laat mij maar lekker met de auto gaan heb ik nergens last van dan alleen van mn kids hihi

Resella
12-02-2004, 14:06
ja toch liever lopen dan al die onhygienische mensen om je heen of die bijna op je schoot komen zitten

NoreJihan
12-02-2004, 15:12
Overdrijven is ook een vak :rolleyes: Ik maak zowel gebruik van auto als openbaar vervoer. Ik heb er geen last van. Neem liever de bus/trein,veel goedkoper en makkelijker.

missalhoeceima
12-02-2004, 15:18
hey meid je komt ook uit rotterdam zie ik, dus kom me niet zeggen dat het openbaar vervoer hier makkelijker is hahaha in de regen met windkrcht 10 op de tram w8 die niet komt hihiihen dan is ie er uiteindelijk en is ie helemaal vol,,,,ok goedkoper is het wel dat geef ik wel toe

durex
12-02-2004, 15:29
toen ik altijd met de trein en bus overal heen moest reizen en afhankelijk was ..werd ik echt gek van alles en iedereen om mij heen . toen ik mijn rijbewijs haalde en auto kocht ging er een hele nieuwe wereld voor mij open :) auto hebben rules :D

live_nador
12-02-2004, 15:33
hahahahaha hik heb het nog nooit mee gemaakt ten eerste ik mag niej eens auto rijden en mijn school is 50 meter van me huis :D:D

Zietoen
12-02-2004, 16:39

Origineel gepost door missalhoeceima lieve mensjes hebben jullie het ook , gaat je wekker af om 7.00 moet je opstaan denk ej tfoe man heb geen zin maar vooruit dan maar en ga je toch opstaan. douchen snel snel aankleden dan naar buiten denk je van ej lekker in mn autotje met ghae3 ghae3 je zoubida muziek naar school. je stap ej auto in lekker zitten je doet je sleutel erin en dan tfoeeeeeee hij wil niet starten dat klote ding :kwaad: dan maar weer je bed in met je kleren en al en pas tegen 2 uur opstaan,dit vind ik dus echt klote en kan er zo boos om worden :kwaad: ja sorry moest het even kwijt :zwaai: Mn wekker gaat al jaren om 7 uur af, ik ben misschien 5 keer in al die tijd opgestaan.... :D Ik weet wat je bedoelt :)

Pagina's : [1] 2