Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Ik word een beetje ziek van al die overdreven bruiloften!

Pagina's : [1] 2

LZN
12-02-2004, 12:53

Vinden jullie dat ook??.

welo
12-02-2004, 16:01
Als je er ziek van wordt moet je zeker niet hier zijn bij Marokkaanse Trouwpartijen!!

khaldia
12-02-2004, 16:28
ik vind dat ze gelijk heeft tegenwoordig gaat het alleen maar om wie heeft de duurste zaal en wie heeft de duurste dit en dat en mooiste dag van hun leven alstublieft de bruid en bruidegom merken er niks van. de bruid komt binnen en gaat wer weg om zich te verkleden. vroeger waren de bruiloften gezellig en leuk. tegenwoordig gaat het alleen om wie heeft wat aan etc. ik hoef niet zo grote bruiloft als het maar gezellig is

amore
12-02-2004, 17:09
salaam wa3alaikom Randstad, ik vind echt dat je gelijk hebt!!!!!!!!!!! ik ben laats naar een prachtige islamitische bruiloft geweest. ECHT MASHA ALLAH!!!!!!!!!! het was in een leuk klein zaaltje, met een meidengroep die anasheed zong, en koraan reciteerde,dat was echt prachtich. MASHA ALLAH!!!!! Op het end hadden we doe aa voor de bruid gedaan, dat was ook zoooo prachtig. iedereen barstte in tranen uit. toen ze weg ging had ze geen bruids jurk aan maar een prachtige islamitische kledingstuk, en haar gezicht was ook bedekt. Wat ik ook echt mooi vond, was dat ze van de hele zaal afscheid nam. dat heb ik nog nooit meegemaakt, dat een bruid dat doet. MASHA ALLAH!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! DAT WAS ECHT DE MOOISTE BRUILOFT DIE IK HEB MEEGEMAAKT!!! en insha allah ga ik het ook zo aanpakken. wasalaam oualaikom

chadia00
12-02-2004, 17:10

KLOPT helemaal gelijk hoor... ik begrijp het gewoon niet waarom iemand een Lening aangaat om de bruiloft te bekostigen... !! erg vreemd.. maar goed het is een soort strijd de een moet het beter doen dan de ander.. maar geloof me nou maar waar je het ook doet .. in een gymzaal.... in een hotel... in de boot.. mensen blijven praten en hebben overal kritiek op.. mijn bruiloft hou ik insha allah normaal en gezellie!! en hoeft niet veel te kosten.. !!! groetjes ....

welo
12-02-2004, 19:16
Nou je vind dat sommige overdrijven maar jij overdrijft ook wel met je ziek. Je kan je beter druk maken om andere sociale problemen, als je, je toch druk of ziek wil maken. Zo valt er overal wel commentaar op te leveren. Als jij trouwt hou je het lekker eenvoudig en je zal niemand horen klagen dat ze er ziek van worden dat mensen hun bruiloft eenvoudig houden.

LoubiLL
12-02-2004, 19:39
Dit is niet echt iets waarover je kunt discussieren want iedereen doet het op zijn eigen manier. Er zijn mensen die met kleine bruiloft toekomen andere mensen niet die willen dan een zo groot en chique mogelijke bruiloft wat ik ook OK vind. snap je dus iedereen does it his or her way.

Larisa
12-02-2004, 19:47
Hallo Allemaal, Ieder meisje droomt er wel van om een sprookjes huwelijk te hebben. ALs je het je kan veroorloven waarom niet zou ik zeggen. Ik vind wel dat je nooit meer moet uitgeven dan je zelf hebt want dan vind ik het wel erg ver gaan. Dat je straks hard moet werken om de kosten van je bruiloft terug te betalen. Als je een groot bruiloft wil met alles erop en eraan moet je er gewoon voor sparen. Er zijn ook mensen die het geld er wel voor hebben maar er bewust voor kiezen om toch heel sumier te trouwen en daar is ook niets mee. Ik heb altijd gedroomd van een sprookjes huwelijk en zo zal ik het insaallah ook vieren maar met alle respect voor diegenen die het klein willen houden. Als je maar gelukkig met elkaar bent dat is het belangrijkste uiteindelijk. Liefs Larisa

nadorlady15
13-02-2004, 00:41
Helemaal met je eens. M3ejek man en zo heeft de Islam het ons niet voor geschreven, je kan het geld aan betere doeleinden besteden dan aan dj's en die overdreven fotograven enzo....

Zin_d_Midar
13-02-2004, 09:54
Origineel gepost door Randstad Vinden jullie dat ook?? Nee:maf2: Een klein beetje dan:hihi:

hilwa
13-02-2004, 09:57
Helemaal mee eens, ik HAAT die overdreven shit, echt overdreven shit is het. Het slaat helemaal nergens op. Dure zaal, traitteur, 20 soorten koekjes, limo, en de rest van de bla bla. Ik vind het echt kul. Ik hou er helemaal niet van, en ik ga er ook nooit naar toe.

Beni_Bouyachie17
13-02-2004, 10:52
Nah belachelijk vind ik deze stellingg !! Wat is overdreven ??? Een leuk aangeklede zaal een goede catering met voortreffelijke eten een goede negggafa en keileuke muziek ?? Dat noem ik niet overdreven ,dat noem ik gewoon strak georganiseerd met doelstelling een leuke avond ... Maak eens een bruiloft mee in maroc , geen zaal geen decoratie bellaberde neggafat , en nog ben je toch et dubbele kwijt .. :rolleyes:

Jawhariya
13-02-2004, 13:05
Origineel gepost door amore salaam wa3alaikom Randstad, ik vind echt dat je gelijk hebt!!!!!!!!!!! ik ben laats naar een prachtige islamitische bruiloft geweest. ECHT MASHA ALLAH!!!!!!!!!! het was in een leuk klein zaaltje, met een meidengroep die anasheed zong, en koraan reciteerde,dat was echt prachtich. MASHA ALLAH!!!!! Op het end hadden we doe aa voor de bruid gedaan, dat was ook zoooo prachtig. iedereen barstte in tranen uit. toen ze weg ging had ze geen bruids jurk aan maar een prachtige islamitische kledingstuk, en haar gezicht was ook bedekt. Wat ik ook echt mooi vond, was dat ze van de hele zaal afscheid nam. dat heb ik nog nooit meegemaakt, dat een bruid dat doet. MASHA ALLAH!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! DAT WAS ECHT DE MOOISTE BRUILOFT DIE IK HEB MEEGEMAAKT!!! en insha allah ga ik het ook zo aanpakken. wasalaam oualaikom salaam amore kan je me er meer over vertellen pleaaaaaaaaase :o want ik zoek nou net info over islamitische bruiloften omdat het 'overdreven' gedoe niet aan mij besteed is :kwaad: wat deed de bruid heel de avond bvb? ik wil ook inshallah anasheed in mn zaal. maar voor de rest i have no clue :rolleyes: pleaaaaaaaaaaaseeeeeeeeee is heel erg belangrijk voor meeeeeeeee thnx :zwaai:

Faris
14-02-2004, 05:59
dat is gewoon geld verspelling, jaren sparen om uiteindelijk uit te geven voor die een dag en geloof me veel mensen doen het alleen om te laten zien dat ze het best feest hadden gegeven, wallah zonde en hoe kan je baraka verwachten voor een feest die vol zit met muziek en dj's en nog meer onnodig dingen. de stomste excuses die ik hoor en vooral van de dames, dat het een belangrijk dag is voor hun, dus met andere woorden het is niet erg om te zondigen in die dag.

Najiha
14-02-2004, 08:42

Origineel gepost door Faris dat is gewoon geld verspelling, jaren sparen om uiteindelijk uit te geven voor die een dag en geloof me veel mensen doen het alleen om te laten zien dat ze het best feest hadden gegeven, wallah zonde en hoe kan je baraka verwachten voor een feest die vol zit met muziek en dj's en nog meer onnodig dingen. de stomste excuses die ik hoor en vooral van de dames, dat het een belangrijk dag is voor hun, dus met andere woorden het is niet erg om te zondigen in die dag. Weet je wat het grappigste is ik zeg gebeurt niet bij iedereen maar na een jaar of twee zijn ze terug bij hun ouders denk je dan niet wat een geldverspilling heb ik dan niet gedaan al mijn spaargeld naar die feest gegeven.Een feest is voor een dag of twee en het is weg ... ik ga mijn rug niet breken aan een dure,groote feest zo zot ben ik niet :rolleyes: .Met het geld koop ik liever een nieuwe auto,huis heb ik teminste iets nuttigs

Pagina's : [1] 2