Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Help!

Pagina's : [1] 2

BERKANIA__
06-10-2008, 11:54

Ik ben nu verloofd en op papier getrouwd, ik weet dat het eigenlijk niet mag maar ja ik en mijn man hebben toch geslachtsgemeenschap gehad. Ik ben altijd nog gewoon maagd gebleven, voor de duidelijkheid. In ieder geval, we waren bezig. Maar ik had niet het gevoel dat hij er helemaal in zat, dat wilde ik ook niet. Hij kwam klaar en toen trok hij hem eruit, want ik wil natuurlijk niet zwanger worden. Even later ging ik naar de wc en zag ik bloed. En ik ben nog vorige week ongesteld geweest. Het deed dus helemaal geen pijn, maar ik bloedde wel. Wie heeft dit ook meegemaakt of kan mij hier over informeren?? Alvast bedankt! Gr.

laila22ziani
06-10-2008, 12:36
ik zou nar de dokter gaan en vragen of je nog maagd bent. dan heb je duidelijkheid meid. als ej op papier getrouwd bent, mag je volgens mij wel gemeenschap hebben.

crazysexy
06-10-2008, 12:43
Ik ben nu verloofd en op papier getrouwd, ik weet dat het eigenlijk niet mag maar ja ik en mijn man hebben toch geslachtsgemeenschap gehad. Ik ben altijd nog gewoon maagd gebleven, voor de duidelijkheid. In ieder geval, we waren bezig. Maar ik had niet het gevoel dat hij er helemaal in zat, dat wilde ik ook niet. Hij kwam klaar en toen trok hij hem eruit, want ik wil natuurlijk niet zwanger worden. Even later ging ik naar de wc en zag ik bloed. En ik ben nog vorige week ongesteld geweest. Het deed dus helemaal geen pijn, maar ik bloedde wel. Wie heeft dit ook meegemaakt of kan mij hier over informeren?? Alvast bedankt! Gr. To much information! :rolleyes:

BERKANIA__
06-10-2008, 12:46
oke dank je meid. Ik durf niet naar de dokter te gaan. Maar ja, ik laat het wel gewoon zo. We zijn tenslotte wel officieel getrouwd.

laila22ziani
06-10-2008, 12:49

maak je dan niet druk,

Ani_sa
06-10-2008, 13:50
Als jullie getrouwd zijn is er niks aan de hand lijkt mij ?? Oh ja..ik wil niets suggereren..maar hoe kan dat nou dat je niets voelde toen hij bij je binnedrong ?? Dat is haast onmogelijk als je maagd bent..dat voel je onmiddelijk..of hij heeft een kleinere formaat penis, dat je zo nat was dat je het niet voelde..en zelfs dan nog voel je dat hij hem erin duwt..raar verhaal, klopt niet veel van...sorry

mama_lief
06-10-2008, 14:30
meid het is toegestaan, je bent officieel getrouwd waar maak je je druk om?

Harteloze_Bitch
06-10-2008, 14:32
mag ik aubbbbbbbbbbbb weten hoe oud jij bent?

Kneusje
06-10-2008, 18:41
Wat een mongool:haha:

weesbarmhartig
06-10-2008, 20:22
Ik ben nu verloofd en op papier getrouwd, ik weet dat het eigenlijk niet mag maar ja ik en mijn man hebben toch geslachtsgemeenschap gehad. Ik ben altijd nog gewoon maagd gebleven, voor de duidelijkheid. In ieder geval, we waren bezig. Maar ik had niet het gevoel dat hij er helemaal in zat, dat wilde ik ook niet. Hij kwam klaar en toen trok hij hem eruit, want ik wil natuurlijk niet zwanger worden. Even later ging ik naar de wc en zag ik bloed. En ik ben nog vorige week ongesteld geweest. Het deed dus helemaal geen pijn, maar ik bloedde wel. Wie heeft dit ook meegemaakt of kan mij hier over informeren?? Alvast bedankt! Gr. Beste zuster, Als jullie op papier getrouwd zijn, waarbij getuigen aanwezig zijn geweest en jij je bruidschat hebt gehad dan ben je gewoon getrouwd. En volgens de islam mag je gemeenschap hebben. De cultuur zegt pas nadat de bruiloft is geweest, alleen dit is cultuur. islamitisch ben je al man en vrouw als die drie dingen hierboven zijn gebeurd, dus geniet van elkaar en maak je niet druk.

weesbarmhartig
06-10-2008, 20:23
Nogmaals volgens de cultuur heb je nu een grote zonde gepleegd en volgens de Islam heb je goede daden binnen gehaald. Volg de Islam en laat de cultuur.

Bobiitt
06-10-2008, 21:32
Ik ben nu verloofd en op papier getrouwd, ik weet dat het eigenlijk niet mag maar ja ik en mijn man hebben toch geslachtsgemeenschap gehad. Ik ben altijd nog gewoon maagd gebleven, voor de duidelijkheid. In ieder geval, we waren bezig. Maar ik had niet het gevoel dat hij er helemaal in zat, dat wilde ik ook niet. Hij kwam klaar en toen trok hij hem eruit, want ik wil natuurlijk niet zwanger worden. Even later ging ik naar de wc en zag ik bloed. En ik ben nog vorige week ongesteld geweest. Het deed dus helemaal geen pijn, maar ik bloedde wel. Wie heeft dit ook meegemaakt of kan mij hier over informeren?? Alvast bedankt! Gr. meid ooit over het voorvocht van een man gehoord,,, hij hoeft niet perse in jou klaar te komen om zwanger te raken zijn voorvocht is al genoeg;)

Kneusje
06-10-2008, 21:34
meid ooit over het voorvocht van een man gehoord,,, hij hoeft niet perse in jou klaar te komen om zwanger te raken zijn voorvocht is al genoeg;) :lol:

Bobiitt
06-10-2008, 21:36
:lol: ga google man en je zult het vinden.

DiepOngelukkig
06-10-2008, 23:25

Ik ben nu verloofd en op papier getrouwd, ik weet dat het eigenlijk niet mag maar ja ik en mijn man hebben toch geslachtsgemeenschap gehad. Ik ben altijd nog gewoon maagd gebleven, voor de duidelijkheid. In ieder geval, we waren bezig. Maar ik had niet het gevoel dat hij er helemaal in zat, dat wilde ik ook niet. Hij kwam klaar en toen trok hij hem eruit, want ik wil natuurlijk niet zwanger worden. Even later ging ik naar de wc en zag ik bloed. En ik ben nog vorige week ongesteld geweest. Het deed dus helemaal geen pijn, maar ik bloedde wel. Wie heeft dit ook meegemaakt of kan mij hier over informeren?? Alvast bedankt! Gr. Hoe kan je nou niet voelen dat hij er niet in zit? Is zijn penis te klein of is jou vagina te wijd? ook geen pretje aan zo. Maar je bent ontmaagd. Wat is nu het probleem?

Pagina's : [1] 2