Bekijk originele versie : Op zoek naar een goedkoop ticket in december naar Nador??
yasmin_nadoria
06-10-2008, 09:37
Ik ben dringend op zoek naar een ticket voor december via nl of duitsland naar Nador??
Weet jij of heb je zelf geboekt laat hetr me even weten,,
Yazak Allaho Gayran inshallah..!!
fatihamarokaans
06-10-2008, 11:14
upp ik zoek ook
en kom alleen hele dure tegen
niet normaal
yasmin_nadoria
06-10-2008, 11:15
upp ik zoek ook
en kom alleen hele dure tegen
niet normaal
Inndd het is echt niet normaal..
maar ik moet in december inshallah naar marokko, ik kan niet langer zonder mijn manneke
fatihamarokaans
06-10-2008, 11:18
ik kan ook niet langer zonder hem :huil:
yasmin_nadoria
06-10-2008, 11:19
ik kan ook niet langer zonder hem :huil:
Ergg he..
ik miss hem zoooww erggg
muslima4life
06-10-2008, 11:35
Misschien dat je op de site van AtlasBlue.com kunt kijken. Die vliegen vanuit Amsterdam naar Nador....succes
yasmin_nadoria
06-10-2008, 11:36
Misschien dat je op de site van AtlasBlue.com kunt kijken. Die vliegen vanuit Amsterdam naar Nador....succes
Yazak Allaho Gayran inshallah.
ladyjamila007
06-10-2008, 11:38
ik ga ook in december naar marokko alleen hadt ik al in juli geboekt voor 350 euro
december is wel een dure maand komt vooral om dat het el3ied is en daarna kerstvakantie
yasmin_nadoria
06-10-2008, 11:42
ik ga ook in december naar marokko alleen hadt ik al in juli geboekt voor 350 euro
december is wel een dure maand komt vooral om dat het el3ied is en daarna kerstvakantie
Ja, was ook mijn plan, tja me vader neej wacht wacht word nog goedkoper en nu kan ik haast niks vinden.:traan1:
ladyjamila007
06-10-2008, 11:59
Ja, was ook mijn plan, tja me vader neej wacht wacht word nog goedkoper en nu kan ik haast niks vinden.:traan1:
je moet nooit wachten altijd van te voren boeken is veel beter
ik heb een ticket van brussel naar tanger
inshallah vindt je een ticket
veel succes meid
yasmin_nadoria
06-10-2008, 12:00
je moet nooit wachten altijd van te voren boeken is veel beter
ik heb een ticket van brussel naar tanger
inshallah vindt je een ticket
veel succes meid
Yazak Allaho gayran meid..
is me mannetje ook in marokko?
ladyjamila007
06-10-2008, 12:08
Yazak Allaho gayran meid..
is me mannetje ook in marokko?
nee mijn man is hier in belgie we gaan samen naar marokko inshallah
maar ik zit nog in onzekerheid want ik ben nu zwanger en in december ben ik 7 maanden zwanger dus ik weet niet of ze me accepteren bij de gate
dus hebben we ook een verzekering gesloten als we niet gaan dan krijgen we ons geld terug :o
yasmin_nadoria
06-10-2008, 12:10
maar ik zit nog in onzekerheid want ik ben nu zwanger en in december ben ik 7 maanden zwanger dus ik weet niet of ze me accepteren bij de gate
dus hebben we ook een verzekering gesloten als we niet gaan dan krijgen we ons geld terug :o
Ok.. Mascha-Allah
Gefeliciteerd
ladyjamila007
06-10-2008, 12:20
Ok.. Mascha-Allah
Gefeliciteerd
dank je wel :sjans:
Hasna_real
06-10-2008, 16:22
Zorg ervoor dat je geen kleding draagt, waar je buik in te zien is. Anders gaan ze naar een brief van je verloskundige vragen. Draag wijde kleding en geen haan die ernaar kraait
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.