Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Aan najib26

Pagina's : [1] 2

Kimaatje
12-10-2002, 16:54

Hmm ik had een paar vraagjes......je hoeft ze niet te beantwoorden hoor, maar ik wil het wel graag weten. Ben je weleens in een disco/café etc. geweest?? Ben je altijd al een praktiserende moslim geweest of ben je dat in een later stadium gaan doen? Heb je broers of zussen en zo ja, zijn het ook praktiserende moslims? Dit waren mijn vragen :) :zwaai: Ps: Bij voorbaat dank :rolleyes:

tetouania_zina
12-10-2002, 16:59
Origineel gepost door LalaMosiba Hmm ik had een paar vraagjes......je hoeft ze niet te beantwoorden hoor, maar ik wil het wel graag weten. Ben je weleens in een disco/café etc. geweest?? Ben je altijd al een praktiserende moslim geweest of ben je dat in een later stadium gaan doen? Heb je broers of zussen en zo ja, zijn het ook praktiserende moslims? Dit waren mijn vragen :) :zwaai: Ps: Bij voorbaat dank :rolleyes: over de eerste vraag zal hij zeker nee zeggen, want hij zit hier op dit forum de hele tijd te l.ullen dat disco haram is :rolleyes: maar ja.... een beter milieu begin bij jezelf zou ik zeggen...

Kimaatje
12-10-2002, 17:02
Origineel gepost door tetouania_zina over de eerste vraag zal hij zeker nee zeggen, want hij zit hier op dit forum de hele tijd te l.ullen dat disco haram is :rolleyes: maar ja.... een beter milieu begin bij jezelf zou ik zeggen... We shall see......i'm just curious :rolleyes: :zwaai:

emsoem
12-10-2002, 17:04
hebben jullie echt niets beters te doen??? iemand als naijb is toch alleen maar goed!!! hij zegt alleen wanneer het haram is ofzo hij wil je alleen maar bijleren meer niet hoor... echt jullie weer vervloekte wijven............ =emsoem=

Kimaatje
12-10-2002, 17:10

Origineel gepost door emsoem hebben jullie echt niets beters te doen??? iemand als naijb is toch alleen maar goed!!! hij zegt alleen wanneer het haram is ofzo hij wil je alleen maar bijleren meer niet hoor... echt jullie weer vervloekte wijven............ =emsoem= Sukkel, dit is toch niet voor jou bedoeld :kwaad: Ps: Het zijn alleen vragen, als hij ze niet wil beantwoorden ja boeie.

Najib26
12-10-2002, 17:29
Origineel gepost door LalaMosiba Hmm ik had een paar vraagjes......je hoeft ze niet te beantwoorden hoor, maar ik wil het wel graag weten. Ben je weleens in een disco/café etc. geweest?? Ben je altijd al een praktiserende moslim geweest of ben je dat in een later stadium gaan doen? Heb je broers of zussen en zo ja, zijn het ook praktiserende moslims? Dit waren mijn vragen :) :zwaai: Ps: Bij voorbaat dank :rolleyes: 1. Ja toen ik een jaar of 18 was, had ik me laten overhalen om met jongens van het voetbalelftal naar de disco te gaan. Ik dacht toen dat het niet haram was, zolang je maar niet dronk of rookte. Nu weet ik beter, alhemdoelilah. Ze probeerde mij daar aan de drank te krijgen, maar ik heb uiteraard geweigerd. Iemand die niet sterk genoeg in zijn schoenen zou staan, zou misschien wel die drank hebben aangenomen. Jullie moeten nu niet gaan zeggen: jij hebt geen recht van spreken omdat je daar wel eens geweest bent. Ik wist het toen niet. Ik zou de persoon die mij toen tegen mij had gezegd: alleen je aanwezigheid is haram, heel dankbaar zijn geweest. Maar helaas. Niemand is zonder fouten, het gaat erom dat je daarvan geleerd hebt, en berouw toont. 2. Ik ben alhemdoelilah altijd een praktiserende moslim geweest. Hoe ouder ik word, hoe meer praktiserend en hoe meer kennis ik over de islam vergaar. Alhemdoelilah. 3. Mijn zussen zijn zeker praktiserend en dragen alhemdoelilah al heel lang een hijab. Mijn broer is ook praktiserend, hij is verder dan mij. Mijn broertjes helaas niet zo. En dat doet wel pijn.

Kimaatje
12-10-2002, 17:30
Origineel gepost door Najib26 1. Ja toen ik een jaar of 18 was, had ik me laten overhalen om met jongens van het voetbalelftal naar de disco te gaan. Ik dacht toen dat het niet haram was, zolang je maar niet dronk of rookte. Nu weet ik beter, alhemdoelilah. Ze probeerde mij daar aan de drank te krijgen, maar ik heb uiteraard geweigerd. Iemand die niet sterk genoeg in zijn schoenen zou staan, zou misschien wel die drank hebben aangenomen. Jullie moeten nu niet gaan zeggen: jij hebt geen recht van spreken omdat je daar wel eens geweest bent. Ik wist het toen niet. Ik zou de persoon die mij toen tegen mij had gezegd: alleen je aanwezigheid is haram, heel dankbaar zijn geweest. Maar helaas. Niemand is zonder fouten, het gaat erom dat je daarvan geleerd hebt, en berouw toont. 2. Ik ben alhemdoelilah altijd een praktiserende moslim geweest. Hoe ouder ik word, hoe meer praktiserend en hoe meer kennis ik over de islam vergaar. Alhemdoelilah. 3. Mijn zussen zijn zeker praktiserend en dragen alhemdoelilah al heel lang een hijab. Mijn broer is ook praktiserend, hij is verder dan mij. Mijn broertjes helaas niet zo. En dat doet wel pijn. Dank je wel....dit wou ik weten :) :zwaai:

Najib26
12-10-2002, 17:31
Origineel gepost door tetouania_zina over de eerste vraag zal hij zeker nee zeggen, want hij zit hier op dit forum de hele tijd te l.ullen dat disco haram is :rolleyes: maar ja.... een beter milieu begin bij jezelf zou ik zeggen... Zie mijn antwoorden :) Een disco/rai-party/concert is ook haram.

tetouania_zina
12-10-2002, 18:17
Origineel gepost door Najib26 Zie mijn antwoorden :) Een disco/rai-party/concert is ook haram. oh dus je bent wel een keertje geweest :rolleyes:

tetouania_zina
12-10-2002, 18:19
Origineel gepost door emsoem hebben jullie echt niets beters te doen??? iemand als naijb is toch alleen maar goed!!! hij zegt alleen wanneer het haram is ofzo hij wil je alleen maar bijleren meer niet hoor... echt jullie weer vervloekte wijven............ =emsoem= ze3ma ff stoer doen? :rolleyes: je leest duidelijk: aan najib en niet aan emsoem... ga tikkertje of zo spelen joh, dat is wat beters voor jou... en trouwens wie ben jij om zo te praten, het is mijn mening sukkel

Najib26
12-10-2002, 18:20
Origineel gepost door tetouania_zina oh dus je bent wel een keertje geweest :rolleyes: Dus? Dat maakt het toch niet minder haram?

tha_lady
12-10-2002, 18:23
Origineel gepost door emsoem hebben jullie echt niets beters te doen??? iemand als naijb is toch alleen maar goed!!! hij zegt alleen wanneer het haram is ofzo hij wil je alleen maar bijleren meer niet hoor... echt jullie weer vervloekte wijven............ =emsoem= hallo het waren alleen maar vragen !!! ze zegt toch niet dat hij moet kappe met die reacties ofzo!! laterZ :blauwkus:

tetouania_zina
12-10-2002, 18:24
Origineel gepost door Najib26 Dus? Dat maakt het toch niet minder haram? ik dacht van wel :rolleyes:

Nounousa
12-10-2002, 18:24
Mashallah heliek a Najib :D

tetouania_zina
12-10-2002, 18:25

Origineel gepost door tha_lady hallo het waren alleen maar vragen !!! ze zegt toch niet dat hij moet kappe met die reacties ofzo!! laterZ :blauwkus: nee die gast wilt gewoon stoer doen ze3ma... als ie stoer wilt doen moet ie het anders proberen...

Pagina's : [1] 2