Bekijk originele versie : Afgewezen wegens mijn HOOFDDOEK
yasmina_laila
11-02-2004, 21:58
Hallo allemaal
Ik zit met het volgende ik ben op zoek naar werk en heb al veel gesprekken gehad, maar ik word elke keer afgewezen.
Mijn vraag is komt dat nou echt door mijn hoofddoek?
Ik heb goeie diploma s en goeie ervaringen en spreek 3 talen(NL,DUITS,ENGELS) en mijn eigen taal natuurlijk. Maar tot nu toe ben ik nergens aangenomen.
WAT VINDEN JULLIE MOET IK ME DE VOLGENDE KEER ZONDER HOOFDDOEK VOORSTELLEN? HEB IK DAN MEER KANS OF NIET?
WAT VINDEN JULLIE, GRAAG REACTIE S.
Groetjes iemand die waanhopig op zoek is naar werk.
Origineel gepost door yasmina_laila
Hallo allemaal
Ik zit met het volgende ik ben op zoek naar werk en heb al veel gesprekken gehad, maar ik word elke keer afgewezen.
Mijn vraag is komt dat nou echt door mijn hoofddoek?
Ik heb goeie diploma s en goeie ervaringen en spreek 3 talen(NL,DUITS,ENGELS) en mijn eigen taal natuurlijk. Maar tot nu toe ben ik nergens aangenomen.
WAT VINDEN JULLIE MOET IK ME DE VOLGENDE KEER ZONDER HOOFDDOEK VOORSTELLEN? HEB IK DAN MEER KANS OF NIET?
WAT VINDEN JULLIE, GRAAG REACTIE S.
Groetjes iemand die waanhopig op zoek is naar werk.
ik maak nu precies hetzelfde mee weetje wat je moet doen? een tipje, het helpt op zich wel, een bijstanduitkering aanvragen ik sta nu ook ingeschreven heb nog niks gekregen hoor maar toch, de overheid wil zo min mogelijk geld kwijt dus gaan ze gauw voor je zoeken ik heb morgen en dinsdag gesprekken, en ik zie wel wat het is, je kan ook aangeven wat je wilt enzo, zodat ze daar wat rekening mee kunnen houden.
maar insha'Allaahoe Ta'ala uiteraard niet de hijaab af doen hoor oeghty, wa Allaahoe 'alim
yasmina_laila
11-02-2004, 22:18
Bedankt allemaal voor jullie reacties
en ik heb morgen weer een gesprek en ik had me echt voor genomen om mijn hoofddoek als ik daar aan kom af te doen. maar nu twijfel ik want ik hou echt aan me geloof vast en ik ben hem eerst gaan dragen toen ik er klaar voor was en het was mijn keus niemand heeft mij gedwongen hem te dragen.
Maar nu weet ik niet wat ik morgen moet doen
Groetjes
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.