Bekijk originele versie : Mensen vraagje!
Tekker3esht
05-10-2008, 23:55
Bij droogneuken he,
als de jongen dan klaar komt en sperma gaat door het slipje van het meisje ken ze dan zwanger raken?
Naughtygirly
05-10-2008, 23:57
Bij droogneuken he,
als de jongen dan klaar komt en sperma gaat door het slipje van het meisje ken ze dan zwanger raken?
Dit is toch niet echt een serieuze vraag he:eek: Als het echt zo serieus is dan leef jij ergens in een grot ofzo.
DiepOngelukkig
06-10-2008, 00:15
Bij droogneuken he,
zodra er sperma in de buurt van je Menoesh komt bestaat er altijd de mogelijkheid om zwanger te raken. in jou geval zal de kans heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel klein zijn als je je slipje aan had.
een vriendin van mij is ook zwanger geraakt terwijl ze gewoon maagd was, maar dat kwam dus doordat drooggeshit.
Bij droogneuken he,
je doet alles als het gaatje maar heel blijft. jee ziekte trek je slip uit en nodig hem erin, en gebruik een condoom lets:nijn:
crazysexy
06-10-2008, 11:31
Bij droogneuken he,
Jij bent zeker de leukste thuis...?!
:moe:
:D
Aandachtnodig
06-10-2008, 12:01
Bij droogneuken he,
ik hoop 't wel voor je, of voor je vriendin!
Tekker3esht
06-10-2008, 12:11
Mensen waar ik niks aan heb die hoeven niet te reageren voor de anderen bedankt:D
Tekker3esht
06-10-2008, 12:11
zodra er sperma in de buurt van je Menoesh komt bestaat er altijd de mogelijkheid om zwanger te raken. in jou geval zal de kans heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel klein zijn als je je slipje aan had.
een vriendin van mij is ook zwanger geraakt terwijl ze gewoon maagd was, maar dat kwam dus doordat drooggeshit.
Oke bedankt meid:kus:
Bij droogneuken he,
hahahahahahahahhahahaahhahahahahahahahahaha
hahahahahahahahhahahahaahhahahahahahahahahaa
ahhahahahahahahahahahahahahahahahahahahhahahahaha
aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaahhhhhhhhhhhhhhhhhhhhaaa aaaaaaa
NATUUURLIJK NIET SUKKEL!!!!!!!!
JE HEBT ZEKER 'TE GOED' BIJ BIOLOGIE OPGELET!
hAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHA HOUW OP!!!!!!!!!!!!!
OMIJNGOD!!!
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAH
droog fucken is haram :hadj:
Jij bent al helemaal haram! Ska!
Tekker3esht
06-10-2008, 12:15
hAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHA HOUW OP!!!!!!!!!!!!!
OMIJNGOD!!!
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAH
kinderachtig ben jij zeg,,
als jij er niks van weet klik dan op het rode kruisje zielig kind
Tekker3esht
06-10-2008, 12:15
droog fucken is haram :hadj:
JA JIJ BENT ZEKER HALAL:ego:
echt niettttttttt :ego:
ben 100% halal :banana:
gelukig maar, ik maak je dood als je op deze wijfen hier gaat lijken!:ego:
Tekker3esht
06-10-2008, 12:23
gelukig maar, ik maak je dood als je op deze wijfen hier gaat lijken!:ego:
WHAUAAH KIJK HAAR SCHEINHEILIG TR.UTJE
WAT DOE JIJ HIER DAN:D
TRIEST GEVAL:lol::lol::lol:
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.