Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Een marokkaans meisje als je zus hebben

Pagina's : [1] 2

DoNaLd_DuCk
11-02-2004, 21:34

PLEAS ............... JE KUNT GEEN KANT OP !!!!!!!!!!!! ZE TEGEN HOUDEN KAN NIET, EN ZE LEEREN KENNEN OOK NIET !! WAAROM BESTAAN ZE EIGELIJK !!!!!! ze zorgen alleen voor problemen !!!!!!! oke al help je ze ( bescherm je ze ) waarom kiezen jullie marokkaanse meisje toch altijd voor het slechte ! en vergeten altijd, wat jullie te wachten staat waarom denken jullie niet eens van oooohhh ik heb familie en nog veel meer !!!!!!! die om mij geven en alleen de best van me willen waarom, waarom eigelijk !!!!!!!!! ( NU GAAN JULLIE MEISJE DENKEN, EN JULLIE JONGEN DAN) !! maar jullie begrijpen me. !!! dat is meer dan genoeg

LaLa_SoFiA
11-02-2004, 21:39
heb je het over je eigen zusje ofzo? Niet alle meisjes zijn zo hoor!!

LaLa_SoFiA
11-02-2004, 21:40
en indd zoals je al schreef: EN JULLIE JONGENS DAN?!?!?!?!?! k heb het trouwens niet over jullie allemaal

misSanae
11-02-2004, 22:14
Nou ik voel me niet aangesproken door jou leuke topic:rolleyes: Ik besta omdat Allah(swt) mij op deze wereld heeft gezet, het leven op deze aarde is een test voor iedereen en het is tijdelijk. En de ene doet het goed en de ander slecht, dat is ieder voor zich. Waarom altijd dat gescheer over een kam, iedereen moet gewoon op zichzelf letten en niet altijd oordelen over andere mensen en jezelf vergeten!! Ik begrijp best dat er heel wat meiden en jongens zijn die verkeerde dingen doen, maar zulke topics zij al zovaak geopend en het helpt toch niks.

qwatra
11-02-2004, 22:32

okey, we hebben je message begrepen, enueh niemand heeft je gedwongen meisjes leuk te vinden, als je toch zo over meiden denkt kun je inneens ook met een man trouwen later, aja...meisjes liggen je zo te zien niet erg, mohim remember: waarheid kwets.....

SaraZena
11-02-2004, 22:32
pffffffffffffffffffff!

donaldduk
11-02-2004, 22:45
Origineel gepost door DoNaLd_DuCk PLEAS ............... JE KUNT GEEN KANT OP !!!!!!!!!!!! ZE TEGEN HOUDEN KAN NIET, EN ZE LEEREN KENNEN OOK NIET !! WAAROM BESTAAN ZE EIGELIJK !!!!!! ze zorgen alleen voor problemen !!!!!!! oke al help je ze ( bescherm je ze ) waarom kiezen jullie marokkaanse meisje toch altijd voor het slechte ! en vergeten altijd, wat jullie te wachten staat waarom denken jullie niet eens van oooohhh ik heb familie en nog veel meer !!!!!!! die om mij geven en alleen de best van me willen waarom, waarom eigelijk !!!!!!!!! ( NU GAAN JULLIE MEISJE DENKEN, EN JULLIE JONGEN DAN) !! maar jullie begrijpen me. !!! dat is meer dan genoeg he donald je hebt mijn naam gestolen ik geef je aan :D :zwaai:

mouradimjad
11-02-2004, 22:59
Kom op mensen, het is een leuke dag, ga lekker feest vieren, marokko heeft lekker de halve finale gewonnen en heel marokko staat op z,n kop. Dus maak er wat leuks van en ga met elkaar als broeder om en behandel elkaar zo :zwaai:

Lampjuh
12-02-2004, 09:26
Ik begrijp niet helemaal wat hij duidelijk wilt maken. Maar op basis van dat klein beetje wat ik begrepen heb, kan ik de volgende zeggen. Ik weet dat ook de marokkaanse jongens niet allemaal clean zijn, maar toch wou ik dat ik een broer had. mouradimjad je hebt gelijk, het zou elke dag moeten gebeuren, dan laten ze elkaar met rust :D

Frikouja
12-02-2004, 11:46
een goede band opbouwen met zusjes lijkt mij misschien wel te helpen...als je met elkaar kunt praten en goed met elkaar kunt opschieten dan wil een zusje wel eens luisteren denk ik... wat ik nu vaak zie is dat een broer alleen weet te schelden en zich pas als broer voor komt doen als er `slechte dingen` gebeuren...Jah dan kan je wat mij betreft de pot op...wees er altijd voor je zusje of niet... enne net zoals een jongen moet je een meisje ook de ruimte geven om dingen zelf te ontdekken...dan t3akel boe7da zonder dat haar broer daar nodig voor iss

sihemB
12-02-2004, 12:01
We zijn allemaal BROEDERS en ZUSTERS voor elkaar......Dus get to the point will you..... :zwaai: sihemB :D

Zoesy
12-02-2004, 12:44
Origineel gepost door Frikouja een goede band opbouwen met zusjes lijkt mij misschien wel te helpen...als je met elkaar kunt praten en goed met elkaar kunt opschieten dan wil een zusje wel eens luisteren denk ik... wat ik nu vaak zie is dat een broer alleen weet te schelden en zich pas als broer voor komt doen als er `slechte dingen` gebeuren...Jah dan kan je wat mij betreft de pot op...wees er altijd voor je zusje of niet... enne net zoals een jongen moet je een meisje ook de ruimte geven om dingen zelf te ontdekken...dan t3akel boe7da zonder dat haar broer daar nodig voor iss Couldn't agree more :goedzo:

SOmaar
12-02-2004, 13:24
Origineel gepost door DoNaLd_DuCk PLEAS ............... JE KUNT GEEN KANT OP !!!!!!!!!!!! ZE TEGEN HOUDEN KAN NIET, EN ZE LEEREN KENNEN OOK NIET !! WAAROM BESTAAN ZE EIGELIJK !!!!!! ze zorgen alleen voor problemen !!!!!!! oke al help je ze ( bescherm je ze ) waarom kiezen jullie marokkaanse meisje toch altijd voor het slechte ! en vergeten altijd, wat jullie te wachten staat waarom denken jullie niet eens van oooohhh ik heb familie en nog veel meer !!!!!!! die om mij geven en alleen de best van me willen waarom, waarom eigelijk !!!!!!!!! ( NU GAAN JULLIE MEISJE DENKEN, EN JULLIE JONGEN DAN) !! maar jullie begrijpen me. !!! dat is meer dan genoeg :confused: wordt steeds gekker hier

Chrazed21
12-02-2004, 14:03
Een Marokkaanse meisje als je zus hebben :giechel: :giechel:. Is zeker een super gevoel vooral als je mij als zus hebt. ;) ;). Even serieus kan best wel meevallen. Ligt eraan hoe je met je zus overweg gaat. Je zus zal alleen maar het beste voor je over hebben. Oke zijn niet altijd op het rechte pad, maar daar hebben ze dus hun broers voor ;)

Glimlachje
12-02-2004, 19:29

Origineel gepost door DoNaLd_DuCk PLEAS ............... JE KUNT GEEN KANT OP !!!!!!!!!!!! ZE TEGEN HOUDEN KAN NIET, EN ZE LEEREN KENNEN OOK NIET !! WAAROM BESTAAN ZE EIGELIJK !!!!!! ze zorgen alleen voor problemen !!!!!!! oke al help je ze ( bescherm je ze ) waarom kiezen jullie marokkaanse meisje toch altijd voor het slechte ! en vergeten altijd, wat jullie te wachten staat waarom denken jullie niet eens van oooohhh ik heb familie en nog veel meer !!!!!!! die om mij geven en alleen de best van me willen waarom, waarom eigelijk !!!!!!!!! ( NU GAAN JULLIE MEISJE DENKEN, EN JULLIE JONGEN DAN) !! maar jullie begrijpen me. !!! dat is meer dan genoeg Heb je slechte ervaringen met zusters?Of iemand uit jouw buurt die slechte ervaringen heeft met meisjes? :confused: :(

Pagina's : [1] 2