Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : mp3 vraag

awe
05-10-2008, 21:34

mp3 speler vraag -------------------------------------------------------------------------------- salaam 3alaikoum allemaal, Even een vraag over mijn mp3 speler. Normaal als ik hem in mijn laptop zet met het kabeltje, opent de laptop hem als wisselbare schijf. Ik kan dan kiezen om het bestand te openen en de mappen weer te geven. Maar nu krijg ik de melding dat hij hem opent als naam 'audio player'. Dat klopt ook wel, maar nu kan ik nergens mijn nummers vinden die erop staan. Weet iemand hoe ik het weer zo kan instellen/ krijgen dat hij hem gewoon opent als wisselbare schijf?? Shukran

opgekowed
06-10-2008, 11:05
Check eens onder "Deze Computer"

awe
06-10-2008, 22:29
ja, dat heb ik gedaan, maar daar komt ie ook te staan als audio player, en niet als wisselbare schijf :(

opgekowed
07-10-2008, 10:01
ja, dat heb ik gedaan, maar daar komt ie ook te staan als audio player, en niet als wisselbare schijf :( en als je met je rechtermuisknop derop klikt en dan op verkennen

awe
19-10-2008, 17:54

en als je met je rechtermuisknop derop klikt en dan op verkennen Dan krijg ik ook niet de nummers te zien die ik erop heb staan. Er staan 326 nummers op. Ik kan ze wel via de mp3 zelf zien en beluisteren. Maar dus niet op de laptop. Iemand anders die dit weet?? Please...