Bekijk originele versie : De Grote ICT topic
Wie werkt er allemaal in de IT? Het lijkt mij net zoals veel technische beroepen een populaire job bij hoogopgeleide Marokkanen
IT is een redelijk ruim begrip, dus lijkt me ook interessant om je functie en jobinhoud te vermelden.
Ik ben een System Engineer. Mijn takenpakket bestaat vooral uit z/VM en Linux op mainframe en elektronische documenten (Documentum, document management, printing, document composition, elektronische archivage, etc.). Daarnaast ook het beheer van de datacenter. Een echte duizendpoot dus, But I love it!
Voor een succesvolle carrière moet je aan networking doen, so let the networking begin!
asdfghjkl
05-10-2008, 21:24
Field service engineer winkelautomatisering. Installaties uitvoeren + storingen op locatie oplossen.
Wie werkt er allemaal in de IT? Het lijkt mij net zoals veel technische beroepen een populaire job bij hoogopgeleide Marokkanen
IT is een redelijk ruim begrip, dus lijkt me ook interessant om je functie en jobinhoud te vermelden.
Ik ben een System Engineer. Mijn takenpakket bestaat vooral uit z/VM en Linux op mainframe en elektronische documenten (Documentum, document management, printing, document composition, elektronische archivage, etc.). Daarnaast ook het beheer van de datacenter. Een echte duizendpoot dus, But I love it!
Voor een succesvolle carrière moet je aan networking doen, so let the networking begin!
en hoeveel verdient so iemand als ikje vragen mag ... want ik ken iemand die ook een techniek engineer is en wil weten hoeveel hij ongeveer verdient ,,,, ( famillie van mee) . ik heb geen band met dat hem durf te vragen vandaar mijn vraag
en hoeveel verdient so iemand als ikje vragen mag ... want ik ken iemand die ook een techniek engineer is en wil weten hoeveel hij ongeveer verdient ,,,, ( famillie van mee) . ik heb geen band met dat hem durf te vragen vandaar mijn vraag
Hangt af van leeftijd en ervaring. Ik heb nog maar 2 jaar werkervaring en mijn collega's zijn een stuk ouder. Maar ik weet niet hoeveel ze verdienen. Voor mijn functie schommelt het loon tussen de 2500 en 3500 bruto denk ik
asdfghjkl
05-10-2008, 23:02
Het loopt hier storm joh haha
Het loopt hier storm joh haha
:D
Komaan mensen. Ik geloof er niets van dat we maar met z'n tweeën zijn.
Ik ben zelf ook een systeembeheerder 3 jaar ervaring
Pi3p3l03ntj3
06-10-2008, 11:12
ik wil ook ICT
ik ben een nerd
kom ik in aanmerking?
tekzdek
Ik ben de IT manager., dus ik ga over allerlei IT projecten. Als je iets interessants aan te bieden hebt, hoor ik het wel :D
Rachids_Nichtje
06-10-2008, 11:36
ik ben al blij als ik voor mijn studie al met Powerpoint overweg kan.
ik wil ook ICT
ik ben een nerd
kom ik in aanmerking?
tekzdek
nee :moe:
ik ben al blij als ik voor mijn studie al met Powerpoint overweg kan.
IT is echt niet zo technisch als men denkt, hoor. Tussen mijn 8 collega's zit er een ex-managersassistente, een psychologe, een wiskundige en een econoom. De meesten met een powerpointkennis die het jouwe niet overstijgt :hihi:
kijken jullie allemaal uit voor RSI
Rachids_Nichtje
07-10-2008, 22:32
IT is echt niet zo technisch als men denkt, hoor. Tussen mijn 8 collega's zit er een ex-managersassistente, een psychologe, een wiskundige en een econoom. De meesten met een powerpointkennis die het jouwe niet overstijgt :hihi:
hahahaha, oh my goodness, hoe multi is jullie bedrijf wel niet dan :hihi:
hahahaha, oh my goodness, hoe multi is jullie bedrijf wel niet dan :hihi:
heel multi :D. Maar de verscheidenheid maakt het zo plezant.
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.