Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Marokkaanse dames die roken zijn op zoek naar sex..

Pagina's : [1] 2

coalitiegenoot
11-02-2004, 20:02

Uit recent onderzoek is gebleken dat 4 op 10 dames van Marokkaanse afkomst wel eens een sigaretje op steekt. Dat is best veel hoor voor een volk die zogenaamd moslim hoort te zijn!! Maar al die chicks met sigaretten zijn alleen opzoek naar seks, elke keer als ze een opsteken is het alleen om dat ze met problemen en lichamelijk frustraties zitten. De enige manier om te stoppen met roken is door een flinke vrijpartij aan te gaan met zo dame lijkt mij… dat noem ik nou nicotine vrij afkicken :stout: wie van de dames rookt hier en wilt nodig afkicken :eek:

ik_oke_is
11-02-2004, 20:12
Origineel gepost door 007_letizia En de jongens? Is daar ook een onderzoek naar gedaan. Er schijnen meer Marokkaanse mannen een sigaretje op te steken dan vrouwen, dus als dat al 4 op de tien is, hoeveel zal het dan bij de mannen voorkomen? En dat voor een volk die zogenaamd moslim hoort te zijn! :jammer: .......... ;) roken is niet haraam maar rokers stinken altijd tfoe :maf2:

Ain_Sfa_Sscarr
11-02-2004, 20:15
Origineel gepost door coalitiegenoot Uit recent onderzoek is gebleken dat 4 op 10 dames van Marokkaanse afkomst wel eens een sigaretje op steekt. Dat is best veel hoor voor een volk die zogenaamd moslim hoort te zijn!! Maar al die chicks met sigaretten zijn alleen opzoek naar seks, elke keer als ze een opsteken is het alleen om dat ze met problemen en lichamelijk frustraties zitten. De enige manier om te stoppen met roken is door een flinke vrijpartij aan te gaan met zo dame lijkt mij… dat noem ik nou nicotine vrij afkicken :stout: wie van de dames rookt hier en wilt nodig afkicken :eek: weer een verfrissende topic van jou die berust op pure waarheid

coalitiegenoot
11-02-2004, 20:15
Origineel gepost door 007_letizia En de jongens? Is daar ook een onderzoek naar gedaan. Er schijnen meer Marokkaanse mannen een sigaretje op te steken dan vrouwen, dus als dat al 4 op de tien is, hoeveel zal het dan bij de mannen voorkomen? En dat voor een volk die zogenaamd moslim hoort te zijn! :jammer: .......... ;) jij snapt het niet mannen roken uit stupiditeit vrouwen uit frustratie en vraag om sex :rolleyes:

turk87
11-02-2004, 20:48

roken is niet haraam? ik wil mijn mening ook ff geven. volgens mij valt roken ook onder haraam. het staat niet letterlijk in de koraan geschreven... maaaar... wat staat wel in de koraan? ten eerste, in de koraan staat: wat schadelijk is voor de gezondheid is verboden. is roken schadelijk voor de gezondheid? JA. ten tweede in de koran staat, dat je anderen niet lastig mag vallen. ( hier valt stank ook onder) stink je als je rookt? JA. ten derde in de koraan staat dat je anderen ook niet schade aan mag brengen. als iemand rookt naast een ander persoon, krijgt die persoon ook rook naar binnen. Je kunt zo maar nog wat opnoemen. Drugs en Alcohol staan letterlijk in de koraan geschreven, maar roken staat indirect geschreven. Allah heeft ons verstand gegeven, en we moeten het wel gebruiken. als er in de koraan staat dat iets verboden is als het schadelijk is voor je gezondheid. dan moeten wij met het verstand wat Allah ons gegeven heeft logisch kunnen denken wat daaronder valt. Ik vind dat roken er ook onder valt.

turk87
11-02-2004, 21:08
Origineel gepost door 007_letizia Ik ben het met je eens hoor Turk87; het staat er dan wel niet letterlijk in, maar ik ben ook van mening dat het Haram is. Het is ontzettend schadelijk voor je gezondheid. En je maakt anderen ook 'ziek'....;)

SaraZena
11-02-2004, 22:30
Origineel gepost door coalitiegenoot Uit recent onderzoek is gebleken dat 4 op 10 dames van Marokkaanse afkomst wel eens een sigaretje op steekt. Dat is best veel hoor voor een volk die zogenaamd moslim hoort te zijn!! Maar al die chicks met sigaretten zijn alleen opzoek naar seks, elke keer als ze een opsteken is het alleen om dat ze met problemen en lichamelijk frustraties zitten. De enige manier om te stoppen met roken is door een flinke vrijpartij aan te gaan met zo dame lijkt mij… dat noem ik nou nicotine vrij afkicken :stout: wie van de dames rookt hier en wilt nodig afkicken :eek: Is dit echt waar??? :confused: :confused:

no_more
11-02-2004, 22:47
Origineel gepost door SaraZena Is dit echt waar??? :confused: :confused: Tuurlijk is dit niet waar :rolleyes:

Chatefemqemamu
11-02-2004, 23:22
ey coalitiegenoot.. kom op man... hoe verklaar je t sigaretje na de sex dan?

RitaMaria
11-02-2004, 23:23
Origineel gepost door ik_oke_is roken is niet haraam maar rokers stinken altijd tfoe :maf2: Ik stink niet.. :ego:

maroc_misty
12-02-2004, 00:05
Origineel gepost door RitaMaria Ik stink niet.. :ego: Je gaat me toch niet vertellen dat je rookt? :(

zairi
12-02-2004, 00:37
wat ik niet begrijp is dat waneer een jongen rookt het aan word gezien als dood normaal en waneer een meisje rookt is het pure schande terwijl het voor allebij haram is pffff ye marokkaanen cultuur veel marokkaanen zijn echt rare wezens ze weten echt niet wat ze willen

RitaMaria
12-02-2004, 00:45
Origineel gepost door maroc_misty Je gaat me toch niet vertellen dat je rookt? :( Yep.. :(

zairi
12-02-2004, 00:53
leuk voor jou

coalitiegenoot
12-02-2004, 17:56

Origineel gepost door Chatefemqemamu ey coalitiegenoot.. kom op man... hoe verklaar je t sigaretje na de sex dan? uuuuuh, als de sex was super... ik wil nog een keer ofzo :eek: :giechel:

Pagina's : [1] 2