Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Liefde Leven... een mooi geschenk

Hooda
12-10-2002, 14:08

Wanneer ik telkens weer verdrinken ga in jouw hemelsmooie ogen besef ik weer dat het leven toch de moeite waard is om met plezier geleefd te worden Het kan gewoonweg niet dat er iets bestaat nog zaliger dan te liggen in je amren mn hart en ziel aan je verwarmen Bedankt om me te tonen hoe mooi het leven ook kan zijn vreugde en geluk een leven zonder pijn..

vraagteken1
12-10-2002, 15:03
Mijn liefste ik zal je behoeden voor enige pijn jij hoeft niet de weg te gaan die door menig begaan is jij hoeft geen verdriet te kennen waarin menig verdronken is Ik zal je behoeden voor het breken van je hart als dorre takken zijn menige harten al gebroken geleefd als ze hebben zonder enige bevloeing van hun behoeftes om ten slotte een scheur te vertonen die niet meer heelbaar was Ik zal je behoeden voor het verliezen van je ziel hem niet weg laten vliegen, meegenomen worden door een koude oosterwind ver weg gezogen worden in het eindeloze Slechts voor een ding kan ik je echt niet behoeden mijn liefste slechts voor een ding kan ik mijn hand voor jou niet in het vuur steken slechts voor een ding ik noem het slechts, terwijl het de inhoud geeft aan mijn leven mijn liefde voor jou, mijn liefde voor jou.....

Hooda
12-10-2002, 15:44
Ik ben bang je te verliezen nu ik zoveel van je hou Ik ben bang je te verliezen ik ben bang voor zonder jou Het maakt me angstig, al die liefde Het is eigenlijk niets voor mij zoveel om iemand geven, jezelf te verliezen Hoort ook die angst er dan echt bij? Ik ben bang je te verliezen Ik heb dit nog nooit eerder gehad Ik ben bang je te verliezen Ik ben bang, zo bang... kijk me in de ogen en vertel dan wat je ziet want ik wil graag van je weten kan ik je vertrouwen of niet? Ik haat deze warrige gevoelens Ik haat binnenin mij die onzekerheid onzeker maakt eenzaam en dat doet pijn Ik ben bang je te verliezen ik ben bang, omdat ik van je hou Ik ben bang je te verliezen ik ben bang, voor zonder jou...

vraagteken1
12-10-2002, 17:54
Je angst zal je zelf moeten overwinnen zonder mijn hulp, zonder mijn woorden je hebt ze niet meer nodig, de liefdesbetuigingen, de mooiste zinnen Je angst zul je zelf moeten laten gaan mee laten nemen door de nacht diep het dokere heelal in zelfs, verder dan de maan Je angst boezemt mij geen wantrouwen in geen donkere gedachten die mij de toekomst willen verduisteren geen agstige kreten, slechts geduld, geduld, en het wachten Ik ken geen angst, niet voor jou, Zie me als een ROTS sterk, standvastig gelovend in ons bouw je vertrouwen op deze steen maar jij moet het zelf doen jij alleen

Hooda
13-10-2002, 11:28

beloof me dat hetgeen ik voel voor je dat je dat gevoel niet over zal doen gaan. Beloof me dat je van me zal houden alsof er niemand anders is waarvan je ooit zou kunnen houden. Beloof me dat we beste vrienden blijven en tegelijkertijd ook de beste geliefden én minaars. Beloof me dat wat ik ook doe je me nooit zal verlaten omdat ik het gedaan heb. Beloof me dat je er zal zijn voor mij wanneer ik je nodig heb, net als ik er ben voor jou. Beloof me dat we gelukkig zullen zijn gelukkiger dan ooit tevoren aan elkanders zij. Beloof me dat je liefde eerlijk is, je warmte alleen voor mij, je aandacht omdat jij dat wil. Beloof me dat je niets doet omdat het moet omdat het zo hoort. Beloof me dat je er alles voor zal doen om me vaak te zien, te horen, te voelen, te proeven.. Beloof me dat alles anders zal worden, dat jij De Ware bent, je me nooit zal laten staan. Beloof me dat je op me zal wachten, zolang het nodig is, dagen en nachten. Beloof me alles wat je beloven wil omdat jij het wil omdat jij hoopt dat ik je dat ook Beloof.. En ik zal je beloven dat ik nooit zal liegen tegen je, je enkel zal zeggen wat ik meen, je vast zal houden omdat ik het wil. Ik zal je beloven dat ik je kus om te proeven van jou, dat ik je omhels om je te voelen, dat ik alles doe omdat ik.. enorm veel van je hou..

vraagteken1
13-10-2002, 20:07
ik beloof je je elke dag aan te kijken je mooie ogen te aanschouwen mijn blik niet te laten wijken ik beloof je je elke dag te kussen je lippen te proeven mijn verlangen door jou te laten blussen ik beloof je onze ruzies bij te leggen uit liefde en respect voor jou niets onredelijks te zeggen ik beloof je je altijd bij te staan hoe ellendig ik me ook zou voelen mijn gevoelens nooit boven jou te laten gaan ik beloof je je elke dag te omarmen mijn armen om je heen te slaan je met mijn lichaam te verwarmen ik beloof je je nooit te laten vallen samen zullen we weer opstaan zoiets mag onze liefde nooit vergallen ik beloof je elke dag naar mijn hart te luisteren te horen wat hij zegt en het zachtjes in jouw oor te fluisteren ik beloof je je alles te vergeven de fouten die jij maakt in ons leven ik beloof je je maat, je vriend te zijn te genieten van jou zonder een andermans bijzijn ik beloof je je geliefde te zijn je te kussen, te beminnen jouw man te zijn ik beloof je alles wat jij mij belooft zo helpe me God meekijkend boven mijn hoofd ik beloof je met deze kus op je mond jij bent alles voor mij en ik dank God dat ik je vond :blauwkus:

Hooda
15-10-2002, 14:10
vergeef me vergeef me dat ik van je hou vergeef me dat ikje lief heb vergeef me dat ik graag naar je kijk vergeef me mijn gedrag vergeef me weet dat je alles voor me bent weet dat ik geniet van je aandacht weet dat ik verlang naar je liefde weet dat ik zielsveel vanje hou heb me lief zoals ik jou heb me graag naast je zij heb me lief ...

vraagteken1
16-10-2002, 11:20
Zachtjes raak ik je wang aan, het voelt zo teder zo zacht En plukje haar die voor je ogen danst, streel ik met mijn vingers weg Mijn hand blijft in je haar steken, ik ruik de frisse geur van je net gewassen haar, een geur die zo van jou is Met mijn vingers aai ik door je zwarte krullen, laat ze voorzichtig glippen en beweeg mijn hand naar je ogen Je wenkbrouwen zijn lichtjes gefronst, je kijk me hoopvol aan Langzaam laat ik mijn duim over de dunne haartjes heen glijden mijn handpalm rust tegen je wang Je rechterhand zoekt de mijne en grijpt hem stevig vast ik voel de kracht van je greep Een gevoel van nooit meer loslaten beneemt me onze vingers raken verstrengeld innig in elkaar verbonden Ik zie je borst onrustig op en neer gaan je ademhaling versneld Mijn andere hand glijdt richting je hals Streelt even over de gespannen spieren En verdwijnt naar je nek Heel voorzichtig trek ik je naar me toe en zie dat je ogen de schittering van de sterren hebben overgenomen Ik voel mijn andere hand nog steviger vastgehouden worden Nog dichter trek ik je naar me toe Je lichaam raakt het mijne Ik voel je hart tekeer gaan Je blik is indringend maar tegelijkertijd zo breekbaar Ik lees de liefde in je ogen Je hoop, je wensen, ik kan nu je lichaamsgeur ruiken, je ademhaling voel ik tegen mijn gezicht onze lippen zwellen op nog steeds droog door de spanning slechts centimeters scheiden ons nog slechts millimeters nog slechts….

Hooda
19-10-2002, 16:05
ik wil je openvouwen je met mn lippen lezen.. als een kostbaar boek ik volg de regels met mn vingers, ik lees je langzaam uit.. neem me mee in je verhaal laat me je boek tekenen.. de inkt vloeiend uit mn pen, laat me je bladzijden vullen.. sluit je ogen en neem mn hand leid me naar je schat, maak me dronken van je diepste bron.. laat me proeven van de dauw die glinstert op je bloem.. laat me jouw schat openen.. de geur van je lichaam doet me rillen, we smelten samen tot een brandend vuur.. als dit een droom is, laat me dan nooit meer ontwaken en laat me dan voor eeuwig in je dromen dwalen..

vraagteken1
20-10-2002, 13:35
Als een stuk zwaar metaal opgewarmd door jou liefde begin ik langzaam te ontdooien niet meer die kou, die zware klank nee, een warm en vloeiend geheel vormt mijn lichaam nu Als twee tegendraadse vormen nader tot elkaar gekomen door een simpel gevoel Als twee diepgewortelde kernen begonnen aan een nieuwe kiem Deze de kans gevend door te groeien tot in het essentiele van ons bestaan door te groeien tot een prachtig nieuw leven Omringd door weeldige kleuren met een levenslust die zijn weerga niet kent gevormd om luider dan ooit, maar toch zacht sneller dat ooit, maar toch bedeesd voller dan ooit, maar toch teder te kloppen ONS HART

Hooda
20-10-2002, 13:56
Kan je herinneren onze eerste kus met je zachte lippen teder en liefdevol stil en voorzichtig bang te wild te zijn weet je nog wel dat onze liefde altijd groeide elke seconde leefde zonder tekort wijsheid bracht voel je ook hoe onze kus zacht en teder de tijd overwon ons liefde leerde zoals het nu is in het houden van elkaar?

vraagteken1
20-10-2002, 22:39
De tijd vergezelde ons steeds onafwendbaar bij ons aanwezig hij leerde ons te genieten van elke seconde van het leven onomkeerbaar werden we meegetorst steeds het verleden achterlatend hij leerde ons de essentie van het leven te genieten van elke mogelijkheid die ons geboden werd hij gaf ons bagage mee, de pijn, het verdriet leerde ons over de liefde zo innig en mooi maar bovenal gaf hij me jou liet je mijn weg begaan hij leerde me jouw liefde zien onze zielen die langzaam door hem werden vervlochten hij leerde me de hoop te koesteren dat alles buiten hem om hetzelfde zou blijven hij leerde mij uniek te zijn maar tegelijkertijd jouw als uniek te zien hij leerde mij zoveel dingen, allemaal onderhevig aan verandering maar bovenal leerde hij mij het liefhebben het liefhebben van jou nu ik denk volleerd te zijn beter dan de meester zelf nu ik denk alles te weten heb ik slechts nog een beproeving te ondergaan nu ik jou zo liefheb, bang ben je te verliezen wil ik hem terzijde schuiven de tijd zo onvermijdelijk aanwezig zo weinig aan verandering onderhevig help me hem te stoppen laat onze liefde tijdloos zijn help me en vergeef me

Hooda
26-10-2002, 15:04
Als ik mij kon laten vallen in de tijd dan deed ik dat beslist Duizende eeuwen zou ik vallen om je daar weer te ontmoeten Om tijdloos van je te houden

vraagteken1
26-10-2002, 21:06
Tijdloze stilte gevuld met liefde Tijdloze liefde gevuld met verlangen Tijdloos verlangen gevuld met passie Tijdloze passie gevuld met liefde Tijdloze passie gevuld met...... ons