Bekijk originele versie : Ingredienten Voor De Perfecte Relatie
wat denk jij dat nodig is om een relatie tot stand te houden dat beide ''partijen'' gelukkig zijn ...en dan hebben we het over de dagelijkse/weekelijkse taak..
dus niet all1 het vertrouwen,eerlijkheid enzo :p
Er bestaat geen perfectie in een relatie, althans daar geloof ik niet in.
nadia :p
Lila,,natuurlijk is er nooit perfectie maar je wil tog wel het beste tussen jou en je mannetje zodat jullie gelukkig blijven,,hoe krijg je dat voor mekaar :p
Ik heb echt geen idee, schatje......moet het nog uitproberen ;)
ehm door alles tegen elkaar te kunnen zeggen wat je dwars zit zonder dat dat yich opkropt, enne denk t belangrijkste dat je verliefd blijft op elkaar
Geen relatie is perfect, maar je kan het enigszins richten naar de perfectie. En vertrouwen, eerlijkheid en liefde zijn wel erg nodig, maar niet altijd genoeg. Je moet ervanuit gaan dat je de rest van je leven met iemand anders, dan de mensen met wie je samen bent opgegroeid, je leven zult doorbrengen. ER zullen een heleboel dingen gebeuren die invloed zullen hebben. Nieuwe mensen nieuwe dingen of andere factoren die beide partners kunnen doen veranderen, wat heb je dan aan trouw en liefde, je moet je partner eigenlik goed "bestuderen" letterlijk weten hoe die precies in elkaar zit, waar houdt ie van, waar kan ie niet tegen waar is die zwak voor... en vooral naar de reacties kijken, dat zal je helpen om bij moeilijkheden de dingen op orde te stellen en wie weet kan je hem laten aanpassen, jij moet ook bereid zijn om je aan te passen aan veranderingen en niet gaan treuren als je partner je ineens anders behandelt, weet gewoon hoe je ermee moet omgaan.
Lampjuh :goedzo: oe oeeeeeeeeee
Moi 21 verliefd blijven gaat niet vanzelf ;) dat is de cleu van deze topic :p
Lila ewa als het zover is wil ik alles weteeeeeeee !!!!!!!!! ;)
sweet_nadoria
11-02-2004, 20:37
COMMUNICATIE
Dat is het perfecte middel ..
Het paar moet goed met elkaar kunnen praten ..
Heel open zijn en elkaar alles kunnen vertellen ...
Dat is echt het belangrijkste !!
zeker communicatie.. respect blindelings vertrouwen eerlijkheid.. en je liefde niet laten doven
missalhoeceima
11-02-2004, 23:18
ik geloof niet in die onzin liefde bestaat niet, het is maar net wat je jezelf wijs maakt
Chatefemqemamu
11-02-2004, 23:24
zo met elkaar omgaan dat jullie elkaars beste vrienden zouden kunnen zijn....
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.