Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : een steling aan de dames maar de jongens moegen ook regearen

Pagina's : [1] 2 3

LZN
11-02-2004, 16:17

touriya haoud is een voor beeld voor den marokaanse meisejs mee eens of niet mee eens ,vertel ook waarom je mee eens ben en waarom niet ??????.

dina22
11-02-2004, 16:31
wie is touriya haoud?

melia
11-02-2004, 16:48
gatverdamme!!! NEE ECHT NIET zij is echt de eerste klass H.O.E.R

Echie
11-02-2004, 17:34
zij is geen voorbeeld voor marokkaanse vrouw! kijk maar naar haar clip, dan is daar half naakt! Niet dat dat een ramp is, maar tog?!

nadorlady15
11-02-2004, 18:30

la hawla wala quwata illah billah zij een voorbeeld voor de marokkaanse vrouw dacht het niet het is gewoon weg een **** en die clip van haar is al helemaal een schande ze word betaald om haar lichaam zo naakt te vertonen nou dat is het zelfde als een **** mohim dit is mijn mening hierover :zwaai:

Sammy333
11-02-2004, 18:34
Origineel gepost door nadorlady15 la hawla wala quwata illah billah zij een voorbeeld voor de marokkaanse vrouw dacht het niet het is gewoon weg een **** en die clip van haar is al helemaal een schande ze word betaald om haar lichaam zo naakt te vertonen nou dat is het zelfde als een **** mohim dit is mijn mening hierover :zwaai: Ik ben het er mee eens met Miss Nadorlady15 Een schande:jammer: :zwaai:

Lady_moi
11-02-2004, 18:41
Ik Weet Nie Wie Da Is Ma Zo Te Lezen Aan Jullie Reacties Isda Een Zangeres? :confused: Anyway...:rolleyes: Een Zangeres Is Geen Voorbeeld Voor Mij :jammer: Marokkaans Of Nie Marokkaans :) Een Vb Voor Mij Is Een Goede Moslima Die Haar Geloof Goed Praktiseerd :goedzo: Zo Iemand Is Een Voorbeeld Voor Mij :hoera: RESPEKT :goedzo: Beslemaa :zwaai:

Sammy333
11-02-2004, 18:45
http://home.deds.nl/~scans/img/touriya-haoud-05.jpg http://home.deds.nl/~scans/img/touriya-haoud-03.jpg Dit is Tourya

Miss_Wafae
11-02-2004, 18:46
Absoluut niet!

maghrebia_4_you
12-02-2004, 13:13
Zij is ook niet echt bepaald mijn voorbeeld maar............... ze hoeft neit zo erg te worden afgekraakt door sommige mensen hier. Ze is geen **** zoals een paar meiden hier vertellen. Er zijn zat marokaanse meiden die precies hetzelfde doen. touriya die doet het gewoon in het openbaar en is er eerlijk over. En de andere meiden die kleden zich om in de trein of op de wc die zijn gewoon hartstikke zielig en schijnheilig. Dit was mijn mening. ALSTUBLIEFT!!!!!!!

Sjemmelia
12-02-2004, 13:18
Salaam allemaal, Tourya is naar mijn mening een hele mooie vrouw, maar dat is ook alles. Het laatste wat ik van haar vind een voorbeeld voor de marokkaanse meisjes. De meeste marokkaanse zijn moslim en een voorbeeld voor die meiden zou iemand moeten zijn die hun het rechte pad laat zien die ze zouden moeten bewandelen. Tourya doet meer het tegenovergestelde van wat een moslima zou moeten doen, niet dat ik daar problemen mee heb, want dat moet ze zelf weten, ik weet niet eens of ze wel ergens in gelooft qua godsdienst. Ze is half marokkaans maar dat wil niet veel zeggen...

DOUKALIA18
12-02-2004, 13:18
ik vind het geen h oer maar ze is ook geen voorbeeld van ons de marokkaanse dames

romaissaatje
12-02-2004, 13:27
zij is absoluut geen voorbeeld voor mij....maar laat haar doen wat ze wil!!! gewoon respect voor iedereen, en niet gelijk iemand uitmaken voor ****...

omaymaa
12-02-2004, 18:50
Ze is een hele mooie meid, maar geen voorbeeld voor mIJ

meknesia_123
12-02-2004, 22:39

ik vind haar ook geen voorbeeld voor de marokkaanse meisjes,en trouwens ze is kwart marokkaans en kwart algerijns en half macedonisch......... beslama

Pagina's : [1] 2 3