Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Arabisch les?? waar kan ik deze cursus doen??

Imaen
11-02-2004, 16:15

Salaam mensjes, Kan iemand mij vertellen waar ik arabisch les kan volgen?? Basis ken ik al wel zoals lief ,lbaa, taa, thaa enzo :D Ik heb ooit eens een LOI arabisch cursus gedaan, maar dat helpt niet echt :kwaad: Groeten,

Imaen
11-02-2004, 16:33
In de moskee????? hmmmm :confused: , zie je mij al zitten tussen de kleintjes van een jaar of 11?? (ben zelf 28) Ander optie misschien?? Groetjes

Sammy333
11-02-2004, 18:24
Ik ben 5 jaar of misschien wel langer naar de moskee geweest, maar daar leer je geen arabisch eerder koran enzo dus... Op internet heb je wel van die site's waar je een cursus kan volgen maar ik weet niet precies waar.... -XxX-Jes:zwaai:

camiliaa
12-02-2004, 12:19
ik heb ook arabisch gevolgd een trimester aan de UU, wel relax

Imaen
12-02-2004, 14:27

Moskee is dus geen optie :p Boeken kopen en zelf gaan studeren ook niet want dat heb ik al gedaan? LOI cursus, dus daar heb ik niets aan?? Niet lullig bedoeld Fajza maar aan jou heb ik sowieso niets, je weet zelf wel wat ik bedoel, ik wacht nog steeds het is inmiddels iets van 4 keer 11:00 geweest ...... maar ach laat nu maar echt zitten !!!!!!! :kwaad: :kwaad: . Iemand anders heeft me al geholpen, iemand die wel echt zijn belofte na is gekomen!!!!! Doei doei,

marokkoANGEL
22-02-2004, 10:41
er zijn wel moskeeen die gewoon arabische lessengeven wat je ook kunt doen is naar eenvriendin gaan die goed arabisch kent of haar moeder en dan vragen of ze het je willen leren;)

Mouny
22-02-2004, 14:34
www. anajaat. com... kun je arabisch leren op een fijne manier

zuhair
22-02-2004, 23:35
Origineel gepost door Imaen Salaam mensjes, Kan iemand mij vertellen waar ik arabisch les kan volgen?? Basis ken ik al wel zoals lief ,lbaa, taa, thaa enzo :D Ik heb ooit eens een LOI arabisch cursus gedaan, maar dat helpt niet echt :kwaad: Groeten, Ik zou je graag willen helpen althans als je omgeving den haag woont. Zelf heb ik mijn studie tot en met de universiteit in het arabisch gevolgd! :zwaai:

Imaen
24-02-2004, 16:58
Heeeey, marokkoANGEL, sterker nog mijn moeder kan arabisch, maar dat werkt niet echt, ik wil graag echt een opleiding gaan volgen..... :D . Zoals ik al zei de basis ken ik wel, alleen duidelijke zinnen maken enzo niet :( Mouny, bedankt voor de tip ;) Dank je wel Zuhair, maar helaas woon ik niet in de buurt van Den Haag, verre van zelfs. Hebben ze in omgeving Utrecht niet instellingen/instanties waar ze arabisch geven, dat je weet toevallig (of iemand anders) Doeoeoeoeiii :cool:

Jamil
08-03-2009, 13:43
Bevoegd docent Arabisch bied prive lessen Arabisch in de omgeving van Utrecht. Over de kosten per uur hoor je later.