Bekijk originele versie : Waarom ik.... wat kan ik doen
mounir19
12-10-2002, 13:35
ik leuke marokkaanse jongen zat in de trein van utrecht naar Rotterdam, het was koop avond in rotterdam, ik en men vriend stonden in de trein de trein zat bom vol, jij liep langs ( meisje met mooie krullen, leuk koppie en een hele mooie smile...... en ging iets verderop staan je keek me aan en je lachte, damn die smile van jouw vergeet ik nooit........ Waarom heb ik je nie aangesproken.........
Mensen help me watmoet ik doen...................................... als dit weer eens gebeurt
vraag hoe laat is of zo.........;)
die helpt altijd en dan moet je zeggen jalatief zeg het is hier echt druk
echt niet normaal............................blabla......... ..en vertel eens waar moet jij heen....bla.......toevallig ik ook........
zo moet je beginnen.........veel succes he
doei doei
=emsoem=
Origineel gepost door emsoem
vraag hoe laat is of zo.........;)
die helpt altijd en dan moet je zeggen jalatief zeg het is hier echt druk
echt niet normaal............................blabla......... ..en vertel eens waar moet jij heen....bla.......toevallig ik ook........
zo moet je beginnen.........veel succes he
doei doei
=emsoem=
hehe...zie je wel...playa in aantocht...;):D
Origineel gepost door D@T KrAy-Z MoCrO
hehe...zie je wel...playa in aantocht...;):D
:rolleyes: :D ;)
en hoe zou jij het doen.......?
=emsoem=
:rolleyes: :D ;)
en hoe zou jij het doen.......?
=emsoem=
hmmmz...ik doe nix...ben al bezet wtje...maar als je het egt wilt weten...vraag je ff om een vuurtje...als ze dan zegt van "Ik rook niet", zeg je van "Ik ook niet, maa voor jou wil ik wel mn gezondheid verpesten"...of iets dergelijks...:D
hmmmz...ik doe nix...ben al bezet wtje...maar als je het egt wilt weten...vraag je ff om een vuurtje...als ze dan zegt van "Ik rook niet", zeg je van "Ik ook niet, maa voor jou wil ik wel mn gezondheid verpesten"...of iets dergelijks...:D
ow al bezet.......:hihi:
ik zou het echt niet durven te vragen aan een marokaanse heb je een vuurtje.........ze geeft me denk ik gelijk een klap
TSSSSSSSSSSS GOEDKOOPE EZEL :ego:
nope dat zou ik nie doen
je moet er altijd van uitgaan dat het een nete dame is die niet rookt en uitgaat enzzzz
=emsoem=
ow al bezet.......:hihi:
ik zou het echt niet durven te vragen aan een marokaanse heb je een vuurtje.........ze geeft me denk ik gelijk een klap
TSSSSSSSSSSS GOEDKOOPE EZEL :ego:
nope dat zou ik nie doen
je moet er altijd van uitgaan dat het een nete dame is die niet rookt en uitgaat enzzzz
=emsoem=
hehe...als je gister V8 had gekeken...dan wist je dat die truc uit The Mask kwam...zoiets vraag je tog niet...neej...ik pak het anders aan...maar meestal regel ik geen meisjes in de trein...:D...je zegt gewoon dat je en mooie lach hebt...:D
dulce_lamia
12-10-2002, 16:04
Nou dat praatje van Emchoem daar zou ik moschien nog wel op in gaan , maar niet op slijmerige opmerkingen hahahahahaha
Origineel gepost door dulce_lamia
Nou dat praatje van Emchoem daar zou ik moschien nog wel op in gaan , maar niet op slijmerige opmerkingen hahahahahaha
aha dankje dulce lamia.........ik ben gewoon tha men :giechel:
=emsoem=
Origineel gepost door Achie-Turkie
Er zijn players in tha house ;)
i'M NO PLAYA...
hehe...als je gister V8 had gekeken...dan wist je dat die truc uit The Mask kwam...zoiets vraag je tog niet...neej...ik pak het anders aan...maar meestal regel ik geen meisjes in de trein...:D...je zegt gewoon dat je en mooie lach hebt...:D
neeeeeeei heb gisteren inderdaad niet naar v8 gekeken was met angel20 aan het msnen(oepsssssss ik ben vergeten een kaartje te sturen ze is jarig smehli schatje kaartje komt er aan)
maar zoals dulcia lamia al zei slijmerigepraatje's ...................... :giechel:
:D :D :D :D
=emsoem=
NoreJihan
12-10-2002, 16:29
Origineel gepost door mounir19
ik leuke marokkaanse jongen zat in de trein van utrecht naar Rotterdam, het was koop avond in rotterdam, ik en men vriend stonden in de trein de trein zat bom vol, jij liep langs ( meisje met mooie krullen, leuk koppie en een hele mooie smile...... en ging iets verderop staan je keek me aan en je lachte, damn die smile van jouw vergeet ik nooit........ Waarom heb ik je nie aangesproken.........
Mensen help me watmoet ik doen...................................... als dit weer eens gebeurt
Was dat toevallig gister??????????????? :D
K zat ook in de trien van utrecht naar rdam en ben ook naar de koopavond gegeaaaaaaaaaaan!!!
:zwaai:
Origineel gepost door angel20
wajoo, emsoem en D@T KrAy-Z MoCrO jullie zijn gataar!!! :stout: :hihi:
hey emsoem,
en hoe gaat het vandaag met je, schat?
heeeeeeeeeeey schatje....... :)
beter alles gister
en hoe gaat het met jou?????
en ik ben vergeten een kaartje te sturen naar jouw........... :eek:
sorry ik ga er zo eentje naar je sturen oke???
boussat van mij
doei doei
=emsoem=
NoreJihan
12-10-2002, 16:32
Origineel gepost door angel20
ok de volgende keer dat ik je weer zie zal ik je aanspreken :D
grapje. Gewoon aanspreken, inderdaad vragen hoe laat het is ofzo iets. Suc6 :zwaai:
ps. maar als het gisteren is geweest, Nou het was verdomd druk in de trein van Utrecht naar rdam, door die scholieren die naar de jaarbeurs waren gegaan :boos:
hahahahah klopt dat was echt irritant en dan stonden ze daar te schreeuwen en kinderachtig te doen!!
Maar ja niks aan te doen :D
Origineel gepost door Achie-Turkie
Er zijn players in tha house ;)
ik ben geen echte joh....
gewoon ff voor de gein spellen mag toch wel he ;)
=emsoem=
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.