Bekijk originele versie : valentijn!!!!!!!!!!!!
Hallo wie van jullie doet aan valentijn??? en wat geef je je vriend of partner kado?????
Ik doe niet aan valentijn, vind het een beetje een commercieel iets en voor mij is elke dag met hem SPECIAAL... als ik bloemen wil kopen, dan koop ik ze gewoon...
Liefs Safia
ja je hebt gelijk!!!!
En nog andere die aan valentijn doen!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ChOcOtOfFfF
11-02-2004, 15:03
nee ik doe er niet aan Selma
Het is niet iets voor moslims net als verjaardagen en sinterklaas enz. vandaar.
groetjes Sou
oke choco !!!! en nog andere !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
he amira wat leuk veel plezier meid!!!!!!!!!!!!!!!1
He sinds ik mijn partner of nu mijn man is gewoorden doen wij daar aan mee zo kun je zien hoeveel je van elkaar houd ik amira iik ga ook naar shouf shouf habibi en ik krijg iets leuk van hem en om gekeerd het zal een leuke dag woorden
ik haat valentijnsdag!
alsof je dan alleen op die dag een lief cadeautje ofzo kan geven?!
Valentijn is onzin .. je kunt de andere 364 dagen net zo goed een cadeau geven of iets speciaals samen gaan doen .... Ik doe er in ieder geval niet aan mee
shorty85
12-02-2004, 11:34
sallaam,
niet luisteren naar hun. Valentijnsdag mag je gewoon vieren,al is het maar gewoon voor de sfeer. Diegene die zeggen dat je niks moet kopen zijn gewoon gierige mensen of hebben geen lief.
Ik ken zelfs marokanen die het een week op voorhand uitmaken.Echt djoeha. Uiteindelijk is het toch maar het gebaar dat telt.
Ik wens je nog veel plezier toe voor die dag
groetjes vanuit antwerpen
ChOcOtOfFfF
12-02-2004, 15:52
Origineel gepost door shorty85
sallaam,
niet luisteren naar hun. Valentijnsdag mag je gewoon vieren,al is het maar gewoon voor de sfeer.
hoezo mag je dat gewoon vieren :confused: bron graag
Origineel gepost door shorty85
Diegene die zeggen dat je niks moet kopen zijn gewoon gierige mensen of hebben geen lief.
of zijn moslims :zwaai:
DOUKALIA18
12-02-2004, 17:28
hij krijgt stront van mij die sukkel :kwaad:
Ik vindt het te commercieel geef me mannetje al zo vaak iets leuks. Maar voor degenen die er wel aan doen Happy Day! Greetz :zwaai:
dulce_lamia
12-02-2004, 20:35
Heb net met 3eid kadoos lopen strooien... niet dat ik gierig ben ofzo... :geld:
xXxBridexXx
12-02-2004, 20:42
Nog tips voor iets wat ik aan mijn verloofde kan geven? Het moet niet te duur zijn want zijn verjaardag komt er ook nog aan, en dat mag dan wel wat kosten, als jullie daar ook tips voor hebben, graag!
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.