Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : verboden liefde

Pagina's : [1] 2 3

zairi
11-02-2004, 14:08

salam oe aalaikoum allemaal wie kan mij helpen ik heb een vriend die wil graag trouwen met een meisje ze houden zielsveel van elkaar alleen ze moet met haar neef trouwen zei wilt niet maar haar vader staat erop ze moet komende vrijdag naar marokko en heel toevallig zal haar neef die overgens in spanje woont daar ook zijn ze weten allebei natuurlijk wel hoe laat het is ze weten allebei niet meer wat ze moeten doen weten jullie messchien iets alle tip zijn van harte welkom

chainreaction
11-02-2004, 14:33
als je vriend slim is dan gaat ie onmiddelijk haar hand vragen(ik hoop dat ie goede kwaliteiten heeft zodat ie de ouders van het meisje kan overtuigen. Maaar als zij instemt dan mogen de ouders eigenlijk niet weigeren

zairi
11-02-2004, 14:36
haar vader staat erop dat zei met hem gaat trouwen het is tenslotte de zoon van ze broertje plus haar vader geeft alleen om status niet om de geluk van zijn dochter

chainreaction
11-02-2004, 14:41
Dat is echt erg maar volgens de Islam mag het meisje gewoon trouwen met wie ze wil als ie maar gelovig is haar ouders geven misschien niet hun zegen(wat ook wel erg is maar hopelijk draaien ze bij)maar ze kan toch trouwen

kizt
11-02-2004, 14:44

waar wacht hij nog op laat hem snel gaan doen ga voor vrijdag om haar hand vragen wat wie weet nee heb je ja kan je krijgen wens hem veel succes van mij inchallah komt het goed hou me op de hoogte beslamma

zairi
11-02-2004, 14:45
weet je wat het is die jongen wil de zege van haar vader maar dat zal waarschijnlijk niet lukken en zei kan niet tegen de wil van haar vader trouwen met iemand anders ze is daar te bang voor plus dat willen ze allebei niet ze weten dat ze dan toch niet gelukkig zullen worden die vriend van mij die zegt zelfs dat ie op haar zal wachten omdat zei hem verteld dat ze zijn leven zuur gaat maken om ervoor te zorgen dat hij met haar wil scheiden ze beloofd hem ook dat hij haar echt niet zal aanraken maar ja het zal wel moeilijk worden

chainreaction
11-02-2004, 14:57
praten misschien met beide ouders

chainreaction
11-02-2004, 14:57
praten misschien met beide ouders

zairi
11-02-2004, 15:02
kijk haar ouders weten niet van mijn vriend zijn bestaan zei zegt wel iedere keer van ik wil niet met me neef trouwen ik hou niet van hem ze weigerd wel maar ze durft niet te vertellen dat ze van iemand anders houd en hij wilt haar niks dwingen weet je het enige wat mijn vriend wil is haar gelukkig maken weet je wat het ergste is dit meisje is nog maar 18 jaar zo hoort een meisje van 18 niet te leven

chainreaction
11-02-2004, 15:11
Origineel gepost door zairi kijk haar ouders weten niet van mijn vriend zijn bestaan zei zegt wel iedere keer van ik wil niet met me neef trouwen ik hou niet van hem ze weigerd wel maar ze durft niet te vertellen dat ze van iemand anders houd en hij wilt haar niks dwingen weet je het enige wat mijn vriend wil is haar gelukkig maken weet je wat het ergste is dit meisje is nog maar 18 jaar zo hoort een meisje van 18 niet te leven moeilijke situatie maar dan moet ie maar zeggen dat ie dr van school kent en met zijn ouders echt zo snel mogelijk naar haar ouders gaan. Ik vind het ckr zielig voor dat meisje t hoort niet zo te zijn dat je word gedwongen maar je vriend moet niet wachten want als ze getrouwd is dan is de schade al aangericht

chainreaction
11-02-2004, 15:13
maar zijn ouders weten zij dan wel van haar bestaan af

zairi
11-02-2004, 15:14
het is af en toe makkelijk om iets te zeggen dan werkelijkheid te doen het is gewoon moeilijk

zairi
11-02-2004, 15:16
nee maar dat is niet zo een groot probleem zijn ouders zijn niet zo moeilijk ik weet dat

lhouceimagirl1
11-02-2004, 15:18
hoe oud zijn ze allebei??

zairi
11-02-2004, 15:21

meisje is 18 en de jongen is 21

Pagina's : [1] 2 3