Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Marokkaanse mannen.....pffffff

Pagina's : [1] 2 3 4 5

Lila
11-02-2004, 13:56

Marokkaanse mannen hebben over het algemeen bijna allemaal hetzelfde gedachtegang Dit gebeurt al eeuwenlang, en dan nog luisteren naar hun eeuwige klaagzang. Vraag je aan een zo’n kerel, wat zoek je in een meid, dan zeggen ze… Eerlijkheid Gezelligheid Ijdelheid Kuisheid Geen onzekerheid Schoonheid Spaarzaamheid Verliefdheid Zachtheid Wildheid Vrouwelijkheid Godsdienstigheid Dit zijn maar een paar voorbeelden om op te noemen, ik heb er nog meer, maar dan wordt mijn gevoel alleen maar groter….AFKEER. En dan hebben ze nog de moed om te vragen hoeveel je verdiend, het liefst zijn ze helderziend. En dan besodemieteren ze de hele boel, een grote smoel en geen gevoel. Noemen meiden…hoeren…please laat ze hun mond snoeren. Loop je op straat….dan hoor je opeens….psssst….pssst…a zine….zo een waardeloze versiertruc die geen resultaat oplevert. Geef je geen reactie…nou dan krijg je het te horen… Net een geluid van een klokkentoren…. Hard en het doet pijn in je oren, alsof je bent uitverkoren. Maar goed, ik zal alweer ophouden en blijven volhouden. Er bestaan genoeg Marokkaanse jongens die niet zo zijn. Maar jammer genoeg zijn dat maar een dozijn

mocrohajat18
11-02-2004, 13:58
Origineel gepost door Lila Marokkaanse mannen hebben over het algemeen bijna allemaal hetzelfde gedachtegang Dit gebeurt al eeuwenlang, en dan nog luisteren naar hun eeuwige klaagzang. Vraag je aan een zo’n kerel, wat zoek je in een meid, dan zeggen ze… Eerlijkheid Gezelligheid Ijdelheid Kuisheid Geen onzekerheid Schoonheid Spaarzaamheid Verliefdheid Zachtheid Wildheid Vrouwelijkheid Godsdienstigheid Dit zijn maar een paar voorbeelden om op te noemen, ik heb er nog meer, maar dan wordt mijn gevoel alleen maar groter….AFKEER. En dan hebben ze nog de moed om te vragen hoeveel je verdiend, het liefst zijn ze helderziend. En dan besodemieteren ze de hele boel, een grote smoel en geen gevoel. Noemen meiden…hoeren…please laat ze hun mond snoeren. Loop je op straat….dan hoor je opeens….psssst….pssst…a zine….zo een waardeloze versiertruc die geen resultaat oplevert. Geef je geen reactie…nou dan krijg je het te horen… Net een geluid van een klokkentoren…. Hard en het doet pijn in je oren, alsof je bent uitverkoren. Maar goed, ik zal alweer ophouden en blijven volhouden. Er bestaan genoeg Marokkaanse jongens die niet zo zijn. Maar jammer genoeg zijn dat maar een dozijn helemaal mee eens.............

saida16
11-02-2004, 13:59
hmm even verderop staat een topic daar laten vrouwen weten wat ze willen in een man, lees dat maar, dan zie je dat vrouwen net zo erg kunnen zijn wa Allaahoe 'alim.

chainreaction
11-02-2004, 14:00
Je bent zelf een man freakish

zairi
11-02-2004, 14:00

scheer niet iedereen over 1 kam alsjeblieft

Lila
11-02-2004, 14:09
Origineel gepost door chainreaction Je bent zelf een man freakish Nee joh, ik ben een vrouw, alleen kan ik het niet veranderen. Ik weet niet waarom dat icoontje niet op vrouw staat. Voor de goede orde, ik ben gewoon een meid. :zwaai:

chainreaction
11-02-2004, 14:19
oh ok hahahahahahahah ik dacht al mannen hebben zelfkennis

Lila
11-02-2004, 14:25
Origineel gepost door zairi scheer niet iedereen over 1 kam alsjeblieft Ja oke, maar er zit wel een kern van waarheid in. Ik kan Marokkaanse jongens echt vaak niet uitstaan, voorheen had ik daar niet zo een last mee, maar de afgelopen 6 maanden erger me zo erg aan die ''zogenaamde mannen''.

zairi
11-02-2004, 14:28
ik ben een marokkaanse jonge ik voel me wel zwaar beledigd en dat komt omdat nieman van jullie mij kent en zo maar oordeeld maar maakt niet uit allah ziet alles

chainreaction
11-02-2004, 14:28
ik heb geen contact met ze ,er zit maar een marokkaanse jongen op mijn school ik praat nooit met hem en ik heb gehoord dat ie vind dat ik kapsones heb .Ik ben inderdaad niet de sociaalste persoon(ik ben best verlegen)maar waar slaat het op.

zairi
11-02-2004, 14:33
je hoeft toch geen contact te hebben met die jongen voor mij heb je dan geen kapsores maar gewoon geen intresse maar ja dat wil niet zeggen dat iedere marokkaanse jongen slecht is zoals deze mevrouwtje die deze topic geopent heeft beweerd waardoor ik me best beledig voel omdat ze mij niet kent en toch over mij oordeeld nou is het niet het einde van de wereld maar ja allah ziet alles

chainreaction
11-02-2004, 14:36
Origineel gepost door Wolverine Pak dan een neger of een belg als je dat al niet gedaan hebt. dat is echt erghoor :kwaad: genoeg jongens schrijven soortgelijke teksten over marokkaanse meisjes dan hoor je ze toch ook niet zeggen pak een nl **** ik zeg niet dat ze perse gelijk heeft maar minder grof mag ook

zairi
11-02-2004, 14:38
dat zijn illi opmerkingen chainreaction gewoon niks van aantrekken

Lila
11-02-2004, 14:39
Origineel gepost door Wolverine Pak dan een neger of een belg als je dat al niet gedaan hebt. Dit bewijst maar weer dat ik gelijk heb.....altijd maar een neger of nederlander....bla bla bla.... Jouw reactie heeft geen inhoud, zoals je hersens....

11ira
11-02-2004, 14:43

Ja, volgens mij wil Wolverine er zelf wel een pakken :D In ieder geval door 'zijn soort' heb ik echt zoiets van (marokkaanse) Mannen zijn klootzakken (vooral als je werkt bij SHN) Maar er zitten wel heel goede tussen en daar baseer ik me hoop op.

Pagina's : [1] 2 3 4 5