Bekijk originele versie : dj houda
Is het normaal dat een dj 550 euro per avond vraagt? Ik heb dj Houda genomen maar ik vraag me af of het niet goedkoper kan. Want als je een grote zaal hebt komt er nog een voor twee boxen 40 euro bij.
C_OUJDIA
11-02-2004, 13:48
Ze is wel prijzig...En van wat ik heb gehoord is ze ook niet echt goed.
Ik kan je beter Selina adviseren.Haar werkwijze is :goedzo:
Rustig,respectvol en een schat van een vrouw en daarnaast vraagt ze 100 euro minder.En ze weet van muziekdraaien.
Net als haar man trouwens.Dat noem ik pas een DJ die weet hoe hij feesten warm moet houden.
Dus denk er goed over na voordat je Houda inhuurt.
selina en bahija zijn allebei bezet op mijn datum, dus vandaar dat ik niet veel keus heb.
HE HEB JE DJ NADIA AL GEBELD DIE SCHIJNT OOK GOED TE ZIJN !
EN DIE VRAAGT OOK NIET ZOVEEL!
GROETJES
Is er iemand die Houda weleens heeft meegemaakt op een bruiloft. Ik wil graag postieve als negatieven reacties want ik kan misschien nog annuleren en een andere dj nemen.
Beni_Bouyachie17
11-02-2004, 16:00
iemand die zoveel vraagt zou ik uit princiepe niet nemen eerlijk gezegd..
Selina is vet beter dan haar en is ook nog goedkoper :confused:
Maar goed veel suc6 meid ,lah ikemlek bel gair insha allah..
misshind
11-02-2004, 21:33
ze vraagt wel veel 550 euro en die boxen moet je die zelf betalen de meeste dj vragen ongeveer 500 euro en hebben hun eigen materiaal.
moet het een vrouwelijke dj zijn?
hind
saidia60
12-02-2004, 00:19
:eek: Wat 550€ en zelf boxen huren wat is dit voor een nep dj die moet je een schop onder de **** geven. :kwaad:
RealFaiza
12-02-2004, 00:26
eeyss wayoow ik heb haar afgelope zaterdag meegemaakt op een verloving en het was niej bepaald egt heeel leuk want misgien ken je djjeblia sooww zei is gewoon nummer 1 wollah maar jah ze treed op ze dansst soow wollah ze is doet egt allllesss iedereeen die haar heeft gedaaan vind haar top zelf wollah die omaaatjus ginge meedanse ze draaait gewoon muziek die je raakt egt wollah en dj houda vind ik niej egt goed hoor want niemand deed egt met haar mee ze was heel saai marjah djjeblia is wel un beetje duur maar dan heb je wel een hele goede dj die de hele boel klaaartt wollah te eruug
Nee, ik hoef de boxen niet zelf te gaan huren maar ik moet er boven die 550 euro extra voor betalen. Heeft er iemand andere namen van goeie dj´s voor me met tel. Behalve natuurlijk selina en baija want die waren bezet.
Alvast Bedankt.
Beni_Bouyachie17
12-02-2004, 09:19
Origineel gepost door RealFaiza
eeyss wayoow ik heb haar afgelope zaterdag meegemaakt op een verloving en het was niej bepaald egt heeel leuk want misgien ken je djjeblia sooww zei is gewoon nummer 1 wollah maar jah ze treed op ze dansst soow wollah ze is doet egt allllesss iedereeen die haar heeft gedaaan vind haar top zelf wollah die omaaatjus ginge meedanse ze draaait gewoon muziek die je raakt egt wollah en dj houda vind ik niej egt goed hoor want niemand deed egt met haar mee ze was heel saai marjah djjeblia is wel un beetje duur maar dan heb je wel een hele goede dj die de hele boel klaaartt wollah te eruug
Nou nou ik vind haar preformance als dj in ieder geval niet denderend..
Wat moet zij nou voorstellen een dj of sjigha :confused: denk zelf meer dat laatste...
Beni_Bouyachie17
12-02-2004, 09:20
Maar elja wat ik niet begrijp is dat je wel 650 en meer over hebt voor bahija maar geen 550 v oor iemand anders ???
How come ?
Van Baije hoor ik heel veel positieve verhalen maar van Houda hoor ik niet zo veel. Als ze goed is heb ik het er zeker voor over. Maar ik wist niet dat Baije nog duurder was.
Beni_Bouyachie17
12-02-2004, 09:41
Oh op die manier , nee bahija is idd vet duurder joh ..
Nagoed veel suc6 meid,
kent iemand dj Aischa uit Utrecht? of dj rkia
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.