Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Verkrachting blijkt verzonnen!!!

Pagina's : [1] 2

RIFFICOBRA
12-10-2002, 12:51

AMSTERDAM - Het 13-jarige meisje Tathnoeska Edwards uit Hoogezand dat vorige week vertelde door acht mannen te zijn verkracht in haar ouderlijk huis, heeft het verhaal verzonnen. De politie in Groningen zegt geen enkele aanwijzing te hebben dat het meisje het slachtoffer is van een dergelijk drama. :eek: tja....het zat er aan te komen...

dulce_lamia
12-10-2002, 12:53
Jah daar liep al een toppic over... :D

emsoem
12-10-2002, 13:30
maar zoiets gelloof je toch niet verkracht door 8 man........ =emsoem=

beppie_truus
12-10-2002, 13:36
ik had van dag 1 al het gevoel dat er iets niet klopte aan het verhaal van dat meisje. na dag 1 was moeder lief al op het nieuws om in geuren en kleuren te vertellen wat er met haar dochter gebeurdt was, ik had als ouder op dat moment er voor gekozen om mijn dochter 24/7 bij te staan in zo'n traumatische ervaring ipv meteen de publiciteit op te zoeken. Ik denk zelf dat je zo kort na zo'n traumatisch gebeurtenis niet zo snel alles op een rijtje hebt dat je alles exact weet te herinneren. maar hou mij te goede hoor ik ben geen expert ik ga hier alleen op mijn gevoel af.

emsoem
12-10-2002, 13:42

Origineel gepost door beppie_truus ik had van dag 1 al het gevoel dat er iets niet klopte aan het verhaal van dat meisje. na dag 1 was moeder lief al op het nieuws om in geuren en kleuren te vertellen wat er met haar dochter gebeurdt was, ik had als ouder op dat moment er voor gekozen om mijn dochter 24/7 bij te staan in zo'n traumatische ervaring ipv meteen de publiciteit op te zoeken. Ik denk zelf dat je zo kort na zo'n traumatisch gebeurtenis niet zo snel alles op een rijtje hebt dat je alles exact weet te herinneren. maar hou mij te goede hoor ik ben geen expert ik ga hier alleen op mijn gevoel af. ja daarom............ ik bedoel alles leek goed met hun te gaan op zijn tijd een glimlachje naar de camera toe....ff zielig doen....saffie........ =emsoem=

Lady_moi
12-10-2002, 13:44
ayaw da is erg se en heel schaamtelijk

-Reda-
12-10-2002, 13:46
Origineel gepost door RIFFICOBRA AMSTERDAM - Het 13-jarige meisje Tathnoeska Edwards uit Hoogezand dat vorige week vertelde door acht mannen te zijn verkracht in haar ouderlijk huis, heeft het verhaal verzonnen. De politie in Groningen zegt geen enkele aanwijzing te hebben dat het meisje het slachtoffer is van een dergelijk drama. :eek: tja....het zat er aan te komen... :jammer::hammer::zweep:

cheetah
12-10-2002, 15:01
Is ze dan helemaal niet verkracht??

beppie_truus
12-10-2002, 15:13
Origineel gepost door cheetah Is ze dan helemaal niet verkracht?? nee uit allerlei politie onderzoeken bleek ze niet verkracht of mishandelt te zijn.

lailam
12-10-2002, 16:00
Dit is gewoon zielig gedrag, misschien wel aandachttekort ofzo je geeft mensen de schuld van iets wat niet gebuerd is. Nou ga ik jullie even vertellen wat er hier in hengelo is gebeurd: Er zat een meisje bij mij opschool, was helemaal weg van een marokkaanse jongen. ( Marokkaanse jongens zijn zeer schaars hier) Het lukt haar eindelijk een relatie te krijgen met die jongen, na een half jaar gaat het uit, na een jaar doet ze aangifte wegens verkrachting. (Jongen was een goede vriend van mij en zo dat meisje) Hij zat midden in z´n examen en wordt opgehaald, hij komt 2 weken vast te zitten, en dan pas komen ze erachter dat het een leugen was. 1. Hij mag z´n schooljaar opnieuw doen. 2. Hij heeft een slechte naam`want je zit heus niet zo maar vast`. 3. Hij is marokkaans, vul zelf maar in.... Ik scheld nooit maar als jullie wisten wat die **** hem aan heeft gedaan, echt niet normaal het is alweer twee jaar geleden maar nog wordt erover gepraat en nog ontwijken mensen de plaatsen waar hij komt. Ergens waar ik zeer trots op ben: Ik heb die vuile **** ook laten voelen wat de hele familie (zelfs mijn moeder) voelde toen hij werd opgehaald. Echt waar ze lijkt nu van de aardbol verdwenen, maar als ik haar tegen kom, wola ik laat haar niet los. DIT IS TOCH TE GEK VOOR WOORDEN, DIT KUN JE NIET MAKEN!!!!!!!!! ALLAH ZAL ZE STRAFFEN, DAAR KÚNNEN ZE NIET ONDERUIT!!!!!! Sorry hoor maar dit maakt me gewoon zo kwaad! Liefs Laila

laboudanda
13-10-2002, 01:06
volgens mij kreeg ze geen aandacht tja zo is het bij sommige meisjes verzinnen het van top tot teen...

babygirl2002
13-10-2002, 01:16
wat een zielige mensjes zeg tjonge tjonge. :zweep:

Junkie
13-10-2002, 01:28
Het zal me nu zelfs niet eens verbazen als dit hele scenario door die moeder is bedacht. Misschien om de (brand)verzekering te tillen ofzo.

Lady_moi
13-10-2002, 01:35
ze maken zichzelf belachelijk

Junkie
13-10-2002, 01:37

Origineel gepost door lady_moi ze maken zichzelf belachelijk Zeker, maar medelijden lijkt me meer op z'n plaats. Hoe diep kun je zinken?

Pagina's : [1] 2