Bekijk originele versie : Video: saddam martelt zijn eigen soldaten..
klik hierop:
www.almeer.net/od/t3theb.WMV
je ziet hoe saddam zijn eigen soldaten behandelde..
als je niet 'hard' bent , dan raad ik je af de video te bekijken
hierop staat hoe zijn zoon Ouday zich vermaakt:
http://www.almeer.net/od/od_fir.WMV.
ZeYNeP_Z
11-02-2004, 13:18
Abooow wat erg man! Vallah die vent is niet goed snik.Ik ben blij dat een kafier zoals hem is opgepakt.Weliswaar door kafiers zelf :smile: maar hij was een groot gevaar voor de Islam.
Martelen is naar mijn mening het ergste wat een mens kan meemaken en deze pielewaaier probeerde hiermee zijn macht te tonen.
Triest man tüh! :boos:
Parkwijk
11-02-2004, 13:21
dit moet met saddam, bush en sharon gebeuren
Tempelier
11-02-2004, 13:50
Gelukkig zijn deze mensen weggehaald, maar dit komt voor in de gehele ondemocratische wereld.
Ook in Marokko.
BintElmagreb
11-02-2004, 14:12
Allah yahfadna min yadaihiom.
Dit is tohc niet menselijk...... :jammer:
Als mens van vlees en bloed act je niet op die manier.
Saddam zit nu is zijn eigen tafareel en Qusy ligt in zijn graf...... Hij kan 'genieten' van de 3adaam achaddied!
Vrede op aarde mensen!
wasalaam.
Wael_Beni_Saidi
11-02-2004, 15:54
Origineel gepost door BintElmagreb
Allah yahfadna min yadaihiom.
Dit is tohc niet menselijk...... :jammer:
Als mens van vlees en bloed act je niet op die manier.
Saddam zit nu is zijn eigen tafareel en Qusy ligt in zijn graf...... Hij kan 'genieten' van de 3adaam achaddied!
Vrede op aarde mensen!
wasalaam.
:goedzo: meid
Nou, zo raar. Toen ik zei dat Saddam een beul was werd ik afgemaakt als racist en uitbuiter(?) en was ik een soort kaffer, terwijl ik blank ben en moest ik m'n bek houden want ik wist niets van de islam.
Nu komt de grootste blankenhater zelf met zo'n akelige film. Het lijkt wel alsof alleen moslims slecht nieuws over de islam mogen brengen en een ander niet.
Is die islam van jullie dan?
Maar ik kan die dvd's zo voor jullie bestellen bij mijn connectie in Koeweit. In kleur: martelingen met stroom, slaan met stokken tot dood volgt, ophangen aan touw nadat tafel is weggetrokken en zo maar door.
Belachelijk: Bush e Sharon zijn gekozen presidenten, Saddam is een keer zelfbenoemd, noemde zich president maar er zijn in 18 jaar geen verkiezingen meer geweest. Geen wonder dat sommige groeperingen moeite hebben met het feit dat ze straks niets meer te vertellen hebben.
Vanmorgen weer zo'n vijftig doden na zo'n waanzinnige aanslag. Met benzine. En al die gewonden maar weer. Weer weduwen, weer kinderen zonder vader of moeder, al die schade. Ziek word ik ervan.
Ik heb even naar de bovenste link gekeken, maar ik ben niet hard genoeg. Hoe kunnen mensen zoiets doen en dan 's avonds thuis leuk met je kinderen spelen ...
Scottie.
Wael_Beni_Saidi
11-02-2004, 17:29
Origineel gepost door Scottie
Nou, zo raar. Toen ik zei dat Saddam een beul was werd ik afgemaakt als racist en uitbuiter(?) en was ik een soort kaffer, terwijl ik blank ben en moest ik m'n bek houden want ik wist niets van de islam.
Nu komt de grootste blankenhater zelf met zo'n akelige film. Het lijkt wel alsof alleen moslims slecht nieuws over de islam mogen brengen en een ander niet.
Maar ik kan die dvd's zo voor jullie bestellen bij mijn connectie in Koeweit. In kleur: martelingen met stroom, slaan met stokken tot dood volgt, ophangen aan touw nadat tafel is weggetrokken en zo maar door.
Belachelijk: Bush e Sharon zijn gekozen presidenten, Saddam is een keer zelfbenoemd, noemde zich president maar er zijn in 18 jaar geen verkiezingen meer geweest. Geen wonder dat sommige groeperingen moeite hebben met het feit dat ze straks niets meer te vertellen hebben.
Vanmorgen weer zo'n vijftig doden na zo'n waanzinnige aanslag. Met benzine. En al die gewonden maar weer. Weer weduwen, weer kinderen zonder vader of moeder, al die schade. Ziek word ik ervan.
Ik heb even naar de bovenste link gekeken, maar ik ben niet hard genoeg. Hoe kunnen mensen zoiets doen en dan 's avonds thuis leuk met je kinderen spelen ...
Scottie.
je praat te veel :wat?!:
Origineel gepost door zatman
dit is echt erg, welah dit zijn geen moslims,
lah yester 3ala moslimin amien
Zijn het nu ineens geen moslims meer???
Ik kan me toch herinneren dat Satan Hoessein jarenlang heeft loepen roepen dat hij een heilige oorlog voerde tegen Amerika en het westen. En dat hij degene was die de Islam verdedigde tegen het foute westen.
Hij deed alles in naam van Allah, en tegen de joden.
En allemaal die halve zolen die achter hem aan renden (ook hier in Nederland) riepen dat de islam aangevallen werd toen Amerika Satan Hoessein uit wilden verwijderen.
En die halve zolen die achter satan Hoessein aanrenden zijn dus een stelletje hypocrieten.
Altijd hetzelfde; Zogauw een moslim iets doet wat ook bij zijn geloofsgenoten niet door de beugel kan is hij bij diezelfde geloofsgenoten gaan moslim meer.
Deze beelden bewijzen dat het helemaal niet slecht is geweest dat er iemand is opgetreden om deze idioot en zijn zonen (en andere medewerkers) op te ruimen. Maar de reacties van sommigen hier zijn krokodillentranen.
Als dit moslims waren geweest die niet moslims in elkaar aan het meppen waren had het ge-Allaaaaahoe Akhbarrrrr niet van de lucht geweest.
Gelukkig is het overgrote deel van de moslims verdelievend en niet geweldadig zoals deze Satan Hoessein. Maar er blijft nog altijd een klein kliekje randdebielen (zoals bijvoorbeeld de overgebleven Taliban ) over die zich niet weten te beheersen.
Origineel gepost door youssefback
huuh.. blanken hater? wat are you talking about?...
ik ben geen blankenhateer,, helemaaaaaaaaaaaaaaaaal niet.
ik was tegen de oorlog tegen irak en ondanks saddam toch voor meer dan 20 op zijn troon werd gehouden door o.a de cia, kon ik de oorlog tegen irak sowieso niet aanvaarden...want china, noord korea en israel zijn veel erger en toch werd er niets gedaan tegen die landen en omdat zo'n oorlog veel levens zou kosten ect... en binladen zei : saddam is net als veel andere 'moslim leiders' ook een verrader.
daar had hij groot gelijk in, dat is niet iets wat ik nu pas heb ontdekt maar dat is al heeeeeeeeeeel lang bekend sinds 1991.
de aanslagen in irak zijn een ander onderwerp...
Yeah right, "What are you talking about".
Je bent hier nota bene gebanned omdat je mensen aanspoorde om geweldverheerlijkende tapes te downloaden van mudjahedeen die aanslagen wilden gaan plegen tegen westerlingen. Toevallig maakten die dit keer een fout en vermoordden ze in Ryaad 18 moslims waaronder een aantal kinderen.
En hoe kun je de Amerikanen nu de schuld te geven van datgene wat op die video's te zien is? Ik zag geen Amerikaan in beeld hoor.
Mag ik je er wel even op wijzen dat diezelfde idioten die daar met stokken , zwepen en andere wapens inslaan op die weerloze gevangenen de handlangers van Satan Hoessein zijn die nu de aanslagen tegen de Amerikaanse bezettingsmacht plegen.
Deze idioten zijn na de machtswisseling namelijk TERECHT hun baantje en al hun privileges kwijt geraakt en willen niets liever dan hun oude baantje (inclusief privileges) terug.
En jij zegt en hoopt dat hun overwinning nabij is.
http://forums.marokko.nl/showthread.php?postid=3665976#post3665976
Wil jij dat deze idioten weer aan de macht komen?
Voel eens aan je hoofd man.
Origineel gepost door Scottie
Ooo, wat weet je dan van de Islam!?? Helemaal niks jongen!! Dat lees ik al uit je verhaaltje die je hier schrijft. Wil jij zeggen dat Saddam de Islam vertegewoordigt? Nee! Nogmaals, kijk niet wat de mensen doen, maar kijk wat er in de boeken staat ( Koran en de hadith). Zelfs moslims weten weinig over de Islam, anders zouden sommigen zich niet zo gedragen. En dan kom jij me vertellen dat je iets van de Islam weet!! Je weet slechts wat de media je heeft voorgeschotelt! En de media is slechts op sensatie uit. Zoveel mogelijk negativeit opzoeken, want dat verkoopt. Wanneer hoor je iets positiefs over de marokkanen of de Islam??
Dus praat niet over dingen waar je geen verstand van hebt.
Scottie.
appie666
11-02-2004, 18:43
Origineel gepost door Peej
Yeah right, "What are you talking about".
Je bent hier nota bene gebanned omdat je mensen aanspoorde om geweldverheerlijkende tapes te downloaden van mudjahedeen die aanslagen wilden gaan plegen tegen westerlingen. Toevallig maakten die dit keer een fout en vermoordden ze in Ryaad 18 moslims waaronder een aantal kinderen.
En hoe kun je de Amerikanen nu de schuld te geven van datgene wat op die video's te zien is? Ik zag geen Amerikaan in beeld hoor.
Mag ik je er wel even op wijzen dat diezelfde idioten die daar met stokken , zwepen en andere wapens inslaan op die weerloze gevangenen de handlangers van Satan Hoessein zijn die nu de aanslagen tegen de Amerikaanse bezettingsmacht plegen.
Deze idioten zijn na de machtswisseling namelijk TERECHT hun baantje en al hun privileges kwijt geraakt en willen niets liever dan hun oude baantje (inclusief privileges) terug.
En jij zegt en hoopt dat hun overwinning nabij is.
Wil jij dat deze idioten weer aan de macht komen?
Voel eens aan je hoofd man.
Ik blijf het tig keer herhalen.
We praten over een Saddam die aan de macht is gekomen met behulp van de Amerikanen.
We praten over een Saddam die handjes schudde met Rumsfield, ook toen waren dat bloedige handjes ;)
Origineel gepost door youssefback
het is trouwens Allaho Akbar .!
wat betreft saddam, of wat hij deed was volledig zijn wil of niet dat laat ik over aan Allah, maar wat ik zag en hoorde gaf me de indruk dat hij heel slecht bezig was, hij voerde oorlogen in plaats van amerika, hij vermoorde massaal en hield de jihad tegen.....
ik hoop dat hij wat wapens heeft verkocht/gegeven aan de echte moujahideen...
Satan Hoessein hield de Jihad helemaal niet tegen.
Hij ondersteunde hem en wakkerde hem aan door families van Palestijnse zelfmoordenaars een fooi van 25000 dollar (heej, da's toch Amerikaans geld???) te geven.
De oorlogen die hij voerde, voerde hij uit eigen wil (met name die tegen koeweit) of met de steun van Amerika en met steun van de GEHELE ARABISCHE WERELD (zoals de oorlog tegen Iran).
En dat Alaaaaaahoe Akhbar, dat heb ik van jou geleerd, kijk maar;
Dan je zult zelf ook wel weten wat het betekend.
Achut Appie666 (the number of the beast, ofwel de duivel zelf) en Iraqboy.
Doet het zo'n pijn nu jullie held Satan Hoessein nog verder van zijn standbeeld en nog dieper in een hol in de grond dondert?
appie666
11-02-2004, 18:52
Origineel gepost door Peej
Achut Appie666 (the number of the beast, ofwel de duivel zelf) en Iraqboy.
Doet het zo'n pijn nu jullie held Satan Hoessein nog verder van zijn standbeeld en nog dieper in een hol in de grond dondert?
Absolutly not ;)
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.