Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Liefde Jou Buikje

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10

Uitgeblust
12-10-2002, 11:46

Ons kindje in jou buikje Door een navelstreng verbonden En alles doordat een druppel sperma Zijn weg in jou heeft gevonden Is het niet een wonder ? Iets begint zo mooi en klein Vragen wij ons beide af Zal het blond of donker zijn Een jongen of een meisje Misschien zelfs twee. Als het maar gezond is Overal ben ik tevreden mee Legg zacht mijn hoofd op je buikje Als ik dan mijn ogen sluit Hoor ik twee mooie hartjes kloppen Eéntje zacht .. de ander zo luid Ik kijk omhoog naar jou Tranen staan er in je ogen Nog een paar maandjes wachten Dat wij dit SAMEN beleven mogen Vlij neer in jou armen Streel je nu zo natte gezicht Verliefd op jou geworden Nu alweer zo'n mooi gedicht Dat ik dit soort dingen schrijf Waar komen woorden toch vandaan Inscha Allah, mijn lieve schat Zullen wij ooit ECHT .. naast elkander staan :traan1:

ZiLaaL
12-10-2002, 12:48
Tbarkallah Uitgeblust! Echt een zwaar mooi gedicht, lieve schat. Keep on Writing! ;) :zwaai:

Cina
12-10-2002, 13:00
Ben een beetje stil geworden...zo mooi! Inshallah.... ;)

Uitgeblust
12-10-2002, 13:13
Dank jullie wel schatten De gevoelens die het in ons teweeg brengt, raar hé hoever je kunt gaan in fantasie en de beleving ervan. Als je wist hoeveel ik heb zitten huilen tijdens het schrijven hiervan en ook nu weer lopen er tranen over mij gezicht. Nogmaals dank AL HAMDOELILLAH

Uitgeblust
13-10-2002, 17:43

Elke dag zie ik je buikje groeien Het is alweer een millimeter meer Langzaam wordt het daar steeds voller Denk .... doet dat eigenlijk geen zeer ? Bezorgd kijk ik als je ligt te slapen Zo vredig ..zo rustig op je zij April hebben we al uitgerekend Of was het nu toch mei? Probeer mijn ogen maar weer te sluiten Voorzichtig leg ik mijn arm om je heen Durf al bijna niet meer te ademen Voelen je voeten koud als steen Als ik dekens er over heen wil schuiven Trap je ze plotseling kwaad weg Je draait je om en lacht naar mij Ik was wakker, heb jij even dikke pech De tranen die jij in mijn ogen ziet Vraag je "wat is er aan de hand" Dit alles is zo vreselijk mooi Leef iedere dag met jou in dromenland Ja, we hebben het samen wel getroffen Kom ga bidden .. dan heb je rust Mag ik niet eerder van je weg Voordat ik mijn liefje heb gekust Was me en neem een slokje water Allah Hoe Akbar klinkt er door het huis En dan zo stil .. zo in de nacht Alles slaapt ... zelfs de kleine muis Kruip weer in ons liefdes bedje Zie mijn moppie ze slaapt alweer Verdriet, bezorgtheid is verdwenen De rest vertel ik wel een andere keer :traan1:

Uitgeblust
13-10-2002, 18:35
Origineel gepost door FarD Prachtig beschreven! Insallah zal het ook zo zijn... Zo lijkt een zwangerschap het mooiste wat er is :D :) Als je zoveel liefde in je voelt voor iemand FarD zal het ook zo zijn, Inscha Allah. De liefde die ik voel, WIJ VOELEN is zo groot :(

ffeiza
13-10-2002, 18:42
uitgeblust heb er gewoon geen woorden voor:goedzo: jij bent perfect..inchallah...zal het ook zo zijn voor jou en je toekomstige.. je bent TOP!!!!!

Uitgeblust
13-10-2002, 19:02
Origineel gepost door ffeiza uitgeblust heb er gewoon geen woorden voor:goedzo: jij bent perfect..inchallah...zal het ook zo zijn voor jou en je toekomstige.. je bent TOP!!!!! Dank je lieverd Al Hamdoelillah

Uitgeblust
13-10-2002, 23:22
Op het randje zit ik van ons bed Kijk naar jou .. moeder .. ze wordt bemint Al onze dromen komen langzaam uit Draagt in haar buik ons liefdeskind Leg zacht mijn vermoeide lijf te rusten De slaap heb ik alweer snel te pakken Pff zes uur … de wekker loop weer af Donder, regen .. het valt vandaag in bakken Toch deert het me niet, moet voor jou zorgen We hebben eten nodig op de plank Rek me uit .. nog een blik op jou Zeg tegen mijn Heer, duizend maal dank Ik zet wat koffie, smeer mijn brood Tijd breekt aan om naar het werk te gaan Je komt de kamer in “je hebt me laten slapen” Was zo graag samen met jou opgestaan Neem je liefdevol in mijn armen “Dat hoeft jij toch niet te doen” Geef een kusje op jou mooie buikje Op je lippen krijg jij een zoen “Hee morgen is het dinsdag, Vergeet je het ziekenhuis niet ?” Pik dan stiekem nog maar een kusje Verlaat jou in stil verdriet :traan1:

Uitgeblust
14-10-2002, 09:53
De dag vliegt zo voorbij Bij thuiskomst eerst een kus Loop ik onze kamer in Daar zit jou lieve zus “Blijf je eten” is mijn vraag “Of ga je nu weer verlegen weg Kom lekker bij ons slapen Ik hou van jou … geloof niet wat ik zeg Het zijn wel mijn gevoelens Wij drieën weten waarom Een knuffel, neem je in mijn armen Anderen vinden het misschien dom De maaltijd … lachen en kletsen Ja, zo zou het moeten zijn Waarom als ik ’s morgens wakker word Zijn het dromen … voel ik weer de pijn Geloof me dit zijn fantasieën Van twee mensen dag en nacht Wil ik JOU, deze woorden zeggen De rest van mijn leven op JOU wacht Okee .. verder met onze droom Hoe moet ons kindje eigenlijk heten Wacht ik maar met verder schrijven Wil eerst dat antwoord weten. VOOR IEDEREEN Dit is een fantasie hoor wel één waar ik net als vele alléén maar van kan dromen :verdriet:

ffeiza
14-10-2002, 14:47
toch is het:goedzo: uitgeblust je kunt echt goed schrijven meid..klasse... en ja ook dit ga je meemaken inchallah....

Uitgeblust
15-10-2002, 10:01
Origineel gepost door ffeiza toch is het:goedzo: uitgeblust je kunt echt goed schrijven meid..klasse... en ja ook dit ga je meemaken inchallah.... INSCHA ALLAH Ffeiza Dromen zullen werkelijkheid zijn, we verlangen zo naar het samenzijn, trouwen, kinderen INSCHA ALAH :(

Uitgeblust
15-10-2002, 10:03
De avond is gezellig Gaan veel te laat naar bed In ons kleine liefdesnestje Maken de zusjes dikke pret In alle rust val ik in slaap Apart ... weer net als toen Ineens word ik zacht geroepen Krijg van mijn vrouw een zoen "Wakker worden liefje, Het is tijd om op te staan, Over drie kleine uurtjes, Moeten we naar de docter gaan" Voor heel even kruip je bij me "Heb je me vannacht gemist?" "Meer dan jij zal weten, Dacht dat jij dat nu wel wist" Hee, de docter gaat straks kijken, Of alles goed gaat in jou Daarom is toch ook je zusje hier Ze wordt al best een mooie vrouw Gezamelijk gaan we ontbijten De spanning is al te snijden Wij drieën gaan over een paar uren zien Wat ONS gaat verblijden Ja, een echo wordt er gemaakt Zo'n foto van binnen in je buikje "Kom allemaal tandjes poetsen" Bij weggaan openen we het bovenluikje Dan wordt het weer fris in ons huisje Buitenlucht kan onze woning in Fluister zachtjes in je kleine oortje "O mijn lieve schat, in jou heb ik wel zin" Eerst maar naar het ziekenhuis Wie rijdt er nu vandaag? Inne, minne, mutte "Je zus" antwoord op weer een vraag. :D MOET JE WEL JE RIJBEWIJS EVEN HALEN HOOR. HAHAHA

Uitgeblust
16-10-2002, 20:03
Ik zit nog steeds op de baby naam te wachten TIJGERTJE :D

JuStAmOsLiMa
17-10-2002, 10:49

Hay Hey Hoy.......Anna Zjawli Dmo3 :( Het Is Zo Mooi, Net Alsof Ik Het Zelf Meemaak. Een Kindje Krijgen, Doen We Inchaàllah Allemaal. Maar Zolang Het Nog Niet Zo Ver Is, Zullen We Steeds Naar Jou Gedichtje Terug Denken........ You Go Girl :zwaai: :zwaai: :traan1: :stoer:----> mijn toekomstige man, stoer, ze3ma hij krijgt een kind. :love2:----> dit zullen we beiden zijn, deeply in love ....Pffff tot die tijd..............Zal Ik Dit Steeds Maar Weer Gaan Lezen.................... XxX Khadija :tranen:

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10