Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Voor De Dames Die info willen

FarouDaROU
11-02-2004, 02:29

deze site ben ik laatst tegengekomen dacht wel dat ie van pas zou komen op deze site dus dames, de site is wel nog onder constructie maar voor informatie kun je bellen of het formulier invullen www.negaf*a-ouafae.tk op dat sterrertje hierboven moet nog een f komen Voor de dames die gaan trouwen is deze neggafa een echte aanrader :D :rolleyes: laterss mensen :zwaai:

esmaatjuuh
15-02-2004, 10:45
UNDER CONSTRUCTION Zimba Is Ook en Aanrader.. www.zimbamode.nl

MooieMo
15-02-2004, 12:30
de helft van wat op die site staat komt uit een boek zoals bij de klederdrachten lijkt me sterk dat zij precies hetzelfde doet bij ouafae is het allemaal origineel en eigen design en ook de kapsels zijn maar overgenomen uit een boek en de sieraden ook. tsjah wat een beetje geld en na apen allemaal niet kan doen

FarouDaROU
15-02-2004, 14:18
:goedzo: haha jazkersss yeh mensen ze heeft wel lef dat ze zoiets doet maar ik vraag me af wat ze gaat doen als mensen erom vragen wat ze dan te bieden heeft

Classy.Lady
15-02-2004, 14:20

Ik zie geen foto's hoor...:confused:

FarouDaROU
15-02-2004, 17:12
hij is ook nog onder constructie maar er zullen ook geen foto;s op komen op die site anders krijg je alleen maar meer na apers zoals om maar even een concreet voorbeeld te noemen souad uit rotterdam

Classy.Lady
15-02-2004, 17:24
Oh nu snap ik het beter...:D

FarouDaROU
15-02-2004, 17:51
heej ik heb het voor je nagevraagd maar er bleek een probleempje te zijn maar daar wordt aan gewerkt en voor info kun je natuurlijk bellen of telefonisch een afspraak maken sowwy voor het ongemak :zwaai: ciaooo

FarouDaROU
16-02-2004, 11:27
heej HCL het probleempje is opgelost op die site en zou je dan nog een keertje willen sturen, sorry voor de moeite nogmaals :D

sumija
16-02-2004, 13:13
hoi ik heb een vraagje wie kan mijn het telnr. van negaffa souad uit rotterdam geven, alvast bedankt