Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : - Internet van me pc ( draadloos ) op me laptop?

Pagina's : [1] 2

Suffocate.
03-10-2008, 18:08

Sorry jongens, ik had een fout gemaakt. Onze pc, WAS dus draadloos. En ik wist dus niks van die 'WAS', totdat me mams 't me net verteld. Sinds onze pc kapot is gegaan tijdje terug, heeft me tante er een draad in gestopt ofzo ;/ waardoor we geen draadloze internetverbinding meer hebben. Maar wat ik wel heb ontdekt; me code onder me modum komt overeen met 1 van de netwerken die in dat lijstje staan op me laptop. Maar BEVEILIGD! Ik heb dus onze beveiligingscode erbij gepakt en ingetikt, maar hij reageerd daar niet op ;/ Heeft dat nu te maken, omdat me pc niet meer draadloos is? Zo ja, wat moet ik nu doen dan? En wat houd die router, precies in?

Suffocate.
03-10-2008, 18:47
Niemand?

rachid1979
03-10-2008, 20:51
waarschijnlijk moet je t kanaal van je modem/router veranderen waardoor hij wel zichtbaar word

cotedor
04-10-2008, 01:38
waarschijnlijk moet je t kanaal van je modem/router veranderen waardoor hij wel zichtbaar word inderdaad, het kan zijn, dat je router die het internet signaal verstuurd, niet zichtbaar is. zo'n optie zit meestal in de router. dus moet je naar de site van je router en inloggen en even veranderen. en anders, als jij weet hoe de benaming is van je router (kan een sticker zijn op de achterkant) dan voeg je op je laptop zelf een nieuw netwerk en vul je die naam van je router in en ook de WEP/WPA key "wachtwoord" zodat je toegang krijgt. goodluck

Channelle22
04-10-2008, 01:50

ik heb ook zoiets een router gekocht van sitcom, maar me laptop krijgt gewoon geen internet....

cotedor
04-10-2008, 01:54
ik heb ook zoiets een router gekocht van sitcom, maar me laptop krijgt gewoon geen internet.... als jou zie op m.nl, sub7annallah kijk ik altijd automatisch onder je nick :haha:

cotedor
04-10-2008, 02:00
ik heb ook zoiets een router gekocht van sitcom, maar me laptop krijgt gewoon geen internet.... check je pm

Suffocate.
04-10-2008, 15:15
Ik ben dom. :huil:

Suffocate.
04-10-2008, 15:17
Onze pc, WAS dus draadloos. En ik wist dus niks van die 'WAS', totdat me mams 't me net verteld. Sinds onze pc kapot is gegaan tijdje terug, heeft me tante er een draad in gestopt ofzo ;/ waardoor we geen draadloze internetverbinding meer hebben. Maar wat ik wel heb ontdekt; me code onder me modum komt overeen met 1 van de netwerken die in dat lijstje staan op me laptop. Maar BEVEILIGD! Ik heb dus onze beveiligingscode erbij gepakt en ingetikt, maar hij reageerd daar niet op ;/ Heeft dat nu te maken, omdat me pc niet meer draadloos is? Zo ja, wat moet ik nu doen dan? En wat houd die router, precies in?

cotedor
04-10-2008, 23:40
Onze pc, WAS dus draadloos. En ik wist dus niks van die 'WAS', totdat me mams 't me net verteld. Sinds onze pc kapot is gegaan tijdje terug, heeft me tante er een draad in gestopt ofzo ;/ waardoor we geen draadloze internetverbinding meer hebben. Maar wat ik wel heb ontdekt; me code onder me modum komt overeen met 1 van de netwerken die in dat lijstje staan op me laptop. Maar BEVEILIGD! Ik heb dus onze beveiligingscode erbij gepakt en ingetikt, maar hij reageerd daar niet op ;/ Heeft dat nu te maken, omdat me pc niet meer draadloos is? Zo ja, wat moet ik nu doen dan? En wat houd die router, precies in? je pc staat los van je laptop. het gaat om je router of die op de internetkabel is aangesloten. voorbeeld hoe een draadloos router eruit kan zien: http://www.cyboor.com/images/SpeedTouch%20585%20i.jpg daar moet die internetkabel heen, en dan pas kun je die code WEP of WPA key invoeren..zodat je toegang krijgt. als het niet lukt, stuur maar pm

Suffocate.
05-10-2008, 14:15
je pc staat los van je laptop. het gaat om je router of die op de internetkabel is aangesloten. voorbeeld hoe een draadloos router eruit kan zien: http://www.cyboor.com/images/SpeedTouch%20585%20i.jpg daar moet die internetkabel heen, en dan pas kun je die code WEP of WPA key invoeren..zodat je toegang krijgt. als het niet lukt, stuur maar pm Ehm, die router heb ik dus niet? ;/ Ik wel zo'n soortgelijke modem, maar die is anders. En die is voor de internet & de telefoon. 2 in 1. Komt dat op 'tzelfde neer? Of moet ik nu een router aanschaffen?

cotedor
05-10-2008, 19:59
Ehm, die router heb ik dus niet? ;/ Ik wel zo'n soortgelijke modem, maar die is anders. En die is voor de internet & de telefoon. 2 in 1. Komt dat op 'tzelfde neer? Of moet ik nu een router aanschaffen? als je even de Merk & Modelnummer noteert, dan kan ik dat voor je bevestigen. waar het vooral omgaat... die modem die jij dus hebt... is die dus DRAADLOOS of niet... heeft die zo'n antenne?

Suffocate.
06-10-2008, 09:12
Ja, die heeft die. MAAR hij is niet meer draadloos, nadat die kapot is geweest!

cotedor
06-10-2008, 21:49
Ja, die heeft die. MAAR hij is niet meer draadloos, nadat die kapot is geweest! als jij zeker weet dat die STUK is.. dan is het beter dat je een nieuwe draadloos router koopt. bij een electronica zaak hoeft niet duur te zijn. Sitecom, Netgear, Linksys, etc.. die sluit je dan aan op je huidige modem en dan moet je weer in staat zijn die te zien in je lijst met (draadloze netwerken) en zoals eerder is aangegeven, toevoegen en de wachtwoord KEY invullen en je hebt verbinding.

Suffocate.
07-10-2008, 09:20

als jij zeker weet dat die STUK is.. dan is het beter dat je een nieuwe draadloos router koopt. bij een electronica zaak hoeft niet duur te zijn. Sitecom, Netgear, Linksys, etc.. die sluit je dan aan op je huidige modem en dan moet je weer in staat zijn die te zien in je lijst met (draadloze netwerken) en zoals eerder is aangegeven, toevoegen en de wachtwoord KEY invullen en je hebt verbinding. Je snapt me denk ik niet ;/ Onze modum, was niet kapot. Maar die hele pc! Die internetmodum stond erbuiten volgens mij. Maar WAS he! En op 1 of andere manier, had me tante 'm gemaakt. En die pc was draadloos en nu niet meer. Maar onze modum, is niet alleen voor internet he. Ook voor bellen. Dus internet & bellen is 1. Dus, dan kan ik dat ding toch niet vervangen? Ik begrijp btw wel wat je bedoeld hoor! Dankjewel.

Pagina's : [1] 2