Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Vrouwen...

Karim_nour
11-02-2004, 00:19

Dames en heren, het is ongelooflijk hoe sommige zich hier gedragen. Ze hebben zogenaamd allemaal verstand van vrouwen en of andersom vrouwen van mannen. De vrouwen verwijten de zogenaamde mannen (Marokkaanse meestal) de domste dingen, en de mannen de vrouwen (Marokkaanse meestal) weer op hun buurt de gekste gedachtes. Ze zijn zogenaamd allemaal players en bla bla…. Nou beste vrienden het enige wat jullie kunen playen is volgens mij een playstation of de slangenspel op je nokia 33.. nog wat Daarom heb ik een link voor jullie gezocht die jullie duidelijk maakt hoe je een vrouw dient te behandelen. Ook de waarde van zo een vrouw wat voor de meeste gewoon maar een **** is of een nachtelijke speelgoed in de achterbanken van jullie auto’s. het is werkelijk meer dan dat… luister maar even!! salaam http://quran.islamway.com/sudais/004.ram

Frikouja
11-02-2004, 00:28
ik wil niet stom klinken....maaaar ik wou echt dat ik begreep wat ie zegttt...

ChOcOtOfFfF
11-02-2004, 01:08
Mooi gezegd alleen jammer dat het en beetje tegenstrijdig is met die half naakte vrouw in je ondertekening alsof dat respect voor een vrouw is. :zwaai:

Frikouja
11-02-2004, 01:11
ik wil niet stom klinken....maaaar ik wou echt dat ik begreep wat ie zegttt... sudaisie bedoel ik...

Lampjuh
11-02-2004, 01:39

Meneer heeft gesproken.

Broer1
11-02-2004, 12:00
Eselem o3alaikom wr wb Je hebt machaallah een mooie naam Karim-nour, licht. Mooie link met een mooie soerat An nissa (de vrouwen) uit de Koran machaallah. Maar wat ik niet begrijp zijn die fotos. Kun je me dat uitleggen? We eselem o3alaikom wr w

BentFes
11-02-2004, 14:20
Origineel gepost door ChOcOtOfFfF Mooi gezegd alleen jammer dat het en beetje tegenstrijdig is met die half naakte vrouw in je ondertekening alsof dat respect voor een vrouw is. :zwaai: :hihi:

saida16
11-02-2004, 14:21
hmm, misschien kan je een nasiha in dit geval beter prive geven ipv zo waar iedereen het kan lezen? wa Allaahoe 'alim

saida16
11-02-2004, 15:35
ja das wel zo, maar kan me voorstellen dat wel verkeerd over zou kunnen komen wa Allaahoe 'alim ik ken die broeder verder niet ofzo

Broer1
11-02-2004, 15:43
Eselem o3alaikom wr wb Het is juist beter dat iedereen dat kan lezen, inchaallah voelen sommigen zich aangesproken dan. We eselem o3alaikom wr wb

ChOcOtOfFfF
11-02-2004, 15:46
Origineel gepost door saida16 ja das wel zo, maar kan me voorstellen dat wel verkeerd over zou kunnen komen wa Allaahoe 'alim ik ken die broeder verder niet ofzo ik bedoel er niks verkeerds mee en Insha Allah zou deze broeder het geen probleem vinden. Als ik het niet had gedaan zou iemand anders het wel doen(wat ook gebeurd is) en hoeven we niet meer in de herhaling te vallen. En kunnen we leren over de goede inhoud van zijn topic. Een voorbeeld: De Imam vertelt op Vrijdag dat vrouwen niet mogen werken tussen mannen en op plekken waar Harame dingen verkocht worden. Wie werkt bij Albert hein zaterdags achter de kassa en krijgt varkensvlees en wijn door haar handen? de dochter van de Imam. Dus je kan alleen advies geven als je dit advies zelf ook uitvoert dan is het geloofwaardiger voor de ander. Alaikoem Asalaam Sou

ChOcOtOfFfF
11-02-2004, 15:55
Origineel gepost door SuperSalima Choclaatje ...Hoe ist meissie :blauwkus: Enne...dat voorbeeldje van de Imam...klinkt me zo bekend in de oren....Er zijn echt meerdere mensen die zo sprekn : alsof het voor andere mensen haraam is...en voor hen eigen niet :jammer: Alhamdoulilah meid thanx en met jou :verliefd: Gair Insha Allah :) :zwaai:

Karim_nour
12-02-2004, 23:55
Origineel gepost door ChOcOtOfFfF Mooi gezegd alleen jammer dat het en beetje tegenstrijdig is met die half naakte vrouw in je ondertekening alsof dat respect voor een vrouw is. :zwaai: Bij deze zal ik hem dan weg halen... En respect moet je verdienen.. Wie zich bloot wil presenteren is zijn eigen keuze... das een ander verhaal. ;)

Glimlachje
13-02-2004, 00:14
Origineel gepost door Karim_nour Bij deze zal ik hem dan weg halen... En respect moet je verdienen.. Wie zich bloot wil presenteren is zijn eigen keuze... das een ander verhaal. ;) :goedzo: