Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Valentijn a la Maroqie

gazim
10-02-2004, 22:53

:verliefd: Beste ervare Mgharba :Iluvu: Binnenkort zal het weer valentijnsdag zijn een dag waarop liefde bewezen wordt. 14 januari kan iedreen zijn kans grijpen. Op die dag is het makkelijker om een stap te nemen om de liefde te betuigen voor diegene op wie je dolverliefd bent! Oke dit is nu wel allemaal zo leuk en aardig, Maar wie weet hoe een echte marokkaan te werk gaat op valentyns dag? Ik hoop dat jullie wat kunnen vertellen over de marokkaanse manier van liefde betuigen! :wat?!:

Scottie
10-02-2004, 23:02
Nou, hoe kan ik mijn MaroValentijntjes ontvangen? Mijn 06-nummer is 06 15 27 27 04. Scottie.

Ktiwta
11-02-2004, 00:23
Origineel gepost door gazim :verliefd: Beste ervare Mgharba :Iluvu: Binnenkort zal het weer valentijnsdag zijn een dag waarop liefde bewezen wordt. 14 januari kan iedreen zijn kans grijpen. Op die dag is het makkelijker om een stap te nemen om de liefde te betuigen voor diegene op wie je dolverliefd bent! Oke dit is nu wel allemaal zo leuk en aardig, Maar wie weet hoe een echte marokkaan te werk gaat op valentyns dag? Ik hoop dat jullie wat kunnen vertellen over de marokkaanse manier van liefde betuigen! :wat?!: Mijn vriend komt om me hand vragen met valentijn insha allah.. :Iluvu: Dat is op zn moslimstyle ;) Lief he mijn berberschaap :D

Ktiwta
11-02-2004, 01:05
Origineel gepost door socialskilled Weet je zeker dat je een vrouw bent en niet een man die zijn schaapjes op het droge neemt. Een buiksprekende, Belgische toerist wandelt door een stadje in de woestijn en ziet een Marokkaan zitten. Belg : Hé, een leuke hond heb je daar. Mag ik er even mee praten ? Marokkaan : Hond niet spreken. Belg : Hey hond, hoe gaat het ? Hond : Gaat goed, en met jou ? Marokkaan : (stomverbaasd) Belg : Is dit je baas ? (wijst naar Marokkaan) Hond : Yep ! Belg : Hoe behandelt hij je ? Hond : Heel goed, ik krijg goed eten, hij gaat met me wandelen en neemt me elke week mee naar de oase om te spelen. Marokkaan : (verbijsterd) Belg : Mag ik even tegen je paard spreken ? Marokkaan : Paard niet spreken. Belg : Hey paard, hoe gaat het ? Paard : Goeiedag Belg, met mij is alle OK, en met jou ? Marokkaan : (bijna in shock) Belg : Is dit je eigenaar ? (wijst naar Marokkaan) Paard : Yep ! Belg : Hoe behandelt hij je ? Paard : Zeer goed, hij gaat dagelijks met me rijden en ik krijg het beste haver. Marokkaan : (gezicht vertrokken van ongeloof) Belg : Mag ik even met je schaap spreken ? Marokkaan : Schaap liegt !! :D Grappig Maar mijn schaap liegt niet... Hij heeft me mamie al gebeld.. Leuk he... Feliciteer me nou gewoon ff... Is wel net zo beleefd..

grendel
11-02-2004, 01:24

Origineel gepost door Ktiwta :D Grappig Maar mijn schaap liegt niet... Hij heeft me mamie al gebeld.. Leuk he... Feliciteer me nou gewoon ff... Is wel net zo beleefd.. Gefeliciteerd, op naar het glaasje melk en de http://www.xs4all.nl/~margjos/vdadel.jpg INSHALLAH :D ;)

Ktiwta
11-02-2004, 02:02
Origineel gepost door grendel Gefeliciteerd, op naar het glaasje melk en de http://www.xs4all.nl/~margjos/vdadel.jpg INSHALLAH :D ;) Insha allah Thx grendel...

AAAbracadaver
11-02-2004, 11:35
Alle beste brave moslims zijn toch niet vergeten dat st Valentijn een christelijke brrrrrrr eng... heilige is ? En dat de gelijknaamige feestdag een amerikaans kapitalistisch bedenksel is ? En dat ondanks dit alles iedere man a.s. zaterdag op zijn donder krijgt als hij het waagt om geheel aan de dag voorbij te gaan. :D

minga
11-02-2004, 11:40
ahahha :D er zijn ook vele moslim tradities overgenomen door het westen ... we leven samen en doen dingenn hetzelfde...ten slotte een MENS IS EEN MENS maga salaam

misstomatisch
11-02-2004, 11:53
Origineel gepost door Abracadaver Alle beste brave moslims zijn toch niet vergeten dat st Valentijn een christelijke brrrrrrr eng... heilige is ? En dat de gelijknaamige feestdag een amerikaans kapitalistisch bedenksel is ?:D Interesses: Literatuur, Informatica, Geschiedenis, Koken & Lekker Eten, Reizen Beroep/opleiding: Application Consultant Ik kan het niet vatten dat iemand met bovengenoemde interesses en beroep zo'n domme reactie kan geven. * Je verklaard marokkanen allemaal moslim! - Ik denk dat er iets is misgegaan bij je INTERESSE Reizen & Literatuur????????? * Zijn alle nederlanders opeens Cristelijk? Die valentijn vieren? - Want jij verklaard nu dat het "HEILIG" is. Misschien moet jij eens leren DENKEN voor iets te ZEGGEN. Ik wil je wel helpen als het gaat om de MAATSCHAPPIJ!

AAAbracadaver
11-02-2004, 12:00
Origineel gepost door misstomatisch Interesses: Literatuur, Informatica, Geschiedenis, Koken & Lekker Eten, Reizen Beroep/opleiding: Application Consultant Ik kan het niet vatten dat iemand met bovengenoemde interesses en beroep zo'n domme reactie kan geven. * Je verklaard marokkanen allemaal moslim! - Ik denk dat er iets is misgegaan bij je INTERESSE Reizen & Literatuur????????? * Zijn alle nederlanders opeens Cristelijk? Die valentijn vieren? - Want jij verklaard nu dat het "HEILIG" is. Misschien moet jij eens leren DENKEN voor iets te ZEGGEN. Ik wil je wel helpen als het gaat om de MAATSCHAPPIJ! Tja de maatschappij dat ben jij, dus zal je er wel meer verstand van hebben dan ik. Maar nu even serieus, het idee dat marokkaan synoniem is met moslim, is een idee dat hier op het forum wordt uitgedragen door veel van je broeders en zusters. Vaak op het moment dat bewezen moet worden dat de islam de snelst groeiende godsdienst is of als wordt beweerd dat je als moslim geboren wordt als je ouders die religie aanhangen. Verder verklaar ik de dag niet heilig maar valentijn is wel degelijk een christelijke "heilige" net als sinterklaas en dat feest werd hier ook verketterd.

minga
11-02-2004, 13:05
dat is bullshit a shitan hoofd ik help je uit je dromen : niet alle marokanen zijn moslims net zoals niet alle nederlanders christen zijn? minga vooruitdenkend...allochtonen style

misstomatisch
11-02-2004, 13:13
Origineel gepost door Abracadaver Tja de maatschappij dat ben jij, dus zal je er wel meer verstand van hebben dan ik. Maar nu even serieus, het idee dat marokkaan synoniem is met moslim, is een idee dat hier op het forum wordt uitgedragen door veel van je broeders en zusters. Vaak op het moment dat bewezen moet worden dat de islam de snelst groeiende godsdienst is of als wordt beweerd dat je als moslim geboren wordt als je ouders die religie aanhangen. Verder verklaar ik de dag niet heilig maar valentijn is wel degelijk een christelijke "heilige" net als sinterklaas en dat feest werd hier ook verketterd. Daar ga je weer: Maar nu even serieus, het idee dat marokkaan synoniem is met moslim, is een idee dat hier op het forum wordt uitgedragen door veel van je broeders en zusters. MIJN broeders en zusters????????????????

Erwin
11-02-2004, 13:20
Kan iemand me vertellen hoe het in de islam zit met bloemen en symboliek? Zijn er bijvoorbeeld bloemen of kleuren die bij uitstek geschikt zijn voor een bruiloft of begravenis? Vinden Marokkaanse vrouwen het, net als veel Nederlandse, leuk om een bos rode rozen te krijgen? Of wordt eerder een bos gele tulpen gegeven ofzo?

minga
11-02-2004, 13:44
hmmm erwin daar zit geleikenis in bij ons net als bij de nederlandse cultuur....