Bekijk originele versie : Markt In Brussel
Hallo allemaal,
Ik ga morgen inchallah richting Belgie en wilde weten waar de grote markt van brussel ligt volgend mij heet die batoire of iets in die richting. Mijn vraag aan jullie is wie is er allemaal al naar toe gewest is het leuk kan je daar leuke dingen halen is het duur goedkoop vertel me jullie ervaring en is het voor mij de moeite om te gaan?
Shokran
shebekia80
03-10-2008, 11:12
Ik ben een keer naar een markt in brussel geweest, weet niet of t die markt is die je bedoelt. Maar ging een beetje laat, dus ze waren bijna opgeruimd en ze hadden wel leuke spulletjes, stof enz..
Wie kan me vertellen hoe de markt van antwerpen is?
En of er meerdere markten zijn in antwerpen en de adressen??
Wil er ook naar toe....
lovemaroc16
03-10-2008, 13:32
ik kom er heel vaak, heb namelijk famillie daar wonen maare het is wel leuk hoor... Alles is goedkoop maar het is echt zo'n marokkaanse markt, en best groot
ja er is een vrijdagsmarkt in borgerhout (antwerpen) daar verkopen ze ook leuke spullen zoals stoffen en sjaals, spullen
ik kom er heel vaak, heb namelijk famillie daar wonen maare het is wel leuk hoor... Alles is goedkoop maar het is echt zo'n marokkaanse markt, en best groot
Thanx
DinoDraqu
03-10-2008, 19:54
Ik neem aan dat je de grote markt onder station zuid bedoelt?
Zie voor plattegrond: h t t p : / / t i n y u r l . c o m / 4 b j t c e (even spaties weghalen)
Edit: Verkeerd gelezen, zie dat je het over morgen hebt. Grote markt onder station zuid vind op zondag plaats.
oujdia1987
10-10-2008, 15:32
ja er is een vrijdagsmarkt in borgerhout (antwerpen) daar verkopen ze ook leuke spullen zoals stoffen en sjaals, spullen
hey meid,
kan je me vertellen of deze markt er elke vrijdag er staat en zojah. zou je me kunnen vertellen wat de tijden zijn en hoe ik het kan vinden met me tomtom...
als vast bedankt :goedzo:
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.