Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Islamstudie in Medina/egypte???

Aisha_moemina
10-02-2004, 21:27

Bismillaah Assalamoe alejkoem warahmatoellahi wabarakatoeh, Ik ben al een tijdje op zoek naar informatie over een islamitishe studie ergens in medina of egypte. Helaas heb ik nog niks kunnen vinden. :( wie kan mij helpen?? Ik wil het echt heel graag dus kom op met de reacties!! :zwaai: djazakoem Allah gayren!!

Aisha_moemina
11-02-2004, 20:03
Ik ga er 100% voor. Maar heb je geen info dan? Kan je me niet een stapje verder helpen?

AAG
15-02-2004, 19:49
Klik hier voor informatie over studeren in het buitenland. http://www.bakkah.net/articles/BeforeYouGo.htm http://www.bakkah.net/studying.htm

dikke_schaap
15-02-2004, 22:15
Maashaa'allah djazaaka Allahoe gayren agi!!

shiffa18
28-02-2004, 00:50

Ik ken iemand die dat ook gaat doen.Hij gaat naar Medina.De opleidingen duren rond de 5 jaar.In Jemen kan je ook zulke lessen nemen. Als je meer wilt weten..PM me maar Wa Salaam

Moessie21
01-03-2004, 14:53
He Aisha, je kunt mischien een studie aan de UvA proberen; Arabische taal en cultuur met daar bij Islam, handig aangezien je naar Egypte wil, het is namelijk zo dat je een halfjaar in de Nederlands/Vlaams universiteit in CAiro mag studeren. Meer info zie www.uva.nl suc6

minatje83
01-03-2004, 19:43
Origineel gepost door cheb_sensei zuster volgens mij vraag je te veel medinna of egypte begin eerst bij moskee en dan naar een of ander instituut je neemt te grote stappen. maar als je het aan kan wens ik je het van harte. je broeder abderahim moskee? :confused: zij wil in een ander land studeren, en dus niet in een moskee, want dat is niet logisch?! maar ik wens je su6 salam ou eileikum,

dikke_schaap
07-04-2004, 15:18
Bismillaah, djazaakoem Allah gayren voor jullie reacties en inshaa'Allah zal ik dan een mahram hebben...Astaoudi3oekoem Allah.

Aisha_moemina
07-04-2004, 15:20
Ow, die dikke schaap is mijn zusje, oeps! In ieder geval, djaazaakoem Allah gayr!

Aisha_moemina
07-04-2004, 17:20
Bismillaah, nee agi ik heb verder nog geen info..maar volgens mij duurt het wel lang om eindelijk daar te zijn he? Soebhanallah, ik kan niet wachten! Als je meer weet agi dan laat ik het weten, wassalaam.

Aisha_moemina
07-04-2004, 17:24
Trouwens moessie voor de uva moet je toch minimaal 21 zijn of hbo gedaan hebben? Dat is bij mij namelijk allebei het geval niet! Inshaa'Allah meer info?