Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Nederland mede-schuldig aan uitroeing Atjeh

Pagina's : [1] 2 3 4

sahira
10-02-2004, 20:49

Nederland verkoopt defensie schepen aan Indonesie, indirect zijn ze dus mede schuldig aan moord!! Als het om geld gaat, heel veel geld, blijkt de Nederlandse regering blind te zijn.

Scottie
10-02-2004, 20:59
Nou, Atjeh is helemaal niet uitgeroeid. Waarom willen die rare Indo's anders die niksniebangboten? Scottie, Atjar!

henray
10-02-2004, 21:05
't is ook nog helemaal niet door het parlement heen. Overigens vond ik dit ook op het net: Arabieren ontevreden over Nederlands oorlogsschip Ter elfder ure is de overdracht van het tweede gemoderniseerde fregat aan de Verenigde Arabische Emiraten in het honderd gelopen. De Nederlandse marine is volgens de Arabieren op tal van punten in gebreken gebleven; vitale onderdelen zouden ontbreken of ondeugdelijk zijn. Zo bleken bij een laatste inspectie van de oude Piet Heijn, die in 1996 samen met de Abraham Crijnssen werd besteld, de airco defect en reserveonderdelen afwezig. De Arabische delegatie vertrok daarop onverrichterzake weer naar huis.

henray
10-02-2004, 21:06
http://www.antenna.nl/amokmar/art/44l.html

Tempelier
10-02-2004, 21:09

Dan kunnen we aan geen enkel moslim land meer wapens verkopen, het lijkt mij dat je beter de indonesische regering kan aanspreken inplaats van Nederland.

Peej
10-02-2004, 21:11
Dus Nederland is na juni ook verantwoordelijk voor de uitroeiïng van de VAE. Wat een smeerlappen zijn we toch hè. De volgende keer laten we die landen die boten toch echt wel kopen bij andere wapenhandelaren hoor.

sahira
10-02-2004, 21:25
Origineel gepost door Scottie Nou, Atjeh is helemaal niet uitgeroeid. Waarom willen die rare Indo's anders die niksniebangboten? Scottie, Atjar! Ik weet niet waar jij je informatie vandaan haalt, ooit iemand van Atjeh gesproken? Een tijdje geleden was een kleine delegatie hier op bezoek, vrouwen die hun mannen verloren waren, vrouwen die vertelden hoe het is om verkracht te worden zodat de mannen uit hun schuilplaats komen om hen te verdedigen, een tactiek die werkt want zodra ze het kamp in komen worden ze geslacht. Met de verkoop van deze oorlog schepen is Nederland wel degelijk mede schuldig aan de uitroeing van Atjeh, dankzij deze schepen kan het leger het eiland van uit de zee bombarderen. Als er veel geld te halen valt is Nederland er gauw bij, dat blijkt maar weer uit het feit hoe de deal is geregeld, aanbevolen door een één van de hoge piefen. Sahira, nona dari Ambon

SabroenDjamiel
10-02-2004, 21:26
Origineel gepost door Peej Dus Nederland is na juni ook verantwoordelijk voor de uitroeiïng van de VAE. Wat een smeerlappen zijn we toch hè. De volgende keer laten we die landen die boten toch echt wel kopen bij andere wapenhandelaren hoor. Stoer he, geld verdienen aan lijken :rolleyes: ....Trouwens NL is ook mede verantwoordelijk aan de holocaust in Palestina....NL levert in het geheim wapens aan Israel, mietjes, durven het niet openlijk toe te geven....NL'ers; echte zwakkelingen! :rolleyes: ....

sahira
10-02-2004, 21:34
Origineel gepost door Tempelier Dan kunnen we aan geen enkel moslim land meer wapens verkopen, het lijkt mij dat je beter de indonesische regering kan aanspreken inplaats van Nederland. Als nederlandse staatsburger mag ik zeker de Nederlandse regering hierop aanspreken. Dat de Indonesische regering ze wil kopen is begrijpelijk, ze willen de opstanden in Atjeh met harde hand aanpakken. De verkoop van de oorlogsschepen stelt ze in de gelegenheid om het doel zowel aan land als ter zee te bereiken.

sahira
10-02-2004, 21:59
Origineel gepost door Nawera Stoer he, geld verdienen aan lijken :rolleyes: ....Trouwens NL is ook mede verantwoordelijk aan de holocaust in Palestina....NL levert in het geheim wapens aan Israel, mietjes, durven het niet openlijk toe te geven....NL'ers; echte zwakkelingen! :rolleyes: .... Er kleeft meer bloed aan Nederlandse handen dan men wil weten.

an3sdej
10-02-2004, 22:00
Waarom willen mensen uit de Indonesische regering en leger (ook velen moslim) Atjeh niet onafhankelijk laten worden? Waarom bevechten islamitische Indonesische soldaten de islamitische bevolking van Atjeh?

lotte87
10-02-2004, 23:02
sahira ik geef je 100% gelijk de samenleving is krom, zeer krom ik vraag me alleen af of er wat aan te doen is, maar erover nadenken en vooral kwaad worden is zeker goed!

klonbyz
10-02-2004, 23:56
Origineel gepost door sahira Nederland verkoopt defensie schepen aan Indonesie, indirect zijn ze dus mede schuldig aan moord!! Als het om geld gaat, heel veel geld, blijkt de Nederlandse regering blind te zijn. Begrijp je het nu nog niet Sahira,je mag de vinger niet op de zere plek leggen ;) . Het is nooit de schuld van Nederland.

arabchrstn
11-02-2004, 10:06
Ach, de koopman of de dominee, als het om geld gaat verschuiven we de morele grenzen graag. Op zich is er niets tegen wapens, als ze maar niet gebruikt worden. Het is niet het wapen, maar de mens achter het wapen in wie het kwaad schuilt. En als ik soms berichten hoor dat oorlogen aangemoedigd worden om de wapenindustrie beter te doen laten lopen, dan rijzen mij de haren ten berge. Dan hoeven we echt niet met een vingertje naar anderen te wijzen, daar zijn wijzelf al te vaak bij betrokken. Ik hoef alleen maar te wijzen naar de Amerikaanse Carlyle-groep, een van de grootste wapenproducenten ter wereld die erg dik ik met politici. Overigens ook met de grootaandeelhouders de Bin Ladens (waarin Osama nog steeds een rol speelt). Het morele failliet schuilt niet alleen dus bij die Amerikanen, net zo goed bij zo'n zogenaamd moreel leider als Osama, die door zijn aandeel in de Bin Laden familie, mede-eigenaar is van dat concern. En wat moeten we denken van de warme banden op wapengebied tussen Israel en Jordanie/Iran? En zo dus het Amerikaanse optreden steunt (maar ik denk dat veel leden op dit forum dit liever niet horen, omwille van het blinde fanatisme in hun hart). Er worden smerige spelletjes gespeeld, waar wij totaal geen weet van hebben. Daarin gaat het niet om papieren afspraken, maar om keukentafelsessies.

Erwin
11-02-2004, 10:25

Origineel gepost door sahira Gamma verkoopt koevoeten aan inbrekers, indirect zijn ze dus mede schuldig aan inbraak!! Als het om geld gaat, heel veel geld, blijkt de Nederlandse regering blind te zijn. Sorry, kon het niet laten. :D

Pagina's : [1] 2 3 4