Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Vraag aan hijaab-dragende zusters..

Pagina's : [1] 2 3 4

Fitrah
10-02-2004, 20:19

Nederland wil hijaab-verbod ook invoeren... Zou jij je hijaab dan afdoen op school of je gaat niet meer naar school en houd je hijaab gewoon om...??

Mouny
10-02-2004, 20:20
dilemma.. ik weet het echt niet

ik_oke_is
10-02-2004, 20:23
Origineel gepost door Mouny dilemma.. ik weet het echt niet je moet er twee dragen op elkaar en dan er ene afdoen als je school binnenstapt :maf2:

Mouny
10-02-2004, 20:25
wallah iela...maar nee.. ik doe hem niet af.. dan studeer ik liever thuis

Fitrah
10-02-2004, 20:31

Bekijk de reacties ff http://debatplaats.vara.nl/forum/listthreads?forum=81367&offsetPosts=0&thread=491&offset=0

Oempje
10-02-2004, 21:24
InshaAllaah Doe ik Hem NOOIT af..!

zina_metalsia
10-02-2004, 21:34
nou ik weet nog steeds niet wat het probleem is , alsof meiden met hoofdoek analfabeet (ofzoiets)zijn damn, waarom zeggen ze gewoon niet HEY ALLE MAROKKANEN ERUIT, ze proberen echt alles verdomme, dan ben je heel erg dom bezig ,afdoen voor oedeyen kom op mann ok mijn hartje gelucht ps. waarom zitten wij op school ,om hun f u c k i n g economie op te bouwen , ze moeten niet zeiken man, ze mogen blij zijn dat we nog naar school gaan, had net zo goed heel de dag thuis kunnen slapen metalsia

love_tinghir
10-02-2004, 22:17
Ik doe hem niet af...Desnoods ga IK niet meer naar school..of thuis studeren...

ChOcOtOfFfF
11-02-2004, 01:24
Origineel gepost door ik_oke_is je moet er twee dragen op elkaar en dan er ene afdoen als je school binnenstapt :maf2: :haha: Nee ik zal het niet afdoen, dan ga ik wel een uitkering trekken als ze het zo willen spelen :zwaai: en als het echt zo erg wordt dan wil ik hoe sneller hoe beter weg hierzo als ik niet meer kan zijn wie ik ben :(

xberbersroosjex
11-02-2004, 09:23
ik zal hem nooit afdoen

Islamgirl_1
11-02-2004, 09:46
Asalamoe3 laykoem ik zou mijn hoofdoek niet af doen, mijn geloof gaat voor alles en ik vind het ook nergens opslaan waarom het verboden wordt. ik begrijp dat dus niet ik bedoel ben je minder slim of kun je dan minder????????????? jullie zuster met een hijab

sahraouiaa
11-02-2004, 09:52
Als dat zou gebeuren denk ik dat er heel wat nieuwe problmen bij zullen komen. Maar ik zou m nooit afdoen. Het slaat werkelijk nergens op; OF STUDIE OF HIJDAB!!!! Denk dat de keus toch echt wel HIJDAB wordt. Degene die voor studie kiezen zouden maar heel goed moeten gaan nadenken over het leven. Want zeg eerlijk; Vrouwen kunnen studeren wat ze willen, en ik zeg niet dat het verkeerd is. Maar UITEINDELIJK heb je als vrouw zijnde er toch niet veel aan.....

Tijn
11-02-2004, 10:05
Origineel gepost door sahraouiaa Als dat zou gebeuren denk ik dat er heel wat nieuwe problmen bij zullen komen. Maar ik zou m nooit afdoen. Het slaat werkelijk nergens op; OF STUDIE OF HIJDAB!!!! Denk dat de keus toch echt wel HIJDAB wordt. Degene die voor studie kiezen zouden maar heel goed moeten gaan nadenken over het leven. Want zeg eerlijk; Vrouwen kunnen studeren wat ze willen, en ik zeg niet dat het verkeerd is. Maar UITEINDELIJK heb je als vrouw zijnde er toch niet veel aan..... Leg eens uit waarom een vrouw toch niet veel aan een studie heeft?

misstomaatje
11-02-2004, 10:44
Origineel gepost door Fitrah Nederland wil hijaab-verbod ook invoeren... Zou jij je hijaab dan afdoen op school of je gaat niet meer naar school en houd je hijaab gewoon om...?? gelukkig zit ik niet meer opschool. maar als dat zo was dan zou gewoon van school afgaan. ik ga echt niet mijn hijab afdoen voor die vieze nsara. wat denken ze wel niet dat ze zijn. stelletje ongelovigen :kwaad:

Sweet_Yasmin
11-02-2004, 10:48

IK ZOU NOOIT MIJN HIJAAB AFDOEN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ECHT NOOIT>>

Pagina's : [1] 2 3 4