Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Meisje Met Hoofdoek Naast De Dj In Now & Wow Op Speed Freeks

Pagina's : [1] 2

hidamida
12-10-2002, 00:53

Was afgelope zarterdag in NOW & WOW speed freeks, ik zag daar naast de dj een marokkaans meisje met hoofdoek! Ik dacht wat is dat nou! Wat deed die meid daar eigenlijk, dat zou ik wel wille wete!

Najib26
12-10-2002, 01:56
Origineel gepost door hidamida Was afgelope zarterdag in NOW & WOW speed freeks, ik zag daar naast de dj een marokkaans meisje met hoofdoek! Ik dacht wat is dat nou! Wat deed die meid daar eigenlijk, dat zou ik wel wille wete! Wat deed jij daar eigenlijk? Die plek is net zo haram voor jou als voor haar.

hidamida
12-10-2002, 02:13
kalm blijve allemaal, wilde alleen vrage of dat een nieuwe rage is om met een hoofddoek uittegaan!Ja ja ik was fout, ik weet ook wat goed en fout is.Niemand hoeft mij te zegge wat goed of fout is! Laat allah swt maar daarover mij oordelen!

Hindaatje
12-10-2002, 12:16
Origineel gepost door Najib26 Wat deed jij daar eigenlijk? Die plek is net zo haram voor jou als voor haar. dit bedoel ik nou...is dat jouw probleem? hij weet zelf ook wel dat het hraam is,maar doet het toch..zo lang je het zelf maar niet doet toch..je moet echt meeer op jezelf letten in plaats van andere.. :kwaad:

Cina
12-10-2002, 12:26

Origineel gepost door Hindaatje dit bedoel ik nou...is dat jouw probleem? hij weet zelf ook wel dat het hraam is,maar doet het toch..zo lang je het zelf maar niet doet toch..je moet echt meeer op jezelf letten in plaats van andere.. :kwaad: Als moslim heb je de plicht om anderen te waarschuwen. Jij laat toch ook niet iemand zomaar in een kuil lopen, als jij WEET dat zich daar een kuil bevindt... Hij geeft hem alleen advies, op een vriendelijke toon... Ps. Ik val je niet aan hoor :) XxX Cina

Hindaatje
12-10-2002, 12:27
Origineel gepost door Cina Als moslim heb je de plicht om anderen te waarschuwen. Jij laat toch ook niet iemand zomaar in een kuil lopen, als jij WEET daar zich daar een kuil bevindt... Hij geeft hem alleen advies, op een vriendelijke toon... Ps. Ik val je niet aan hoor :) XxX Cina nou..ik merk anders nix van dat vriendelijke toontje..hij is gewoon zo negatief..heeft overal wat op of aan te merken dat irriteert me gewoon zwaar aan hem...echt..ik probeer hem te begrijpen,maar het lukt me gewoon niet..hij doet zich zoooo perfect voor..iedereen maakt fouten :rolleyes:

Cina
12-10-2002, 12:31
Origineel gepost door Hindaatje nou..ik merk anders nix van dat vriendelijke toontje..hij is gewoon zo negatief..heeft overal wat op of aan te merken dat irriteert me gewoon zwaar aan hem...echt..ik probeer hem te begrijpen,maar het lukt me gewoon niet..hij doet zich zoooo perfect voor..iedereen maakt fouten :rolleyes: Hmmmm...dat heb ik helemaal niet. Hij doet zich niet perfect voor, maar geeft anderen juist advies....Dat wil niet zeggen dat degene die dat advies geeft, zelf ook naar zijn advies handelt... Een voorbeeld: een dokter die zelf rookt, adviseert zijn patiƫnten toch ook niet om te roken.... Think about it... :) Liefs, Cina

hidamida
12-10-2002, 12:48
NOGMAALS KALM BLIJVE, mevrouw hindaatje ben helemaal niet negatief! Wilde alleen wete of dat een nieuwe trend is! nou..ik merk anders nix van dat vriendelijke toontje..hij is gewoon zo negatief..heeft overal wat op of aan te merken dat irriteert me gewoon zwaar aan hem...echt..ik probeer hem te begrijpen,maar het lukt me gewoon niet..hij doet zich zoooo perfect voor Wat bedoel je hiermee hinda, je kent me nie eens!Ik heb overal wat op of aan te merken en je raakt geirriteert door mij! Wat een partij onzin zeg! Mag ik niks zegge!Trouwens niemand is perfect hinda!

hidamida
12-10-2002, 12:53
ooh ik schrok al,thx! Sorry hindaatje, tis nog vroeg vandaar!

Hindaatje
12-10-2002, 13:03
Origineel gepost door hidamida ooh ik schrok al,thx! Sorry hindaatje, tis nog vroeg vandaar! no problem :)

Najib26
12-10-2002, 13:23
Origineel gepost door FarD Hindaatje, Dus Hidamida mag wel zeggen dat een meisje dat een hoofddoek draagt niet op een harame plaats behoort te zijn, maar Najib mag hem niet m.a.w duidelijk maken dat hij zich aan het zelfde schuldig maakt? Dit kun je het beste doen door die vraag ook aan Hidamida zelf te stellen zodat hij doorkrijgt dat hij niet over het meisje kan oordelen zoals wij dat niet over hem kunnen doen terwijl hij zelf weet dat hij verkeerd zit. Je mag best kritiek hebben op Najib, maar dan moet het wel rechtvaardig zijn, en dat is het hier mijn inziens niet. (Ook ik plaats dit niet om je aan te vallen) FarD ACh Fard, ik ben die aanvallen op mij inmiddels wel gewend :) Hindaatje achtervolgt mij door het hele forum.

Sw33tn3ss
12-10-2002, 13:30
Hahaha.. meskien... thalla xxx

emsoem
12-10-2002, 13:47
is eigenlijk wel grappig hoor zo'n meisje met hoofdoek tussen al die gekke dansende mensen...... en wat deed jij daar zo als ik vragem mag?????????? =emsoem=

mimi_tangaouia
12-10-2002, 13:55
een vraagje wie zegt dat dat meisje een moslim was het is een rage aan het worden steeds meer vrouwen dragen een hoofddoekje ( piratendoekje, zo zeg ik het alijtd) mimi

Pagina's : [1] 2