Bekijk originele versie : Ewa Wie Moet Binnen Kort Afrijden, Voor Mensen Die Hem Pas Hebben .....
VEEL MENSEN ZIJN BANG OM AFTERIJDEN.
IK BEGRIJP HET NIET.
IK BEDOEL ALS JE KAN RIJDEN DAN KAN JE TOCH GEWOON RIJDEN.
MAAR WIE MOET BINNEN KORT AFRIJDEN OF HEEFT HEM NET GEHAALD.
sunshine
10-02-2004, 23:31
Ik moet mijn theorie weer opnieuw doen en moet dan weer gaan afrijden maar ik ben er nu al bang voor. Maar ja ik kom er wel over heen.
En jij hebt hem al?????????
Groetjes
ik ga inshallah eind maart beginnen en wil m dan in 4 maanden halen, ik doe wel zo'n snelcursus of zoiets. Zo'n pakket!
wish me luck :D
Jeblia_Tetouania
11-02-2004, 09:55
Uhm ik ga van de zomer insha'allah afrijden, afrijden maak ik me geen zorgen over, meer de theorie, het schijnt heel moeilijk te zijn mensen halen hem pas na 4 of 5 keer:confused:
Ciao:wijs:
maghrebgirl20
11-02-2004, 10:00
ik heb m al lang, maar was ook bang om af te rijden. gewoon om het feit dat als ik het niet zou halen, het met weer een kapitaal zou gaan koste
moi moet nog beginnen......
ik....... moet eerst nog money bij elkaar zien te versieren.....
:jammer:
moi.... is broke.... :huil:
Sweet_Yasmin
11-02-2004, 10:33
Ik heb m 21 november gehaald op de dag van de 27ste van de ramadan in 1 keer alhamdoelilah....Ik was in augustus begonnen....Echt heerlijk om m te hebben!!!
Jeblia_Tetouania
11-02-2004, 11:46
Origineel gepost door hafid1001
welah iemand heet het pas na 15 keer gehaal :confused: :confused:
ik in een keer, ik had maar een fout :D :D
ik had kapot goed geleerd :D
15keer:eek:
Ik ga ook gewoon kapot goed leren en hopen dat ik em haal, als ik em niet haal ga ik em dezelfde dag nog opnieuw doen dan is alles nog vers inplaats van maand later ofzo:D
pfff Theorie is een makkie echt waar! Van de eerste keer gehaald maar praktijk; allatief echt moeilijk man!
Ik moet in april mijn examen gaan afleggen en eerlijk gezegd ik zie er echt tegenop! Is echt moeilijk (vooral de manoevers) maar ik ga voortaan veel meer oefenen en we zien wel... Inshaelah
Jeblia_Tetouania
11-02-2004, 12:01
Origineel gepost door Nousria
pfff Theorie is een makkie echt waar! Van de eerste keer gehaald maar praktijk; allatief echt moeilijk man!
Ik moet in april mijn examen gaan afleggen en eerlijk gezegd ik zie er echt tegenop! Is echt moeilijk (vooral de manoevers) maar ik ga voortaan veel meer oefenen en we zien wel... Inshaelah
Praktijk is juist een makkie, de rij-instructeur laat je pas afrijden als hij weet dat je het 100% kan, Succes
younesel18
12-02-2004, 10:05
oeffffffffff je zenuwetijd toen. echt verrot, wil ik nooit meer meemaken. Op 25 meter een kenteken verkeerd gelezen door die ku.tzenuwen. Verder zat mijn voet toen zowat te trillen toen ik op het gaspendaal drukte.
maar wel in een keer gehaald
:)
ik heb 10 dagencursus gedaan en in 1 x gehaald maar die zenuwen wil ik nooit meer meemaken wojo straatje keren ipv in zn 1 zette ik m steeds in zn 8eruit pffffff maar blij dat ik m heb gehaald 1 dag na de 1ste verjaardag van mn zoontje
28 uur valt nog wel mee toh
safira82
12-02-2004, 10:53
Ik moet morgen voor het eerst afrijden en dan wel om 08.00 uur. Ik hoop inshallah dat ik het haal.
groetjes Safira
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.