Bekijk originele versie : Foto's van de nog door Israel na te komen vn resolutie's
De foto's op de volgende link zijn afschuwelijk en absoluut niet geschikt voor mensen met een zwakke maag.
Echt waar als je al die vorige links die hier geplaatst zijn eng vond dan moet je deze absoluut niet bekijken.
Met deze link wil ik nog heel veel mensen de ogen openen.
Op de volgende pagina kun je naar beneden scrollen en dan zie je foto's, maar je kan ook op een van de genummerde links drukken daar moet je ook naar beneden scrollen.(die van Jenin zijn het ergst)allemaal in de doofpot.
http://www.ummah.com/inewsletter/massacres/palestine/index.htm
babygirl2002
12-10-2002, 10:20
mijn god wat erg tfoe ahla3 de joden ik hoop dat ze allemaal zullen branden.
ik ga hier echt over me nek toen ik de foto's zag.
waarom kunnen we niks doen?
een verdrietige babygirl2002 :tranen: .
Sw33tn3ss
12-10-2002, 13:41
Tfoe... dit zijn mensen meer. eerder beesten!!!!
ik hoop dat ze goed zullen branden in de hel.
dit is echt te erg gewoon... ik moest huilen bij het zien van deze plaatjes.. maar Allah (swt) handelt met degene die dat gedaan hebben af inshallah!!!
xxx
Ik weet niet hoe ik deze foto's onder de aandacht kan krijgen van onze schijnheilige hollandse mensjes.
Want men doet net of er niks aan de hand is zolang het maar een ver van hun bed show is, en als ze maar geen erge dingen te zien krijgen.
Origineel gepost door ernie
Kom maar.. hahaah ik heb wat lekkers voor je. Maar vrienden pas op in een joods land als Nederland heb je spionnen. Kanker hollanders ze hebben veel te zeggen over Irak lik me reet klootzakken kom maar allemaal.
Wapens vervaardigen speciaal voor je joodse vriendjes om tegen ons te gebruiken kom maar viezerikken. Schijnheilige klootzakken. Ben boos !!!!!! Resoluties me reet, er wordt met twee maten gemeten.
In een land als Nederland kan je beter op je hoede zijn wat je zegt. Er was bijna geen 1 Nederlander die ze hielp in de tweede wereld oorlog. De nieuwe joden zijn Arabieren, geloof me vertrouw ze niet.
Lafaards zijn het!!!!!!!!!!
Als je ons dan zulke kankerbakken vindt moet je lekker oprotten. Niet alleen van deze site, maar gewoon naar waar je thuishoort. Het riool. Hoeveel Maroks helpen nou daadwerkelijk de Palestijnen? Een grote bek op het Internet maar meer niet. Er zijn hier ook Hollanders aanwezig voor het geval je dat nog niet in de gaten had. Ik ben zo'n kankerlijer in jouw ogen. Misschien moet je ze een keer opendoen. Hals. By the way, ik heb dit bericht aangemeld en ik hoop dat je gebanned wordt.
Origineel gepost door JunkieXL
Als je ons dan zulke kankerbakken vindt moet je lekker oprotten. Niet alleen van deze site, maar gewoon naar waar je thuishoort. Het riool. Hoeveel Maroks helpen nou daadwerkelijk de Palestijnen? Een grote bek op het Internet maar meer niet. Er zijn hier ook Hollanders aanwezig voor het geval je dat nog niet in de gaten had. Ik ben zo'n kankerlijer in jouw ogen. Misschien moet je ze een keer opendoen. Hals. By the way, ik heb dit bericht aangemeld en ik hoop dat je gebanned wordt. junkieXl ze heeft gelijk.wij zijn in marokko.nl en niet in holland.nl begrijp je wat ik bedoel junkie ,als jouw het niet bevalt ................ :kwaad: :kwaad:
Origineel gepost door karra005
junkieXl ze heeft gelijk.wij zijn in marokko.nl en niet in holland.nl begrijp je wat ik bedoel junkie ,als jouw het niet bevalt ................ :kwaad: :kwaad:
Marokko.nl
dinaatje
13-10-2002, 14:50
Allatief!!!!!!!!!!! Mijn god ik ging echt over mijn nek. Hoe kan iemand deze foto's zien en dan nog zeggen dat de Joden mensen zijn?!!!
Het zijn geen mensen, het zijn geen beesten, het zijn monsters zonder hart.
Moge Allah(swt)hen genadeloos straffen tot in de eeuwigheid, en de Palestijnen sbar geven.
dinaatje
Je kan het ze niet kwalijk nemen.
Nederland is een doorvoorhaven, en waait met alle winden mee.
Heeft geen duidelijke principes, is wat betreft de belangrijkheids graad van geld veel erger dan de v.s.
Maar wederom moet ik vermelden dat de intellegente duidelijk bewust van hun inteligentie zijnde Nederlanders een wel uitgesproken mening hebben over hetgeen er in Israel gebeurd, maar helaas zijn dat er niet veel.
En een aantal van deze intelligente mensen zijn joods van afkomst dus die gebruiken hun woorden om Israel te steunen.
Ik hoop dat de derde en laatste wereld oorlog nabij is.
Allah ou akbar.
ChebMami
13-10-2002, 18:17
sallaam
ik heb veel van die beelden gezien ech erg gewoon :huil:
maar waar ik HELEMAAL NIET tegen kan is
dat dat de usa en de andere voor israel is
en dat de palestijnen tetoristen zijn **** HUN die kanker lijers
het word tijd dat de zehma arabische landen er wat aan doen van plaats
muziek en films te maken.
alleen sadam hoesein geeft hun geld en wapens , er is zojuist bewezen dat hij 23000euro geeft aan de families die zelfmoord aanslagen doen
en DAT is de rede dat amerika zegt van IRAK HELP TERREUR
ik heb er geen woorden voor.............
Origineel gepost door nadia01
ik heb er geen woorden voor.............
Ik ook niet.
tatouzient
13-10-2002, 21:42
deze foto's zijn te erg voor woorden... heb er gewoon gn woorden voor... de pijn die die mensen moeten voelen is gewoon ni te omschrijven... zoveel jaren leven ze er in deze omstandigheden... wat doen wij? nix... wij openen onze mond wel, maar meer doen we ni... wanneer zouden er eens degelijke acties komen zoals een geldinzameling voor het palestijnse volk? een actie die bijvoorbeeld op de tv gesponsord kan worden zodat men massaal kan inzamelen??
ewa, ben gewoon sprakeloos... kheb deze foto's (en ook nog ergere) eens in mijn mailbox gekregen, ik zat gewoon te huilen... er waren veel ergere foto's bij, woullah was echt erg!! zeker die kinderen...
bisous
nadorgirl17
23-10-2002, 23:56
wyooo wolah ik heb echt gehuilt toen ik deze fotos zag.maar weet je wat ik nou niet snap toen met die gebeurtenis van 11 september kwam dat wel vaak op tv en werd er zelfs 3 minuten stilte gehouden zelfs op de wegen.terwijl dat nog nix is moet je dit is kijken man het is net of het normaal is in deze wereld wolah als het aan mij lag gooi ik een bom op die kankerr joden ze mogen van mij alemaal dood!!!!!
Corleone
24-10-2002, 00:00
als ik deze foto's zie moet ik gewoon een traantje laten
dit is niet normaal
het doet gewoon pijn in mijn hart
en ik kan alleen maar toekijken
maar weet wel dat allah ze helpt
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.