Bekijk originele versie : Wat betekent je Oma voor jouw. of ......
wat betekent je oma voor jouw?
of heb je die nooit leren kennen?
ik heb nu een oma in maroc, ik weet niet hoe me leven zou zijn geweest als zij hier in nederland zou wonen :confused:
:zwaai: :zwaai:.
sweet_nadoria
10-02-2004, 19:24
Mijn Oma ....
Allah ie raham de ouders van mijn vader, want die heb ik nooit leren kennen.
Allah ie raham de vader van mijn moeder, want die heb ik ook nooit leren kennen.
Mijn enigste oma die ik Alhamdoullah wel heb leren kennen betekent ongeloofelijk veel voor me !!
Ik ben zo blij dat ik wel de kans heb gekregen haar te leren kennen ..
Mijn oma betekent zo megasuperveel voor me dat er woorden en daden tekort zullen komen als ik het wil uitleggen ...
Mijn oma is zo een sterke vrouw ..
Ze heeft veel meegemaakt in haar leven maar ze heeft nooit de moed opgegeven ..
Altijd als we in Marokko zijn ben ik altijd de eerste 2 weken bij haar. Die zijn standaard gereserveerd voor haar. Dan slapen we samen op de kamer want dat vindt ze gezellig :)
Dan worden we samen wakker en gaan we samen bidden en samen ontbijten. Vervolgens na het ontbijt zitten we ff in de woonkamer en dan heeft ze altijd van die leuke verhalen die je gewoon niet wilt missen !!
Als je dan na een half om je heen kijkt zitten we met zn allen om haar heen te luisteren ..
Als ik me zo faking down voel dan is zij de enige aan wie ik alles kwijt kan.
Zij is de enige die mij hart een opgelucht gevoel kan geven ..
Ik zou niet weten wat ik zonder je moest mijn lieve oma ..
Ik mis je lieve handjes over mijn wangen ..
Ik mis je zachte handen door mijn haren als ik op je schoot lig ...
Ik mis je lieve koosnaampjes !!
Djazakek Yarabi fie Djannah mijn lieve oma !!!
Ameen ...
Liefs,
S. Nadoria
love_tinghir
10-02-2004, 22:19
Mijn Oma is de allerbeste oma.....
Miss_Wafae
10-02-2004, 23:30
Ik weet niet wat ik zonder mijn oma zou moeten..Meskina, de liefde die ik voor haar voel is onbeschrijfelijk..Ik zou echt niet weten wat ik zonder haar zou moeten..
_MaJesTeiT_
10-02-2004, 23:33
Origineel gepost door Miss_Wafae
Ik weet niet wat ik zonder mijn oma zou moeten..Meskina, de liefde die ik voor haar voel is onbeschrijfelijk..Ik zou echt niet weten wat ik zonder haar zou moeten..
Wees zuinig op je oma en wees blij, dat je er nog een hebt.
Heb haar lief, zodat je later kan zeggen, dat je er voor haar was,
wanneer ze je nodig heeft van tijd tot tijd...
Gegroet,
tatouzient
10-02-2004, 23:38
Origineel gepost door sweet_nadoria
Mijn Oma ....
Allah ie raham de ouders van mijn vader, want die heb ik nooit leren kennen.
Allah ie raham de vader van mijn moeder, want die heb ik ook nooit leren kennen.
Mijn enigste oma die ik Alhamdoullah wel heb leren kennen betekent ongeloofelijk veel voor me !!
Ik ben zo blij dat ik wel de kans heb gekregen haar te leren kennen ..
Mijn oma betekent zo megasuperveel voor me dat er woorden en daden tekort zullen komen als ik het wil uitleggen ...
Mijn oma is zo een sterke vrouw ..
Ze heeft veel meegemaakt in haar leven maar ze heeft nooit de moed opgegeven ..
Altijd als we in Marokko zijn ben ik altijd de eerste 2 weken bij haar. Die zijn standaard gereserveerd voor haar. Dan slapen we samen op de kamer want dat vindt ze gezellig :)
Dan worden we samen wakker en gaan we samen bidden en samen ontbijten. Vervolgens na het ontbijt zitten we ff in de woonkamer en dan heeft ze altijd van die leuke verhalen die je gewoon niet wilt missen !!
Als je dan na een half om je heen kijkt zitten we met zn allen om haar heen te luisteren ..
Als ik me zo faking down voel dan is zij de enige aan wie ik alles kwijt kan.
Zij is de enige die mij hart een opgelucht gevoel kan geven ..
Ik zou niet weten wat ik zonder je moest mijn lieve oma ..
Ik mis je lieve handjes over mijn wangen ..
Ik mis je zachte handen door mijn haren als ik op je schoot lig ...
Ik mis je lieve koosnaampjes !!
Djazakek Yarabi fie Djannah mijn lieve oma !!!
Ameen ...
Liefs,
S. Nadoria
je doet me aan mezelf denke :D
(kheb ook nog maar een grootmoeder over, :()
ik kijk er echt nr uit om haar deze zomer inshaAllah weer te zien, alleen al voor haar wil ik zekers nr maroc gaan!
kbel haar ook heel vaak op en zij kan me ff al de stress rondom mij doen vergete, tis echt ne schat!!
kmis haar :(
Tatou.
Frikouja
11-02-2004, 00:01
zo jullie maken me allemaal errug jaloers als ik zulke verhalen lees over jullie oma`s. ik heb mijn Oma` van beide kanten nooit gekend dus dat soort gevoelens ken ik niet. het enige wie ik had was mijn opa (lai rahmoe) van moeders kant. en dat was een schat van een man, maar die is alweer 8 jaar trug overleden...:tranen:
maar wees dus inderaad zuinig op de Oma`s die jullie hebben en geniet van de tijd met hen!!
sweet_nadoria
11-02-2004, 18:53
Origineel gepost door tatouzient
je doet me aan mezelf denke :D
(kheb ook nog maar een grootmoeder over, :()
ik kijk er echt nr uit om haar deze zomer inshaAllah weer te zien, alleen al voor haar wil ik zekers nr maroc gaan!
kbel haar ook heel vaak op en zij kan me ff al de stress rondom mij doen vergete, tis echt ne schat!!
kmis haar :(
Tatou.
:)
Hahahah wat leuk om dat te horen ...
I know how ya feel sweetheart !!
Insha Allah zie je der gauw, ik moet haar HELAAS missen dit jaar ... :(
Allah ie hawenkoem en thalla fieha ;)
Liefs,
S. Nadoria
MiffrouwLoubna
11-02-2004, 18:56
Mijn oma is gatar: ze doet chatten en smsen !!!!!!!!!!
Origineel gepost door MiffrouwLoubna
Mijn oma is gatar: ze doet chatten en smsen !!!!!!!!!!
:hihi:
Idjies_n_Assel
11-02-2004, 19:04
oma's zijn eigenlijk een soort 2 de moeder, alé zo denk ik er over
Ik had 2 oma's maar eentje is 6 jaar geleden gestorven( allahi ra3moe) , Ik dacht dat ik nooit over haar dood zou heen geraken, ik kon de eerste paar jaar zelfs niet over haar praten, ik kon de pijn die ik voelde niet aan, maar hamdoelllah nu denk ik terug met heel mooie herinneringen aan haar. Met mn enige oma die ik nu heb, heb ik ook een goede band, en ik ben echt heel erg blij dat ik haar nog heb.
Ik had natuurlijk het geluk dat ze allebei in mn buurt woonden :)
tatouzient
11-02-2004, 21:11
Origineel gepost door sweet_nadoria
:)
Hahahah wat leuk om dat te horen ...
I know how ya feel sweetheart !!
Insha Allah zie je der gauw, ik moet haar HELAAS missen dit jaar ... :(
Allah ie hawenkoem en thalla fieha ;)
Liefs,
S. Nadoria
inshaAllah da je haar volgende zomer zult zien!
Tatou. xxx
miss19oujdia
11-02-2004, 22:37
Ik zou jullie een ding zeggen wathallaaaaaaaa fihoum wallah echt waaar geniet van de dagen nu je ze nog hebt echt waaaaaaaaaaar ik heb mijn opa van de zomer kwijt geraaakt allah yerahmeh en nu zijn vrouw mijn omaaaaaaaa we hadden vandaaaag 40 dagen voor haaar gedaaaaan allah yerhamhoum yarab mijn opa en oma van mijN VADERS KANT HEB ZE NOOIT GEKEND ALLAH YERHAMHOUM WA YERHAM JAMEA ELMOUSLIMIEEEEEEN TEHALLLAW FIHOUM WALLLAH IK MISERGGGGGGGGGGGGGGGGGG OM ZE HENNA EN JEDDI TE NOEMEN MESKEN...........................lET NIET OP TYPE FOUTEN HEB HET BEETJE TE SNEL GEDAAAAAAAAAAN EN WIL HET OOK NIET NALEZEN ALLAH AYAEWENKOUM
sunshine08
12-02-2004, 11:30
Ik heb maar één oma en opa en die ziek ik een paar dagan in het jaar in marokko. Mijn opa en oma grappig en lief. Ze nemen het altijd voor me op en als we weggaan is het alsof ik de wereld achter me heb gelaten. Als ik mijn opa en oma zie huilen als we weggaan dan stort mijn wereld in en denk ik woonden ze maar bij ons in Nederland.
Maar jammer, zie ze niet vaak maar ben dol op ze en kan niet zonder ze!
soumaya_meftah
14-02-2004, 22:49
Ik zou zeggen: zorg goed voor jullie oma's en opa's.
ik heb zelf geen 1 meer :hui:
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.