Bekijk originele versie : At 5 Marokaanse Man ..........
HEBBEN JULLIE DAT OOK GEZIEN OP AT 5 OVER EEN MAROKAANS MAN HIJ IS NIER PATIENT EN HEEFT GEEN FAMILIE HIER, TERUG NAAR MAROKKO KAN NIET WANT HIJ MOET HIER DIALISEREN, MAAR ZIJN KOELKAST WAS KAPOT EN HIJ AT 8 DAGEN VAN HET OFFERVLEES DIE IEMAND HEM GAF VAN DE MOSKEE,
HETT DEED ME PIJN OM HEM ZO TE ZIEN HIJ KAN NIETS ZELF
IK HEB AT5 EEN MAILTJE GESTUURD EN WIL OP DIE MANIER EFFE UITZOEKEN HOE OF WAT OM TE HELPEN
WAT VINDEN JULLIE??EN WIE HEEFT HET OOK GEZIEN??.
sweet_nadoria
10-02-2004, 20:24
Ik heb het niet gezien :(
Allah ie hawenoe ...
Miss_Wafae
10-02-2004, 20:36
Ik heb het niet gezien maar ik vind jou echt :goedzo: Dat je zoiets voor die arme man doet..!
Moge Allah (swt) jou hiervoor belonen..
-X-
Niet gezien, maar erg zeg!
Ps: kan je je Caps uit doen voor de volgende keer je tekst is moeilijk te lezen.
ik heb het niet gezien , maar wat je doet is goed zo kunnen wij onze broeders ook een handje helpen want wie elkaar helpt woord beloond voor al omdat deze man ziek is ik hoop dat je veel mensen kan overtuigen en hem willen helpen groetjes
ik kom uit Limburg , heb geen at 5
DUs niks gezien. Maar zoals jij vertelde is inderdaad zielig die man
islamietje114
16-02-2004, 17:31
At 5? wat is dat? wajow ik loop achter!!
xxYustHananxx
16-02-2004, 18:05
Salaam ou alaykom warh'matoeAllah wabarakatoe
meid als je een emaltje terug krijgt wil je het aub dan hierop zetten
kwil ook graag helpen als het kan.
shoekran
:goedzo: van jou dat je het doet
moge allah jou daarvoor belonen inshaAllah
wa3alykom salaam warh'matuallah wabarakatoe
_MiSs_MaRYaM_
26-02-2004, 10:46
He lieve meid,
Ik heb het ook gezien... en mijn hart was werkelijk gebroken, ik heb gelijk naar AT5 gebeld en gevraagd of ze me terug konden bellen (je moet een bericht achter laten) omdat ik hem graag wilde helpen...
Helaas hebben ze me nooit teruggebeld, en ben dus benieuwd of jij wel een reactie hebt gehad??? Mocht je al wat weten zou je het dan alsjeblieft door willen geven, want ik kan em maar niet vergeten meskien.... Echt zielig....
Gelukkig heeft dat meisje (tolk van AT5) al haar vrienden en vriendinnen gebeld en hebben ze hem geholpen!!! El hamdoullilah, ze zeiden achteraf trouwens ook dat ze zijn koelkast hebben laten maken!!!
Wa- salaam...
missy_riffia
26-02-2004, 11:20
Heb het ook gezien. Mijn hart brak zowat in twee delen toen ik die arme man zag. Toen hij begon te huilen had ik het niet meer.
Ben blij dat de jongeren hem toen hebben geholpen met opruimen en zijn koelkast hebben gemaakt.
Thuiszorg zou zich moeten schamen. Achterlijke debielen, je kan een mens toch niet zo behandelen.
lailaelmou
26-02-2004, 15:40
Origineel gepost door sarafina
HEBBEN JULLIE DAT OOK GEZIEN OP AT 5 OVER EEN MAROKAANS MAN HIJ IS NIER PATIENT EN HEEFT GEEN FAMILIE HIER, TERUG NAAR MAROKKO KAN NIET WANT HIJ MOET HIER DIALISEREN, MAAR ZIJN KOELKAST WAS KAPOT EN HIJ AT 8 DAGEN VAN HET OFFERVLEES DIE IEMAND HEM GAF VAN DE MOSKEE,
HETT DEED ME PIJN OM HEM ZO TE ZIEN HIJ KAN NIETS ZELF
IK HEB AT5 EEN MAILTJE GESTUURD EN WIL OP DIE MANIER EFFE UITZOEKEN HOE OF WAT OM TE HELPEN
WAT VINDEN JULLIE??EN WIE HEEFT HET OOK GEZIEN??
Ik heb het ook gezien en ik was toen ook gebroken... Als je een mailtje terug krijgt zou ik het ook heel graag willen weten....
Dank je
Laila
TAFOUKT020
26-02-2004, 19:16
Salaam sarafina
ik heb het ook gezien, en het was echt heeeeeel erg zielig, Ik zou die man ook heel graag op wat voor manier dan ook willen helpen! als je iets van ze te horen krijgt zou je het mij dan ook willen laten weten..
shokran tafoukt020
Najmatje
04-03-2004, 12:37
ik heb et niej gezien jammer :( ,maar ik vind et egt goed wat je doet!!:goedzo:
:boogie:=Najmatje=:boogie:
Salaam,
Ik heb het ook niet gezien, maar echt zielig joh. Kan je het hierop zetten als je een email terug krijgt.
Sjoekran.
beslamma
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.