Bekijk originele versie : Een beetje serieus.....
madame_fafa
10-02-2004, 17:55
hey hey chikiesss, alles goed?
met mij wel hoor elhamdoelah........
Ik wil heel even reageren op dit forum :jammer: ... ik lees steeds maar weer dat de foto's niet goed zichtbaar zijn en dat de vorige site duidelijker was bla bla bla :maf: ....
Okey.. heel even voor de duidelijkheid..... www.babmarrakech.nl is geen online catalogus :boos: ... het is een site waar je een idee kan krijgen van de verschillende soorten design's, diensten en styls die de zaak verkoopt, verhuurt en verleend. :hoera: (KONDEN JULIE DAT SELF NIET VERSINNEN)
Je moet er dus niet vanuit gaan dat je via de site je jurk kan vinden...... het geeft de klant alleen maar een eerste indruk! Bevalt de styl je dan weet je in ieder geval zeker dat je niet voor niks een bezoekje brengt aan de zaak. :D
Afzender: "DIE LEKKERE KROESKOP"" :boogie: :boogie: (HIHIHIHIHIHIHIHIHIHIHIH)
BY THE WAY A TEBESHOEN :vingers: :vingers: :lekkerpuh
madame_fafa
10-02-2004, 17:59
jah sorry moest eigenlijk ergens anders komen te staan..... beetje verkeerd gegaan:P
bye byeeeeeee
C_OUJDIA
10-02-2004, 18:05
Met mij gaat het alhamdoulilah ook prima:D
Wat kan ik je zeggen.Wind je niet zo op.Meningen kunnen verschillen dat is geen probleem.Als de 1 de site mooier vindt dan de ander wil het niet zeggen dat het slecht is.
Persoonlijk vond ik de vorige babmarrakech leuker dan de huidige maar dat betekent niet meteen dat het niet goed neergezet is.
Wat nu meer opvalt is dat er meer oog naar de modellen is gegaan dan naar de collectie van babmarrakech.Dat is wel jammer.
Het hoeft niet meteen een "online catalogus" te worden,maar iets meer dan alleen een stukje stof moet wel kunnen vind je ook niet?
madame_fafa
10-02-2004, 18:12
heyhey meisje...
fftjes een reactie.. ... als je er verstand van hebt dan weet je dat er meer te zien is dan alleen de stof... je ziet bijvoorbeeld ook de manier waarop iets is gemaakt en een gedeelte van het ontwerp.... en zelfs al zou je alleen een stukje stof zien... dan kan dat in veel gevallen al heel veel zeggen over de zaak.. het zijn namelijk exclusieve stoffen die niet zomaar iedereen kan krijgen....;)
En me opwinden over de verschillende meningen was ook zeker niet mijn doel.... Het was meer aardig bedoelt tegenover die mensen die niet weten hoe een profesionele site in elkaar wordt gezet en wat t doel is van zo'n site.....
OKEYY CHIKIEE bye byeee
C_OUJDIA
10-02-2004, 18:29
Zelf heb ik de collectie van babmarakech zien hangen.
Het waren zeer mooie jurken en jallaba's die er hingen.Door de jaren heb heb je de zaak echt zien ontplooien van beter naar best.
Maar jammer genoeg is dat niet allemaal goed terug te zien op de site.Terwijl dat er wel is.
Het mag wel moderne en up to date zijn maar niet helemaal wat ik had gehoopt dat het zou zijn.
MiffrouwLoubna
10-02-2004, 19:18
ik krijg alleen de begin pagina en muziek, verder gaan lukt niet???
madame_fafa
10-02-2004, 19:29
jahwel mv loubna.... benden krijg je de optie menu..... daarnaast kan je kiezen uit verschillende opties... probeer dat eens
MiffrouwLoubna
10-02-2004, 19:44
dankjewel... ja is gelukt.. ze hebben er een leuke site van gemaakt!!!
madame_fafa
10-02-2004, 19:46
geen dank meisieee(K)
madame_fafa
10-02-2004, 20:56
heyhey kanjer, eindelijk iemand die een beetje verstand heeft van reclame.........
you go girlllllllllllllllll
hey lala fafa je doet je tante op een hobbel paard
ik vind de site gruuuwlijk echt bab marrakechen jong en fris laat ze vooral zo doorgaan (hoofddoekje af) voor ze
en nog even iets over de negeffa: sara was mijn negeffa ook ik vind haar in een woord geweldig als ik weer zou moeten trouwen nam ik haar weer(als)en de modellen erg profffffffffffffff.laat jullie nix wijsmaken!!!!!!!!!!!!!!! xxxxjes lina
madame_fafa
11-02-2004, 11:35
Dankjewel schatje.......... :zwaai:
madame_fafa
11-02-2004, 11:50
heyhey meiden....
heel erg bedankt voor de possitiefe reacties... Ik ben echt blij dat er nog een paar mensen zijn die met andere ogen naar de site en alles eromheen kijken...
hclady heel erg bedankt voor je complimentjessssss....shoukran(K) en Lina ik ben heel erg blij dat je tevreden was met het eindresultaat van negaffa sara*(had ook niet anders verwacht van haar;)).... elhamdoelah!
nou chikiessssss tot snelll
bye byee
Beni_Bouyachie17
11-02-2004, 12:57
Ja maar vind wel dat je promotie via die site wel een beetje style moet hebben ..
Onduidelijke foto's die schot en scheef staan , voorziet in mijn ogen niet van style .. Maar zoals hc al zei , des te meer reden om langs te komen joh toch? .. :D
Suc6 verder meid ik kom persoonlijk zeker weten eens langs insah allah.
Keep up jour work :goedzo:
madame_fafa
11-02-2004, 13:06
Lieve schat......
Even voor de duidelijkheid..... die foto's staan niet schot's en scheef... MAAR DIE ZIJN PROFFESIONEEL!.. DAT BETEKEND DAT ZE DOOR EEN PROFESIONAL WORDEN GESCHOTEN ....>IEMAND DIE ER VERSTAND VAN HEEFT :D :D
EN DAT GEEFT DUS WEL AAN DAT HET EEN SITE IS MET STYLE....
BYE BYEE
EN PS TUURLIJK IS HET HANDIG OM EEN KEER LANGS TE KOMEN DAN BEGRIJP JE WEL WAT ER BEDOELT WORDT;)
KUSSSJEE
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.