Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Ik begin a.s Zaterdag met hardlopen, ik ben van plan binnen 3 maanden de 50 kilo

anti-onrecht
01-10-2008, 21:19

te bereiken, inshallah! Hebben mensen nog meer tips, over eetgewoontes etc. Ik ben in het verleden door hardlopen en een beetje verhongeren heel veel kilo' s kwijtgeraakt, ik wil het dit keer wat gezonder aanpakken, door niet te verhongeren, wel te eten, maar alleen gezond. Dit is wat ik van plan te gaan veranderen aan mijn eetgewoonte: 8.00 ontbijt: 2 sneetjes broodje kaas óf broodje pindakaas en een glas melk óf thee. 12.00 lunch: 1 sneetje broodje kaas en 1 stuk fruit (liefst banaan), een fruityoghurt of fruitdanoontje. 16.00 2de lunch: soep of salade of allebei. avondeten: alles wat de pot schaft, maar niet teveel, een niet meer dan 10 18.00 scheppen ter grootte van een normale lepel. Verder zal ik alles wat zoetigheid/zoutigheid/olie/vet bevat proberen te vermijden. Wat vinden jullie hiervan? Kan ik iets veranderen om voor een beter resultaat te zorgen?

jussra
01-10-2008, 21:43
Ik wens je veeeeeeeeeeeeel succes meid. Ik doe zelf aan hardlopen en door hardlopen ga je zich zelf ook heeeeeeeerlijk voelen..drink goed, eet gezond en de kilo's zullen snel d'r af vliegen;)

anti-onrecht
01-10-2008, 21:56
Ik wens je veeeeeeeeeeeeel succes meid. Ik doe zelf aan hardlopen en door hardlopen ga je zich zelf ook heeeeeeeerlijk voelen..drink goed, eet gezond en de kilo's zullen snel d'r af vliegen;) Ja vorig jaar was ik nog heel goed bezig een tijdje, bijna dagelijks gehardloopt. Maar nu heb ik echt maanden niet gehardloopt.. vrees dat mijn conditie heel erg achteruit is gegaan. Ben ook inmiddels aangekomen. Weeg nu tussen de 61/63.. mijn weegschaal is kapot:moe: Maar ik moet en zal 50 wegen. inshallah.

zano
01-10-2008, 22:37
Ikhoop dat het je lukt , veel succes ik wil ook wel hardlopen ga ik voortaan doen komt goed..

zano
15-10-2008, 17:19

En al paar kilootjes kwijt?

amsterdamgirl
15-10-2008, 17:25
te bereiken, inshallah! Hebben mensen nog meer tips, over eetgewoontes etc. Ik ben in het verleden door hardlopen en een beetje verhongeren heel veel kilo' s kwijtgeraakt, ik wil het dit keer wat gezonder aanpakken, door niet te verhongeren, wel te eten, maar alleen gezond. Dit is wat ik van plan te gaan veranderen aan mijn eetgewoonte: 8.00 ontbijt: 2 sneetjes broodje kaas óf broodje pindakaas en een glas melk óf thee. 12.00 lunch: 1 sneetje broodje kaas en 1 stuk fruit (liefst banaan), een fruityoghurt of fruitdanoontje. 16.00 2de lunch: soep of salade of allebei. avondeten: alles wat de pot schaft, maar niet teveel, een niet meer dan 10 18.00 scheppen ter grootte van een normale lepel. Verder zal ik alles wat zoetigheid/zoutigheid/olie/vet bevat proberen te vermijden. Wat vinden jullie hiervan? Kan ik iets veranderen om voor een beter resultaat te zorgen? Is 50 kilo niet een beetje te dun???:confused: En hoe hou je dat vol, het komt er makkelijker weer aan als je te veel in 1 keer verliest. Hangt natuurlijk af van je lengte, maar dit vind ik echt te licht, ik wil het proberen naar de 55 kilo.

satijntjuh
15-10-2008, 20:08
zo dun 50 kilo ... alleen als je 1.40 bent ofzo dan kan het