Bekijk originele versie : Workshops in de Marokkaanse keuken
Pagina's :
[
1]
2
3
4
5
6
7
8
9
De eerst volgende workshops gaan op 21 november van start, dus meldt je gauw aan!!!
De meeste meiden nemen niet meer de tijd om in de keuken te staan om te zien hoe moeder het eten klaar maakt, of als ze thuis komen staat het al klaar dus de gelegenheid is er meestal niet om het te leren. Hier kun je wat aan veranderen binnen een paar weken. Tijdens twee bijeenkomsten zul je allerlei Marokkaanse gerechten op een makkelijke manier leren maken.
Dus wil je net iets meer dan een eitje bakken of frietjes frituren, dan is dit de mogelijkheid om voortaan allerlei lekkere gerechten op tafel te presenteren. Denk maar aan een vleesschotel voor als je bezoek gaat krijgen, of bestila met vis, pizza’s, couscous en noem maar op. Dus meldt je snel aan, er is plaats voor een beperkt aantal deelnemers (overigens alleen maar dames )
http://www.aladinoaladino.com/images/tavola_zoom2.jpg
De workshops gaan weer op 21 november van start.
Deze vinden plaats op drie zondagen achter elkaar van 12:00 uur t/m 15:00 in Amsterdam. Kun je niet, geen punt! Hierna starten er direct weer nieuwe workshops
Heb je interesse bel dan naar dit nummer: 020-7728081 en anders 06-42176999 of mail naar bbtissam@hotmail.com of laat een pm'tje achter
Kijk nu ook op mijn website www.maghrebkeuken .nl
Helaas is het waar de meeste meiden kunnen niet koken en dacht geld niet alleen voor de marokaanse meiden. Ik zelf ben gek op koken, vind het alleen jammer dat door dat ik 40 uur in de week werk er erg weinig tijd voor over blijft. Ik heb ook eindelijk een goed marokaans kookboek in het nederlands. (had er eentje in het frans)
RealFaiza
10-02-2004, 17:43
zow zow ik ga me tante daar naar toe sture ze gaaat bijna trouwen en kan niej egt goed koken :) thanks beslama
manalltje
10-02-2004, 19:29
Origineel gepost door Arbia
De meeste meiden nemen niet meer de tijd om in de keuken te staan om te zien hoe moeder het eten klaar maakt, of als ze thuis komen staat het al klaar dus de gelegenheid is er meestal niet om het te leren. Hier kun je wat aan veranderen binnen een paar weken. Tijdens drie bijeenkomsten zul je allerlei Marokkaanse gerechten op een makkelijke manier leren maken.
Dus wil je net iets meer dan een eitje bakken of frietjes frituren, dan is dit de mogelijkheid om voortaan allerlei lekkere gerechten op tafel te presenteren. Denk maar aan een vleesschotel voor als je bezoek gaat krijgen, of bestila met vis, pizza’s, couscous en noem maar op. Dus meldt je snel aan, er is plaats voor een beperkt aantal deelnemers (overigens alleen maar dames )
http://www.aladinoaladino.com/images/tavola_zoom2.jpg
De workshops zullen op 22 februari van start gaan.
Deze vinden plaats op drie zondagen achter elkaar van 12:00 uur t/m 15:00 in Amsterdam. Kun je niet, geen punt! Hierna starten er direct weer nieuwe workshops
Heb je interesse bel dan naar dit nummer: 020-7728081 en anders 06-42176999
waar in amsterdam wordt het gehouden
Sabra1976
10-02-2004, 20:38
Ik zou het wel interessant vinden om deze workshop bij te wonen. Helaas is Amsterdam te ver weg voor mij.
Maar het is een goede initiatief!!
Salaam dames, Iedereen is welkom:)
Het is in Amsterdam West voor details neem contact op.
Sabra thnx meid:)
Ahlaan Arbia,
Het is zeker een goede iedee ...en wordt ensallah een succes, ik heb vanuit je handen gegeten en vond het altijd meer dan lekker,..
beslama
Classy.Lady
13-02-2004, 19:45
:goedzo: !!
Wees er snel bij meiden!! (Bericht #)
Dames er zijn nog maar een paar plaatsen over voor deze workshop dus wil je nu nog mee doen dan moet je er snel bij zijn!!! Anders wordt het wachten tot over drie weken.....
Tot gauw
Classy.Lady
18-02-2004, 01:08
Ik heb je een pm gestuurd, maar heb nog niks ontvangen..?
:confused:
Dames.....
De nieuwe workshops gaan op 14 maart maart beginnen dus meldt je weer gauw aan voor je het weet moet je weer drie weken wachten!!!
Tot gauw
Een heel goed initiatief. Alle Marokkaanse meiden zouden zo'n cursus moeten volgen. Tegenwoordig kunnen de Marokkaanse mannen beter dan de vrouwen koken :ego:
Origineel gepost door Najib26
Een heel goed initiatief. Alle Marokkaanse meiden zouden zo'n cursus moeten volgen. Tegenwoordig kunnen de Marokkaanse mannen beter dan de vrouwen koken :ego:
Whuhwuhwuhuwhahahahahahahahahahahahaaaaaaaaaaaa
Najib 26 Misschien wilt jou droomvrouw ook wel zo een cursus volgen??
Neem contact met haar op
Pagina's :
[
1]
2
3
4
5
6
7
8
9
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.