Bekijk originele versie : Marokkaanse JOngeren In de steden Zoals GOUDA, DH, Utrecht..Zelfde?
GaStVrOuW_NadYa
10-02-2004, 13:26
Anna wonend geboren getogen in deze rotstad amsterdam.... tis hier best druk maar ja tis de hoofdstad.............
De marokkaanse jongemanen worden hier opgemerkt door andere jongemeiden als, de players, gekke etc etc......
Ik ben vorige week voor het eerst in Utrecht geweest met een famililid en een vriendin.... wilde even kijken hoe het daar was...
HEt leek precies op amsterdam OOSt...... de jongemannen die ik daar gezien heb, vele hadden best lang haar :confused: maar niet al te gek.. Woorden hier en daar maar niks bijzonders...
Onze volgende stop, word Gouda.. even kijken hoe het daar wel niet gaat, heb van 1 jongeman gehoord dat ze daar gek zijn, maar heb daar famili wonen enja nooit wat gehoord.... Dus ik ga dat uittesten....
Wat ik wilde zeggen/vragen....
In hoeverre heeft een woonplek (gouda, denH, adam) invloed op een marokkaanse jongeman? Invloed in zijn gedragingen....etc etc??
Ma3a salama
GaStVrOuW_NadYa
10-02-2004, 13:40
Origineel gepost door durex
tz
3la kemertek.....
safe hzektie, yallah zied m3a triekkek el hezak lagor :o
GaStVrOuW_NadYa
10-02-2004, 13:48
ts
Dat je de S niet kan uitspreken door je Grote Spleettand en zo TS moet zeggen... is niet mijn schuld, hier tikken we nog steeds met een S :o
Yallah Ba3ad, Voordat ik je ass ga onthullen
GaStVrOuW_NadYa
10-02-2004, 13:50
Origineel gepost door marbello
3la kemertek.....
safe hzektie, yallah zied m3a triekkek el hezak lagor
hahahhaa go GIRLY whhawhhwahhwhhwhhwaaaaaaaaaaaa
Li gasso je hdar haydek oulla je 3mel shiehaza, je mshie le mirhad....
IK hoef het niet te lezen....
En durex zied.. ik weet wie je bent dus kom niet hier undercover spelen...... ;)
MissJamila
10-02-2004, 14:27
Hahhahhahahahhahah walllah jullie zijn erG!!!!!!!!!!!!!!!!!Marokkannen onder elkaar toch!!!!Hahhahahhahah
ik ben die dreigementen zat nadieaya :kwaad:
pm nu !
wie ben ik !
grr r :kwaad:
:D
GaStVrOuW_NadYa
10-02-2004, 15:30
ik ben die dreigementen zat nadieaya :kwaad:
pm nu !
wie ben ik !
grr r :kwaad:
:D
Wa Goeja, "Durex" safe topic verpest :D OWh ben je mijn dreigementen zat, aah joh ik heb ton dreigementen vandaag gestrooid :)
Je was altijd 1 van mijn favorieten ;)
MaseratI
10-02-2004, 17:18
Gouda is goed :D
GaStVrOuW_NadYa
10-02-2004, 17:26
Origineel gepost door MaseratI
Gouda is goed :D
Iedereen en gouda :o wat ga ik daar vinden :maf:
MaseratI
10-02-2004, 17:38
Origineel gepost door GaStVrOuW_NadYa
Iedereen en gouda :o wat ga ik daar vinden :maf:
:stout:
Jeblia_Tetouania
11-02-2004, 10:17
Ik heb familie wonen in Gouda, en verhalen die ik heb gehoord, bij sommige marokkaanse jongens in Gouda zit er een steekje los!
Utrecht same thing there!
Het gaat eigelijk niet zozeer om de stad waar degene woont, het gaat om de persoon zelf en om wat voor vrienden hij/zij heeft, hier waar ik woon is klein, maar bij deze marokkaanse jongens zit net zo een steekje los als bij sommige marokkaanse jongens in Gouda!
Zoals je weet zijn sommige marokkanen goed in "iedereen over 1 kam scheren", dus als 1 jongen uit Amsterdam player is zijn ze het gelijk allemaal!
Ciao:wijs:
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.