Bekijk originele versie : Degene met een eigen bedrijf...
Gypsymeid
01-10-2008, 14:44
Deel met ons je diepste punt, dat je echt dacht SHIIIIT wat nu?!
En deel met ons je hoogte punt, misschien omdat je een grote klant hebt binnen gehaald of wat dan ook.
Verder hoeven we niks over je bedrijf te weten, gewoon nieuwsgierig naar de ups and downs:)
Che_Guevera
01-10-2008, 14:46
Aanslag van de belastingdienst twv een cijfer met vijf nullen...
Gypsymeid
01-10-2008, 14:49
Auch!! Maar het is goed gekomen hoop ik?
En je hoogtepunt?
Che_Guevera
01-10-2008, 14:56
Auch!! Maar het is goed gekomen hoop ik?
En je hoogtepunt?
Dat ik nu werkloos ben en een bedrag boven 1 met 3 nullen erachter maandelijks ontvang :D komende jaar op ze minst
Gypsymeid
01-10-2008, 14:57
Dat ik nu werkloos ben en een bedrag boven 1 met 3 nullen erachter maandelijks ontvang :D komende jaar op ze minst
Maar de belastingdienst had een fout gemaakt ten kostte van je bedrijf of hoe moet ik dit zien?
Che_Guevera
01-10-2008, 15:01
Maar de belastingdienst had een fout gemaakt ten kostte van je bedrijf of hoe moet ik dit zien?
hahah neej
kreeg verkeerde aanslag van de belastingdienst bedrag klopte niet moest bijna ruim 10 keer minder zijn...
Maar de zakenmensen onder ons weten dat als de belastingdienst een fout maakt..
jij als entrepeneur of ondernemer moet bewijzen dat het niet zo is...
daar ben ik dus destijds bijna een jaar mee bezig geweest..
Daarna bedrijf uitgestapt.. was niets meer aan
Gypsymeid
01-10-2008, 15:04
hahah neej
kreeg verkeerde aanslag van de belastingdienst bedrag klopte niet moest bijna ruim 10 keer minder zijn...
Maar de zakenmensen onder ons weten dat als de belastingdienst een fout maakt..
jij als entrepeneur of ondernemer moet bewijzen dat het niet zo is...
daar ben ik dus destijds bijna een jaar mee bezig geweest..
Daarna bedrijf uitgestapt.. was niets meer aan
Beste vriend van mijn pa heeft nu nog na 2 jaar dit gezeik. Mooie koophuis heeft hij moeten verkopen en nu huurt hij particulier. Zijn bedrijf heeft ie gelukkig nog en volgens mij begint het nu allemaal weer wat beter te worden. Maarja toch veel verloren door een fout van hun.
Che_Guevera
01-10-2008, 15:07
Beste vriend van mijn pa heeft nu nog na 2 jaar dit gezeik. Mooie koophuis heeft hij moeten verkopen en nu huurt hij particulier. Zijn bedrijf heeft ie gelukkig nog en volgens mij begint het nu allemaal weer wat beter te worden. Maarja toch veel verloren door een fout van hun.
ja voor mij was de fun er vanaf.. en vanaf dat moment leek het alsof ze constant mij aanschreven om te betalen ondanks dat ik had bewezen dat ik niet het bedrag heb weten te genereren die zij stelden.. volgens hun berekeningen
Gypsymeid
01-10-2008, 15:08
ja voor mij was de fun er vanaf.. en vanaf dat moment leek het alsof ze constant mij aanschreven om te betalen ondanks dat ik had bewezen dat ik niet het bedrag heb weten te genereren die zij stelden.. volgens hun berekeningen
Maar je had toch wel een boekhouder in armen genomen?
Wel rot joh, en nu?
Che_Guevera
01-10-2008, 15:11
Maar je had toch wel een boekhouder in armen genomen?
Wel rot joh, en nu?
Jawel, maar de belastingdienst doet in sommige gevallen een schatting en ze hadden verkeerd geschat laat ik zo maar zeggen. Dat doen ze op basis van gegevens ide ze ontvangen of zelf opvragen snap je...
ja en nu...
Nu werk ik tijdelijk niet (sabatical leave)
ga over half jaar weer aan het werk voor hoe ironisch het ook is de belastingdienst waarschijnlijk
Gypsymeid
01-10-2008, 15:16
Jawel, maar de belastingdienst doet in sommige gevallen een schatting en ze hadden verkeerd geschat laat ik zo maar zeggen. Dat doen ze op basis van gegevens ide ze ontvangen of zelf opvragen snap je...
ja en nu...
Nu werk ik tijdelijk niet (sabatical leave)
ga over half jaar weer aan het werk voor hoe ironisch het ook is de belastingdienst waarschijnlijk
Ah okee, succes.
Gypsymeid
02-10-2008, 10:42
Verder niemand hier?? Valt me tegen:)
een groot bedrijf die ik als klant had en die plotsklap failliet ging,na 2jaar
samen gewerkt te hebben
jammer voor mij ik kreeg nog 145duizend euro van hun
daaaaaaag geeeeeeld
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.