Bekijk originele versie : mijn ex
Ik heb jarenlang een relatie gehad met een meid en haar heb ik ook tenhuwelijk gevraagd. echter is het huwelijk niet doorgegaan en ten tijde van dit had ik het er erg moeilijk mee en was ik er best kapot van.
Op een gegeven moment accepteer je dit en pak je de draad weer op van je dagelijkse leven.
Maanden later ben ik een meid tegengekomen en tussen ons klikte het meteen, er was een chemie, waarvan ik dacht die nooit meer te voelen. Deze dam eheeft me enorm geholpen en is mijn steun en toeverlaat geweest in een moeilijke tijd. Ook heeft ze enorm veel geduld gehad met me en nog steeds vraag ik me af waarom ik haar verdien.
Toen ik deze dame namelijk tegenkwam, nam mijn ex weer contact met me op. dat ze me terug wilde (zij was niet op de hoogte van de nieuwe meid in mijn leven). Dit zet je natuurlijk weer aan het twijfelen. Ik heb immers van die meid gehouden en og steeds houd ik van haar, maar ze heeft me enorm veel pijn gedaan en door de nieuwe meid die ik ben tegengekomen zag ik in dat mijn ex helemaal niet de ware was voor me en heel veel negatieve dingen van haar kwamen aan het licht en de nieuwe meid die ik heb ontmoet bezit zoveel meer betere en mooiere eigenschappen dan mijn ex en met haar kan ik over alle spraten, bij haar voel ik m eop mijn gemak, zij is mijn meid.
Nog steeds probeert mijn ex contact te zoeken met me en ik heb het gevoel dat ze me heel graag terug wil.
Ik durf niet tegen haar te zeggen dat ze geen contact meer moet opzoeken met me.
Mijn meid is er van op de hoogte, behalve dat ze keer op keer contact probeert te zoeken. Ik wil haar die pijn niet aandoen..
Als je denkt dat je ex de ware is ga er dan voor anders vertel haar de waarheid en dat je een ander hebt
Vertel je ex dat ze je met rust moet laten, echt waar... eerder kom je er niet van af. Vertel over je vriendin...
jouw ex blijft wel volhouden, ik herken mijzelf in haar. als mijn mannetje nu mij zou verlaten of er zou door een of andere reden er een einde aan komen, ik zou het blijven proberen. liever een dwaas die moed heeft dat dat ik mijn mannetje ooit opgeef!;) maar het beste is het haar gewoon te vertellen aangezien jij je keuze al gemaakt heb door die andere te kiezen. ook dat zou ik aan haar vertellen als ik jou was, maar het is natuurlijk aan jou zelf. je zou haar daar misschien wel veel verdriet en pijn mee doen maar dat is ook voor haar het punt haar leven weer op te pakken zonder jou. ieder geval ik hoop dat je eruit komt! veel geluk en sterkte in de toekomst!
groetjes, damelza!
je moet tegen haar zeggen dat ze moet kappen, omdat je een vriendin hebt en heel gelukkig bent met haar!!! Als ze merkt dat ze geen kans meer bij je maakt, stopt er van zelf wel mee...
suc6 in ieder geval
Origineel gepost door nestaboy
Nee nee, jij heb tmijn verhaal niet goed begrepen.
Mijn ex is niet de ware. De ware heb ik nu pas gevonden en dat is mijn huidighe vriendin. alleen probeert mijn ex op allerlei slinkse wijze toenadering tot mij te zoeken en dat wil ik niet en ik durf haar ook niet te zeggen dat ze mij met rust moet laten
Vertel je ex in ieder geval de waarheid. Je hebt de ware ontmoet en dat ze je met rust moet laten
Lady_moi
10-02-2004, 22:00
Ik Zou Naar De Toekomst Kijken En Et Verleden Achterwege Laten..:zwaai:
maghrebgirl20
11-02-2004, 01:46
luister je vriendin is je ware.... ik zou het contact met haar verbreken. want het zet je toch weer aan het denken, maar ze heef tje ook pijn gedaan. en bovendien is het niet rechtvaardig tegen je vriendin
Je ex heeft al een kans gehad, als het haar fout was waardoor het niet goed ging wat jullie samen hadden, dan moet je je laatste vrouw een kans geven, want zij was er voor je in die moeilijke tijden. En wat betreft je ex.. gekwetst zal ze zeker worden, maar vergeet niet dat jij ook gekwetst werd en je kwam er wel overheen door je nieuwe vrouw. Je ex zal ook iemand tegenkomen die haar zal helpen om over jou heen te komen. Dus wees gewoon eerlijk!
Screech_Bep
14-02-2004, 21:48
Nestaboy man je bent echt dom, als je terug gaat naar je EX. Een misstap van de hoogste orde. Als eenmaal een relatie misloopt, en je leert een beter iemand kennen...keer dat nooit terug. Straks heb je noch dit, noch dat.
Jongen zet die misstap niet, je krijgt er spijt van...neem het maar van mij aan
sweet_nadoria
14-02-2004, 22:03
Aaaah :(
Ik heb een tip voor jou ...
Je moet een tijdje alles vergeten.
Even alles opzij zetten en laat je hersens op vakantie gaan.
Vraag het dit keer aan iets wat nooit tegen je zal liegen ...
Vraag aan je hart wat je moet doen ...
Succes en Allah ie hawen
Moge al het geluk je tegemoet komen !!
Liefs,
S. Nadoria
NoMore_DRAMA
18-02-2004, 15:31
Ga door met je leven en maak je ex gewoon duidelijk dat het gewoon echt over is!
wens je nog het beste met je leven :zwaai:
luister,
vraag jezelf aan waarom die meid niet met je wilde trouwen. Er kunnen verschillende dingen aan de hand zijn. Maar als jij je op je gemak voelt en jezelf kan blijven bij de 'nieuwe' meid dan denk ik echter dat zij de ware voor je is. Vooral als ze heeft geholpen in de moeilijke tijden. Ze wilt dus alleen het goede voor je!!!
Je moet zelf het besluit nemen!!!
wayooooooooooooh meskien heb medelijden met je
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.