Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Contact met je EX

Tamoedje
09-02-2004, 15:46

ik heb een probleem. Ik heb een jaartje geleden een relatie gehad met een jongen, maar toen we uit elkaar gingen haatte ik hem. Het was echt een klootzak. Maar nu ben ik getrouwd en kom ik hem af en toe nog tegen. Ik probeer hem dan te negeren, maar hij kom taltijd naar me toe, zegt gedag en vraagt hoe het gaat. Ik doe dan heel kortaf, en wil eigenlijk niet met hem praten. Ik heb ook tegen hem gezegd dat ik getrouwd ben, maar hij vind dat geen reden om me niet meer aan te spreken. maar nu ben ik bang dat hij me ook aan zal spreken als ik met mijn man ben, zo is hij wel en dan heb ik pas echt een probleem. daarom vraag ik mij af of er meer meiden zijn die hun ex tegen komen??? Praat je tegen hem/praat hij tegen je??

3afrieta
09-02-2004, 15:51
WAAROM HEB JE EEN PROBLEEM BEN JE NIET EERLIJK GEWEEST TEGEN JE MAN EN WAAROM ZOU JE NIET TEGEN HEM PRATEN EN ALS JE ECHT NIET WILT DAT HIJ MET JE PRAAT MOET JE HET GEWOON TEGEN HEM ZEGGEN VAN LUISTER MIJN MAN VINDT HET NIET LEUK ALS IK MET JE PRAAT DUS DE VOLGENDE KEER PRAAT NIET TEGEN MIJ MAAR IK VIND DAT ZELF WEL LAF

Nadia001
09-02-2004, 15:57
Ik weet hoe je je voelt. ALs getrouwde vrouw moet je zeker niet met andere mannen gaan spreken. Of je man daar nu tollerant in is of niet. Uit respect doe je het gewoon niet. Dus volgende keer zeg je het gewoon tegen je ex... Ik ben verloofd en ik spreek ook niet meer met vrienden of men ex uit respect voor men man.

Tamoedje
09-02-2004, 15:59
Mijn man weet het wel, dus dat is niet zozeer het probleem. Maar mijn man en ik hebben voor het trouwen afgesproken al het contact met exen enzo te verbreken. Ik ken zijn ex en als we haar tegenkomen dan zeggen ze elkaar geen gedag (vroeger wel). Maar ik heb best een vreemd karakter. Ik wil niet tegen mijn ex praten, maar ik durf het ook niet tegen hem te zeggen omdat ik weet dat hij nog steeds van mij houd (maar ik niet van hem) en ik het zielig voor hem vind of het zo tegen hem te zeggen,. Ik weet dat het hem pijn zou doen als ik tegen hem zou zeggen dat ik niet meer met hem wil praten. Ik kan gewoon niet hard zijn. Maar als mijn man zou weten dat mijn ex tegen me praat, dan zou hij hem echt wat aan gaan doen, want mijn man weet hoe ik ben. hij weet dat ik niet tegen hem wil praten, maar dat ik nisk tegen hem durf te zeggen.

Johanna
10-02-2004, 12:42

Gelukkig kom ik mijn ex nooit tegen en als ik dat wel zou doen zal ik hem negeren.

sunshine08
10-02-2004, 12:50
hahaha, schandalig man, ik zou me schamen? Maar een vraagje: mag je wel gewoon jongens groeten die je kent van vroeger of dat ook niet? Ik haat mensen die trouwen en die dan opeens niemand meer kennen Vind ik raar!

Tamoedje
10-02-2004, 12:52
Ja, maar soms is negeren niet genoeg. Hij weet dat ik niet met hem wil praten, maar omdat hij nog steeds van me houd geeft hij niet op. Hij probeert alsnog met me te praten en ondanks dat ik hem vreselijk haat om wat hij mij heeft aangedaan, kan ikhem niet negeren omdat ik weet dat dat hem pijn doet

Tamoedje
10-02-2004, 12:58
Origineel gepost door sunshine08 hahaha, schandalig man, ik zou me schamen? Maar een vraagje: mag je wel gewoon jongens groeten die je kent van vroeger of dat ook niet? Ik haat mensen die trouwen en die dan opeens niemand meer kennen Vind ik raar! Dat hangt af van het contact dat je met die persoon had. Zoals mijn exen daar praat ik niet meer tegen, maar jongens van school of werk waar ik nooit wat mee heb gehad, dat is niet erg. Maar hangt er ook vanaf hoe mijn man is, Kijk, mijn man groet niemand meer, ook geen meisjes die hij van school kende, dus is het wel lullig als ik dat wel blijf doen. Maar in mijn omgeving begrijpt iedereen dat wel

sunshine08
10-02-2004, 13:00
Maar waarom groet hij niemand meer, en als hij of jij bijvoorbeeld collega's van werk tegen komt moet je ze ook vollop negeren? Ik vind dat groeten wel moet kunnen omdat ik daar niets achter zou zoeken.

Tamoedje
10-02-2004, 13:02
Nee kijk het is zo. Als we samen lopen en hij komt een collega tegen dan groet hij gewoon, niet uitgebreid natuurlijk maar gewoon kort groeten. Maar als hij een meisje tegenkomt van vroeger, dan niet. Dat is iets wat hij zelf heeft besloten, Ik zou er niks achter zoeken als hij een oud klasgenootje zou groeten, maar hij vind dat dat niet hoort

sunshine08
10-02-2004, 13:10
Oh oke, ja dan mag jij dat zeker ook niet. Want ja hahah jongens doen niets voor niets!