Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : de EX van je vriendin ....kan dat..?

Pagina's : [1] 2

Someya5
09-02-2004, 15:26

Hey peeps... ik wil heel graag advies van jullie over het volgende... mijn vriendin heeft 2 jaar een relatie gehad met zo'n jongen in die twee jaar sprak ze vaak met af en soms nam ze me mee..soms als ik met hun mee ging merkte ik al dat hij soms raar deed en hij knipoogde ook vaak naar me maar ik zag het puur vriendschappelijke....hij zei ook altijd wat zie je er leuk uit...maar op een andere manier dan dat gewoon vrienden dat zeiden...maar ik heb mn vriendin hier nooit iest over verteld want ik was bang dat ze het mij kwalijk zou nemen..! in ieder geval het is nu al een paar weken uit tussen hun...en hij belde mij een paar dagen geleden op en vroeg of ik ff tijd had want hij moet mij wat vertellen...ik d8 eerst dat het over mn vriendin ging en dat hij haar terug wilde ofzo...dus ik had met hem afgesproken en hij vertelde mij dat hij al heel lang VERLIEFD op mij is en dat ook de reden is waarom hij het uitgemaakt!!! erg eh!! maar nu komt het ergste ik denk dat ik ook wat voor hem voel.....?! WAT MOET IK NU DOEN..? hgij zegt mij dat hij zeker weet dat wij voor elkaar bestemd zijn en dat het daarom niet lukte met mijn vriendin...en dat we even moeten afwachten wat wij voor elkaar voelen en als het dan blijkt dat het gewoon echt is dat wij het mijn vriendin moeten vertellen! maar ik hou echt heel veel van dat meisje en ik bang dat ik onze vriendschap op het spel zet voor nix... wat vinden jullie...? alvast bedankt... Someya :zwaai:

hanoa
10-02-2004, 14:07
ik denk dat je je vriendin tog voorop moet zetten moet je nagaan.. na een 2 jaar lange relatie zet hij haar aan de kant voor jou messchien doet ie dat ook wel bij jou, als je voor hem kiest. hebben jullie heel lang wat en vind ie een ander leuk en dan dumpt ie jou.. ik zou zeggen, kies voor je vriendin, en laat die lozer zitten, er zwemmen meerdere vissen in de zee

dina22
10-02-2004, 15:06
Salaam mijn zus wat jij voel heb ik ook gevoelt ik heb mijn vriendin op het spel gezet haar vriend vondt mijn ook leuk en ik hem ook later, ik heb het haar ook verteld vanaf die moment het is nu6 jaar geleden sinds ik haar niet meer spreek ik en mijn vriendin waaren zussen we waren nooit aleen altijd met zen tween maar het is mijn schuld mijn zus heb ik laten valeen om hem hij was maar een flesser nu is zij getrouwd en ze heeft 2 kinderen ik ben ook getrouwd en we zijn alebij niet op onze bruilofte geweest dat dee erg pijn nog steeds heb ik haar niet gesproken ik mis onze tijden erg ik zou maar niks met hem hebben echt waar want mannen zijn niet te vertrouwen ze spelen een speletje ik zou mijn vriendin niet meer kwijt willen als je om haar geeft,

minora
10-02-2004, 17:42
Vertel je vriendin gewoon eerlijk wat er gebeurd is... Wie weet zal ze je steunen, vraag naar haar mening en vertel haar wat jij voelt, denkt...

Lady_moi
10-02-2004, 17:53

Da Kunde Gij U Vriendin Toch Nie Aandoen Eh!!!! :schok: Vergeet Die Jongen :kwaad:

minora
10-02-2004, 18:08
Origineel gepost door Lady_moi Da Kunde Gij U Vriendin Toch Nie Aandoen Eh!!!! :schok: Vergeet Die Jongen :kwaad: En als haar vriendin het niet erg zo vinden en zou begrijpen? Zolang ze niet liegt en zo doet ze haar vriendin niks aan ;)

Lampjuh
11-02-2004, 04:12
Origineel gepost door Someya5 Hey peeps... ik wil heel graag advies van jullie over het volgende... mijn vriendin heeft 2 jaar een relatie gehad met zo'n jongen in die twee jaar sprak ze vaak met af en soms nam ze me mee..soms als ik met hun mee ging merkte ik al dat hij soms raar deed en hij knipoogde ook vaak naar me maar ik zag het puur vriendschappelijke....hij zei ook altijd wat zie je er leuk uit...maar op een andere manier dan dat gewoon vrienden dat zeiden...maar ik heb mn vriendin hier nooit iest over verteld want ik was bang dat ze het mij kwalijk zou nemen..! in ieder geval het is nu al een paar weken uit tussen hun...en hij belde mij een paar dagen geleden op en vroeg of ik ff tijd had want hij moet mij wat vertellen...ik d8 eerst dat het over mn vriendin ging en dat hij haar terug wilde ofzo...dus ik had met hem afgesproken en hij vertelde mij dat hij al heel lang VERLIEFD op mij is en dat ook de reden is waarom hij het uitgemaakt!!! erg eh!! maar nu komt het ergste ik denk dat ik ook wat voor hem voel.....?! WAT MOET IK NU DOEN..? hgij zegt mij dat hij zeker weet dat wij voor elkaar bestemd zijn en dat het daarom niet lukte met mijn vriendin...en dat we even moeten afwachten wat wij voor elkaar voelen en als het dan blijkt dat het gewoon echt is dat wij het mijn vriendin moeten vertellen! maar ik hou echt heel veel van dat meisje en ik bang dat ik onze vriendschap op het spel zet voor nix... wat vinden jullie...? alvast bedankt... Someya :zwaai: Wie of wat geeft jou de zekerheid dat hij niet naar een ander meisje gaat kijken als hij iets met jou krijgt, als het niet serieus is zou ik het niet doen, hoe leuk en charmant hij ook mag zijn!

CrazyInLove
11-02-2004, 08:27
Salaam Ik zou dit echt niet doen, hoe moeilijk het ook lijkt. Dit kan gewoon niet! Als je met hem zou omgaan, hoe moet zij zich dan voelen? Je moet je eens inbeelden dat jij in haar plaats bent, en dat uw vriendje al die tijd verliefd was op haar. Die jongen heeft tegelijkertijd een smerig spelletje gespeeld door haar 2 jaar aan het lijntje te houden, terwijl zijn gevoelens voor u al overduidelijk waren. Mocht je nu zeggen dat ze een hele korte relatie hadden, zoiets van 1 maand of zo, dan zou ik nog overwegen om erover te spreke nmet je vriendin. Maar in dit geval, nee zeker niet, hij is jou of je vriendin niet waard. groetjes

selima_86
11-02-2004, 10:44
je moet het echt niet doen. want hoe zal zei zich voelen als ze er achter komt dat haar vriend het heeft uitgemaakt voor een vriendin van haar, of laat ik het zo zeggen hoe zal jij je voelen. kijk maar naar dina22 zou jij je vriendschap op het spel zetten

Ghizlanetje
11-02-2004, 12:14
Ik zou er niet aan moeten denken dat mijn vriendinnen zoiets kunnen flikken... Ik zou het zelf never nooooooooooit doen!!

chelhaouia_79
11-02-2004, 13:01
Hoiii het is best wel moeilijk! maar zoals een paar meiden hier het al zeiden ,wat hij haar heeft aangedaan zal hij ook jou aandoen! en inderdaad jeetje hij heeft haar TWEE jaar aan het lijntje gehouden om nu te beseffen dat hij toch niet van haar houd maar van haar vriendin !!! maarja jongens zoeken altijd naar spanning en uitdagingen!! dus meisje als je je vriendin niet wilt verliezen dan zou ik zeggen zet hem uit je hoofd en kies voor je vriendin!! en als je toch voor hem kiest dan moet je beseffen dat je vriendschap met je vriendin GAME OVER is en hoef je later niet af te komen met schuldgevoelens!!! Jij vraagt om raad, Wij geven je die dus je weet wat je moet doen!!! Verzamel al je moed en doe wat je moet doen Veel liefs

lalla_mosibah
11-02-2004, 13:17
Met alle respect maar zou jij een afgelikte boterham willen !!! Ik niet.. echt niet ..het is je vriendin.. dat kan toch niet...ik zou me er niet lekker bij voelen.. laat die zak zitten..wat hij bij haar heeft geflikt kan ie bij jou ook doen...2 jaar is niet niks .... suc6 met wat je beslissing ook mag zijn

Angel_fatima
11-02-2004, 15:41
Origineel gepost door lalla_mosibah Met alle respect maar zou jij een afgelikte boterham willen !!! Ik niet.. echt niet ..het is je vriendin.. dat kan toch niet...ik zou me er niet lekker bij voelen.. laat die zak zitten..wat hij bij haar heeft geflikt kan ie bij jou ook doen...2 jaar is niet niks .... suc6 met wat je beslissing ook mag zijn Sorry ik ben het niet eens met jou, ik bedoel al je het zo gaat bekijken dna zijn alle jongens afgelikte boterhammen. Nee weetje ik vind dat ze haar gevoel moet volgen en zien waar dat naar lijd, bedoel als het een goede jongen is en hij heeft nooit wat slechts gedaan ofzo, ewa ja dan moet je voor je zelf kiezen, en ja wat je vriendin betrefd meschien moet je het haar nog niet vertellen en wachten tot ze zelf iemand heeft ontmoet, of je moet haar vragen of ze nog gevoelens heeft voor hem. mohiem ik wens je veel strekte, bedoel wat voor keuzes je ook maakt in je leven je kan nooit altijd rekening houden met andere hoe moeilijk het ook is, soms moet je gewoon voor je zelf kiezen en ja ook als je er andere mee pijn doen doet... want wie weet is hij de ware voor je en dan kan je niet weglopen voor hem... veel liefs fatima

Lady_moi
11-02-2004, 18:46
Gij Meen Da Nie :rolleyes: Komaan Seg Zoiets Is ALTIJD Erg :schok: Zema Die Dumpt Haar Voor Haar Vriendin En Ze Vind Het Nie Erg?? :schrik2: Dan Moet Er Wel Ergens Een Draadje Loszitten Eh :stoned: :zwaai: Origineel gepost door minora En als haar vriendin het niet erg zo vinden en zou begrijpen? Zolang ze niet liegt en zo doet ze haar vriendin niks aan ;)

MissShera
12-02-2004, 18:50

Als hij een relatie van 2 jaar beindigt omdat hij jouw leuk vindt, dan zal hij jou hetzelfde aandoen. Ik zou nooit een jongen laten komen tussen mij en mijn vriendin, ze is voor mij net mijn zusje.

Pagina's : [1] 2