Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Marokkaanse Sedari

regenboogje
30-09-2008, 22:11

Ik ben opzoek naar Marokkaanse sedari.. Ik vroeg me af waar ik het beste kan kijken.. hoeveel geef je er ong. aan uit?? mijn huiskamer is niet al te ruim, ong. 2 hoekbanken in de lengte aan sedari zal ik nodig hebben... het matras moet een goede stevige zijn.. waar kan ik het beste gaan kijken maar niet teveel geld kwijt zijn? graag zou ik van jullie prijs indicaties willen horen en natuurlijk goede adressen.. ik weet dat ik in brussel kan zijn.. maar meer hier in nederland.. aub geen richbond die is boem duur! Dankjewel

rifiaat
01-10-2008, 13:50
er is een zaak in denhaag paar haltes van HS vandaag ik heb daar mijn sederi gehaalt is niet al te duur alleen pfff aleen is het moeilijk voor hun om aan het afspraken te komen maar gelukkig ben wel tevreden met mijn sadari.

sjitana
01-10-2008, 14:02
er is een zaak in denhaag paar haltes van HS vandaag ik heb daar mijn sederi gehaalt is niet al te duur alleen pfff aleen is het moeilijk voor hun om aan het afspraken te komen maar gelukkig ben wel tevreden met mijn sadari. Welke bedoel je? Die bij Anna Bijnslaan?

rifiaat
01-10-2008, 15:34
hmm kan best het is een hele breede straat weet niet meer precies hoe het daar heet maar als je wil kan ik dat voor je opzoeken.

regenboogje
01-10-2008, 17:52

hoeveel heb jij betaald als ik vragen mag?

rifiaat
02-10-2008, 12:14
hmm ik heb voor 6 stuks en twee boxen €3000 betaalt maar voor een groote kamer he dus valt wel mee.

regenboogje
03-10-2008, 18:13
Ik ben opzoek naar Marokkaanse sedari.. Ik vroeg me af waar ik het beste kan kijken.. hoeveel geef je er ong. aan uit?? mijn huiskamer is niet al te ruim, ong. 2 hoekbanken in de lengte aan sedari zal ik nodig hebben... het matras moet een goede stevige zijn.. waar kan ik het beste gaan kijken maar niet teveel geld kwijt zijn? graag zou ik van jullie prijs indicaties willen horen en natuurlijk goede adressen.. ik weet dat ik in brussel kan zijn.. maar meer hier in nederland.. aub geen richbond die is boem duur! Dankjewel lees!!