Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Bedrijf in Marokko starten

mohamedsafe
30-09-2008, 21:14

Salaam iedereen ten eerste aidkoem moebarak Mijn vraag luidt als volgt: hoeveel kost het ongeveer om een bedrijf in Marokko te hebben? Dus zuiver dat je een bedrijf hebt op papieren (geen gebouwen, ...) Is dit mogelijk voor iemand die niet in Marokko woont? En ook wil ik geen belasting betalen in België. Via IntEnt en andere instanties is dus geen optie. Shokran

JesM
01-10-2008, 11:08
Minimale startkapitaal waarmee je een RC kunt krijgen is 10.000 dirham. Maar dan moet je ook een adres hebben waar dat bedrijf geregistreerd kan staan, plus huurcontract.

Vreemdeling3000
01-10-2008, 12:25
Salaam iedereen ten eerste aidkoem moebarak Mijn vraag luidt als volgt: hoeveel kost het ongeveer om een bedrijf in Marokko te hebben? Dus zuiver dat je een bedrijf hebt op papieren (geen gebouwen, ...) Is dit mogelijk voor iemand die niet in Marokko woont? En ook wil ik geen belasting betalen in België. Via IntEnt en andere instanties is dus geen optie. Shokran Intent heeft ook soms informatieve dagen die gratis te bezoeken zijn. Neem ideeen op uit deze avonden en doe er iets mee zonder het verder via Intent te doen. Misschien vertellen ze op deze avonden wat je allemaal moet doen om bepaalde vergunningen en dergelijke aan te vragen en waar je daarvoor moet zijn, wat die kosten zijn en hoe voorgangers zijn begonnen. Allemaal mooi meegenomen informatie. Neem die informatie mee als bagage en ga dan zelfstandig op pad in Marokko.

mohamedsafe
01-10-2008, 14:05
Wat bedoel je dan met RC? Kan ik gewoon adres van mijn huis in marokko gebruiken en zogezegd dat ik van mijn eigen huur? Of moet ik echt gaan huren.