Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : jellaba, tagshita. en kaftan maken hoe jij het maar wil... en goedkoop

Pagina's : [1] 2 3

omaisa
09-02-2004, 13:54

sallem ou 3alaikom waarom w8en tot de zomer om een tagshita te maken terwijl dat ook hier kan??? wil je echt tradionele marokkaanse kleding naar jou smaak en stijl de keuze is helemaal aan jou jij zegt het en wij maken het... voor een lage prijs zou iedereen het willen of heb ik het mis?????;) ik hoor nog van jullie insha allah..... :zwaai: :zwaai:

Lella_EL_Habiba
09-02-2004, 13:56
Made in Marokko. --

MISS_ANISSA
09-02-2004, 13:57
heyy omaisa maken jullie ook jabadors dan en in welke locatie zitten jullie?

Lella_DMI
09-02-2004, 14:15
ik wil ik wil wil.. mijn Taksita is kapot.. mijn kaftan is te klein .. enne .. ik wil een djeleba want die heb ik nog niet .... bij mijn verzameling .. HOE KOM IK ERAAN ?????

Miss_Banana
09-02-2004, 14:18

Origineel gepost door omaisa sallem ou 3alaikom waarom w8en tot de zomer om een tagshita te maken terwijl dat ook hier kan??? wil je echt tradionele marokkaanse kleding naar jou smaak en stijl de keuze is helemaal aan jou jij zegt het en wij maken het... voor een lage prijs zou iedereen het willen of heb ik het mis?????;) ik hoor nog van jullie insha allah..... :zwaai: :zwaai: Vanaf welke prijs kan ik een taqshita bij jullie laten maken? Mijn zus haar bruiloft zit er aan te komen en ze wilt nog wat laten maken. Dus graag een direct antwoord en serieus ;)

omaisa
09-02-2004, 14:55
sallem dames ik wil jullie ten eerste bedanken voor jullie reacties... over de prijs kan ik nix zeggen zoals jullie weten heb je zoveel modellen en dan krijg je natuurlijk ook prijs verschil

Miss_Banana
09-02-2004, 15:08
Origineel gepost door omaisa sallem dames ik wil jullie ten eerste bedanken voor jullie reacties... over de prijs kan ik nix zeggen zoals jullie weten heb je zoveel modellen en dan krijg je natuurlijk ook prijs verschil Je wilt toch geld verdienen? Kom dan op met de prijs. Je kunt toch wel een indicatie geven. Vanaf €...??? :rolleyes:

sellina84
09-02-2004, 15:13
Ik heb je en prive bericht gestuurd, ben nog steeds aan het w8en maar krijg maar niks van je terug....................:-(

sellina84
10-02-2004, 16:42
Ben nog steeds aan het w8en meid Hoop alsnog snel wat van je te horen..................

lala_oujdia
11-02-2004, 14:43
op welk nummer kan ik bellen voor info??? liefs oujdia

Samira_C
11-02-2004, 15:59
Kun je wat ontwerpen naar me toe mailen. Samira_22@lycos.nl Alvast bedankt. Groetjes Samira

FirdousFM
11-02-2004, 20:52
Origineel gepost door omaisa sallem ou 3alaikom waarom w8en tot de zomer om een tagshita te maken terwijl dat ook hier kan??? wil je echt tradionele marokkaanse kleding naar jou smaak en stijl de keuze is helemaal aan jou jij zegt het en wij maken het... voor een lage prijs zou iedereen het willen of heb ik het mis?????;) ik hoor nog van jullie insha allah..... :zwaai: :zwaai: kun je mij aub wat meer info geven? mijn e-mailadres: faithfullgirl@hotmail.com of chalot23@hotmail.com (voor t geval dat) ;-)

zenoeba
13-02-2004, 20:30
ja mij ook dank je zineb_thabomb@hotmail.com

tabtabgirl
13-02-2004, 21:02
Graag ook wat meer info naar mijn mailen. esmaah@hotmai.com Ben namelijk wel geintereseerd

katrientje
13-02-2004, 22:04

he mop ik heb gelezen dat je marookaanse mode maakt ik vroeg me af waar en hoe ik met je in contact kan komen stuur me anders een mail samiraboughlid@hotmail.com kus samira

Pagina's : [1] 2 3